11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Joaquín Prat i Yolanda Bravo no han tallat la seua relació

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seva ruptura

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seua ruptura | Gtres

 

El periodista Joaquín Prat i la seua parella Yolanda Bravo no s’han separat. Així ho han demostrat aquest passat 11 d’octubre en posar l’un al costat de l’altre durant la boda d’uns amics a Mallorca, mostrant-se d’allò més afectuosos. D’aquesta manera la parella ha acabat amb els rumors que deien que estaven en crisi, després de quasi deu anys junts i un fill en comú.

 

Feia temps que no se’ls fotografiava junts, des del passat mes de juny, i per aquesta raó van botar totes les alarmes i, fins i tot, es va arribar a assegurar que Joaquín Prat i Yolanda Bravo havien passat l’estiu per separat. Tanmateix ara s’han presentat davant els fotògrafs demostrant que continuen junts i si han patit alguna crisi sentimental, ja l’han superada.

 

Joaquín i Yolanda, una relació consolidada

La parella en cap moment s’ha negat a ser fotografiats junts durant la boda dels seus amics a Mallorca, tot i ser plenament conscients que les imatges acabarien compartint-se a través dels mitjans de comunicació. Els testimonis, a més, han afirmat que Joaquín i Yolanda han estat molt relaxats i tranquils, amb un somriure d’orella a orella i pendents sempre l’un de l’altre.

 

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han demostrat així que la seua relació continua tan bé com sempre, són parella des de l’any 2009 i el passat 14 d’abril del 2015 va nàixer el seu fill Joaquín que va ser batejat cinc mesos després del seu naixement pel pare Ángel a l’església de Sant Antoni i els seus padrins de bateig van ser la presentadora Ana Rosa Quintana i Juan Manuel Alcaraz, el cunyat de Joaquín.

 

Joaquín Prat va passar l'estiu amb els seus fills, sense Yolanda

Joaquín Prat va passar l’estiu amb els seus fills, sense Yolanda | València Diari

 

Els rumors de separació

Després de no veure la parella junta en tot l’estiu, la premsa va arribar a publicar que Joaquín i Yolanda havien tallat.  Fins i tot el presentador va passar les vacances amb els seus fills, el que tenen en comú i els tres de Yolanda, a Mallorca, però sense ella.

 

A més, per una altra banda també s’ha pogut veure com Joaquín Prat, a qui Ana Rosa Quintana va esbroncar en directe, va anar a recollir un premi com el ‘Mallorquí de l’estiu’ tot sol, fent que encara se sospitara més sobre la seua ruptura. Ara, gràcies a aquest cap de setmana tan amorós, sembla que la parella ha aconseguit acabar amb els rumors de separació.

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.