16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

José Rabadán dona la cara en el documental ‘Yo fui un asesino’ i fa explotar les xarxes

 

Les xarxes socials s’han convertit en una bomba després de l’emissió del documental ‘Yo fui un asesino’ en el canal Discovery Max. El programa està basat en el cas de José Rabadán, més conegut com el ‘asesino de la Catana’, el murcià va matar als seus pares i a la seua germana l’any 2000. Finalment i després de 17 anys, l’ara broker i pare de família, ha donat la cara després de 17 anys amagat.

Després de la presentació del cas, Rabadán ha mostrat la seua cara, per a la sorpresa de molts espanyols i ha detallat tot el que li va passar pel cap i com ha seguit avançant durant tots estos anys després de protagonitzar un dels crims més cruels. «Jo no sé si la societat està preparada per a mi o no. Sóc conscient que molta gent seguirà considerant-me un monstre. Si era un psicòpata, els fets demostren que ja no ho sóc» assegura Rabadán.

 

  

Twitter s’ha convertit en una bullícia rebutjant i criticant a Rabadán, qualificant-lo de «psicòpata», comentant la seua imatge, ja que porta diversos tatuatges religiosos o com a parla de la seua família «sense emocionar-se» o posant en dubte la seua «reinserció» o el «perill» que corren la seua actual dona i filla.

El documental, que s’ha convertit en pocs minuts en trending tópic farà el seu següent lliurament del ‘true crime’ dijous que ve.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.