Joaquín Prat i Yolanda Bravo no han tallat la seua relació

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seva ruptura

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han desmentit la seua ruptura | Gtres

 

El periodista Joaquín Prat i la seua parella Yolanda Bravo no s’han separat. Així ho han demostrat aquest passat 11 d’octubre en posar l’un al costat de l’altre durant la boda d’uns amics a Mallorca, mostrant-se d’allò més afectuosos. D’aquesta manera la parella ha acabat amb els rumors que deien que estaven en crisi, després de quasi deu anys junts i un fill en comú.

 

Feia temps que no se’ls fotografiava junts, des del passat mes de juny, i per aquesta raó van botar totes les alarmes i, fins i tot, es va arribar a assegurar que Joaquín Prat i Yolanda Bravo havien passat l’estiu per separat. Tanmateix ara s’han presentat davant els fotògrafs demostrant que continuen junts i si han patit alguna crisi sentimental, ja l’han superada.

 

Joaquín i Yolanda, una relació consolidada

La parella en cap moment s’ha negat a ser fotografiats junts durant la boda dels seus amics a Mallorca, tot i ser plenament conscients que les imatges acabarien compartint-se a través dels mitjans de comunicació. Els testimonis, a més, han afirmat que Joaquín i Yolanda han estat molt relaxats i tranquils, amb un somriure d’orella a orella i pendents sempre l’un de l’altre.

 

Joaquín Prat i Yolanda Bravo han demostrat així que la seua relació continua tan bé com sempre, són parella des de l’any 2009 i el passat 14 d’abril del 2015 va nàixer el seu fill Joaquín que va ser batejat cinc mesos després del seu naixement pel pare Ángel a l’església de Sant Antoni i els seus padrins de bateig van ser la presentadora Ana Rosa Quintana i Juan Manuel Alcaraz, el cunyat de Joaquín.

 

Joaquín Prat va passar l'estiu amb els seus fills, sense Yolanda

Joaquín Prat va passar l’estiu amb els seus fills, sense Yolanda | València Diari

 

Els rumors de separació

Després de no veure la parella junta en tot l’estiu, la premsa va arribar a publicar que Joaquín i Yolanda havien tallat.  Fins i tot el presentador va passar les vacances amb els seus fills, el que tenen en comú i els tres de Yolanda, a Mallorca, però sense ella.

 

A més, per una altra banda també s’ha pogut veure com Joaquín Prat, a qui Ana Rosa Quintana va esbroncar en directe, va anar a recollir un premi com el ‘Mallorquí de l’estiu’ tot sol, fent que encara se sospitara més sobre la seua ruptura. Ara, gràcies a aquest cap de setmana tan amorós, sembla que la parella ha aconseguit acabar amb els rumors de separació.

Últimes notícies

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.