El jove detingut en Paelles, amb una ordre d’allunyament per agressió sexual

El jutge de Moncada ja ha pres una decisió respecte al fet que va ocórrer el passat divendres mentre es celebraven les Paelles Universitàries a este poble. De moment, se li ha imposat una ordre d'allunyament respecte a la víctima, tot i que de moment està en llibertat després de violar-la presumptament en un dels urinaris. 

 

Agredida dins d'un urinari

L'agressió s'hauria produït en l'interior d'un urinari dels que habiliten al recinte festiu, quan en el moment en què anava a entrar es va colar un xic amb ella, al qual no coneixia de res segons les primeres informacions, encara que ara s'ha sabut que el suposat agressor havia acudit amb la xica i més amics al festival..

 

Segons la versió de la jove, este la va agredir sexualment i després va fugir. La xica ho va contar a les seues amigues i ho denuncià més tard en la caserna de la Guàrdia Civil de Moncada, que ha obert una investigació per a tractar d'esclarir els fets i identificar al presumpte agressor, com així ha acabat ocorreguent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.