Joaquín Prat i Yolanda Bravo no han tallat la seua relació

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seva ruptura

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seua ruptura | Gtres

 

El periodista Joaquín Prat i la seua parella Yolanda Bravo no s’han separat. Així ho han demostrat aquest passat 11 d’octubre en posar l’un al costat de l’altre durant la boda d’uns amics a Mallorca, mostrant-se d’allò més afectuosos. D’aquesta manera la parella ha acabat amb els rumors que deien que estaven en crisi, després de quasi deu anys junts i un fill en comú.

 

Feia temps que no se’ls fotografiava junts, des del passat mes de juny, i per aquesta raó van botar totes les alarmes i, fins i tot, es va arribar a assegurar que Joaquín Prat i Yolanda Bravo havien passat l’estiu per separat. Tanmateix ara s’han presentat davant els fotògrafs demostrant que continuen junts i si han patit alguna crisi sentimental, ja l’han superada.

 

Joaquín i Yolanda, una relació consolidada

La parella en cap moment s’ha negat a ser fotografiats junts durant la boda dels seus amics a Mallorca, tot i ser plenament conscients que les imatges acabarien compartint-se a través dels mitjans de comunicació. Els testimonis, a més, han afirmat que Joaquín i Yolanda han estat molt relaxats i tranquils, amb un somriure d’orella a orella i pendents sempre l’un de l’altre.

 

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han demostrat així que la seua relació continua tan bé com sempre, són parella des de l’any 2009 i el passat 14 d’abril del 2015 va nàixer el seu fill Joaquín que va ser batejat cinc mesos després del seu naixement pel pare Ángel a l’església de Sant Antoni i els seus padrins de bateig van ser la presentadora Ana Rosa Quintana i Juan Manuel Alcaraz, el cunyat de Joaquín.

 

Joaquín Prat va passar l'estiu amb els seus fills, sense Yolanda

Joaquín Prat va passar l’estiu amb els seus fills, sense Yolanda | València Diari

 

Els rumors de separació

Després de no veure la parella junta en tot l’estiu, la premsa va arribar a publicar que Joaquín i Yolanda havien tallat.  Fins i tot el presentador va passar les vacances amb els seus fills, el que tenen en comú i els tres de Yolanda, a Mallorca, però sense ella.

 

A més, per una altra banda també s’ha pogut veure com Joaquín Prat, a qui Ana Rosa Quintana va esbroncar en directe, va anar a recollir un premi com el ‘Mallorquí de l’estiu’ tot sol, fent que encara se sospitara més sobre la seua ruptura. Ara, gràcies a aquest cap de setmana tan amorós, sembla que la parella ha aconseguit acabar amb els rumors de separació.

Últimes notícies

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.