José Rabadán dona la cara en el documental ‘Yo fui un asesino’ i fa explotar les xarxes

 

Les xarxes socials s’han convertit en una bomba després de l’emissió del documental ‘Yo fui un asesino’ en el canal Discovery Max. El programa està basat en el cas de José Rabadán, més conegut com el ‘asesino de la Catana’, el murcià va matar als seus pares i a la seua germana l’any 2000. Finalment i després de 17 anys, l’ara broker i pare de família, ha donat la cara després de 17 anys amagat.

Després de la presentació del cas, Rabadán ha mostrat la seua cara, per a la sorpresa de molts espanyols i ha detallat tot el que li va passar pel cap i com ha seguit avançant durant tots estos anys després de protagonitzar un dels crims més cruels. «Jo no sé si la societat està preparada per a mi o no. Sóc conscient que molta gent seguirà considerant-me un monstre. Si era un psicòpata, els fets demostren que ja no ho sóc» assegura Rabadán.

 

  

Twitter s’ha convertit en una bullícia rebutjant i criticant a Rabadán, qualificant-lo de «psicòpata», comentant la seua imatge, ja que porta diversos tatuatges religiosos o com a parla de la seua família «sense emocionar-se» o posant en dubte la seua «reinserció» o el «perill» que corren la seua actual dona i filla.

El documental, que s’ha convertit en pocs minuts en trending tópic farà el seu següent lliurament del ‘true crime’ dijous que ve.

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.