8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Joaquín Prat i Yolanda Bravo no han tallat la seua relació

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seva ruptura

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seua ruptura | Gtres

 

El periodista Joaquín Prat i la seua parella Yolanda Bravo no s’han separat. Així ho han demostrat aquest passat 11 d’octubre en posar l’un al costat de l’altre durant la boda d’uns amics a Mallorca, mostrant-se d’allò més afectuosos. D’aquesta manera la parella ha acabat amb els rumors que deien que estaven en crisi, després de quasi deu anys junts i un fill en comú.

 

Feia temps que no se’ls fotografiava junts, des del passat mes de juny, i per aquesta raó van botar totes les alarmes i, fins i tot, es va arribar a assegurar que Joaquín Prat i Yolanda Bravo havien passat l’estiu per separat. Tanmateix ara s’han presentat davant els fotògrafs demostrant que continuen junts i si han patit alguna crisi sentimental, ja l’han superada.

 

Joaquín i Yolanda, una relació consolidada

La parella en cap moment s’ha negat a ser fotografiats junts durant la boda dels seus amics a Mallorca, tot i ser plenament conscients que les imatges acabarien compartint-se a través dels mitjans de comunicació. Els testimonis, a més, han afirmat que Joaquín i Yolanda han estat molt relaxats i tranquils, amb un somriure d’orella a orella i pendents sempre l’un de l’altre.

 

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han demostrat així que la seua relació continua tan bé com sempre, són parella des de l’any 2009 i el passat 14 d’abril del 2015 va nàixer el seu fill Joaquín que va ser batejat cinc mesos després del seu naixement pel pare Ángel a l’església de Sant Antoni i els seus padrins de bateig van ser la presentadora Ana Rosa Quintana i Juan Manuel Alcaraz, el cunyat de Joaquín.

 

Joaquín Prat va passar l'estiu amb els seus fills, sense Yolanda

Joaquín Prat va passar l’estiu amb els seus fills, sense Yolanda | València Diari

 

Els rumors de separació

Després de no veure la parella junta en tot l’estiu, la premsa va arribar a publicar que Joaquín i Yolanda havien tallat.  Fins i tot el presentador va passar les vacances amb els seus fills, el que tenen en comú i els tres de Yolanda, a Mallorca, però sense ella.

 

A més, per una altra banda també s’ha pogut veure com Joaquín Prat, a qui Ana Rosa Quintana va esbroncar en directe, va anar a recollir un premi com el ‘Mallorquí de l’estiu’ tot sol, fent que encara se sospitara més sobre la seua ruptura. Ara, gràcies a aquest cap de setmana tan amorós, sembla que la parella ha aconseguit acabar amb els rumors de separació.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.