Un jove detingut per robar en una residència aïllada pel Covid-19 en Elx

 

Un jove de 19 anys ha sigut detingut per, presumptament, cometre diferents robatoris en una residència de la tercera edat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que estava aïllada per protocol i a la que no es permetien visites per a evitar contagis de Covid-19.

 

Segons la Policia Nacional, el presumpte autor dels robatoris va entrar, com a mínim, quatre voltes sense ser vist en un període de 17 dies saltant la tanca perimetral de 2 metres d’altura i, principalment, robava telèfons mòbils i bosses.

 

Estes accions van crear una gran alarma no només pel robat sinó pel risc de contagis a empleats o residents d’este centre de majors, cosa que va obligar a un gran desplegament policial.

 

En el marc d’esta investigació també s’ha esclarit una denúncia falsa per part de la propietària d’un mòbil, que havia assegurat que li havien furtat el telèfon tres individus a punta de navalla dins del mateix centre. La suposada víctima va acabar sent detinguda imputada per un presumpte delicte de simulació.

Últimes notícies

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.