16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Joaquín Prat i Yolanda Bravo no han tallat la seua relació

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seva ruptura

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seua ruptura | Gtres

 

El periodista Joaquín Prat i la seua parella Yolanda Bravo no s’han separat. Així ho han demostrat aquest passat 11 d’octubre en posar l’un al costat de l’altre durant la boda d’uns amics a Mallorca, mostrant-se d’allò més afectuosos. D’aquesta manera la parella ha acabat amb els rumors que deien que estaven en crisi, després de quasi deu anys junts i un fill en comú.

 

Feia temps que no se’ls fotografiava junts, des del passat mes de juny, i per aquesta raó van botar totes les alarmes i, fins i tot, es va arribar a assegurar que Joaquín Prat i Yolanda Bravo havien passat l’estiu per separat. Tanmateix ara s’han presentat davant els fotògrafs demostrant que continuen junts i si han patit alguna crisi sentimental, ja l’han superada.

 

Joaquín i Yolanda, una relació consolidada

La parella en cap moment s’ha negat a ser fotografiats junts durant la boda dels seus amics a Mallorca, tot i ser plenament conscients que les imatges acabarien compartint-se a través dels mitjans de comunicació. Els testimonis, a més, han afirmat que Joaquín i Yolanda han estat molt relaxats i tranquils, amb un somriure d’orella a orella i pendents sempre l’un de l’altre.

 

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han demostrat així que la seua relació continua tan bé com sempre, són parella des de l’any 2009 i el passat 14 d’abril del 2015 va nàixer el seu fill Joaquín que va ser batejat cinc mesos després del seu naixement pel pare Ángel a l’església de Sant Antoni i els seus padrins de bateig van ser la presentadora Ana Rosa Quintana i Juan Manuel Alcaraz, el cunyat de Joaquín.

 

Joaquín Prat va passar l'estiu amb els seus fills, sense Yolanda

Joaquín Prat va passar l’estiu amb els seus fills, sense Yolanda | València Diari

 

Els rumors de separació

Després de no veure la parella junta en tot l’estiu, la premsa va arribar a publicar que Joaquín i Yolanda havien tallat.  Fins i tot el presentador va passar les vacances amb els seus fills, el que tenen en comú i els tres de Yolanda, a Mallorca, però sense ella.

 

A més, per una altra banda també s’ha pogut veure com Joaquín Prat, a qui Ana Rosa Quintana va esbroncar en directe, va anar a recollir un premi com el ‘Mallorquí de l’estiu’ tot sol, fent que encara se sospitara més sobre la seua ruptura. Ara, gràcies a aquest cap de setmana tan amorós, sembla que la parella ha aconseguit acabar amb els rumors de separació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.