Ahir, 13 de desembre es va produir un atropellament a un vianant a Onda. L'incident va ocórrer després de les 13.00 hores, a la localitat de la Plana Baixa quan en un pas de zebra de l'avinguda Catalunya, una conductora novel de 21 anys va atropellar un home de 47 anys que va resultar ferit lleu. Després de ser atés en el lloc de l'accident pels serveis sanitaris, el vianant que va estar en tot moment conscient, va ser traslladat en una ambulància a l'hospital de La Plana on van vore que tenia excoriacions en el colze dret i un colp al maluc. La Policia Local li va practicar a la xica la prova d'alcoholèmia i estupefaent i segons sembla va donar positiu per consum de cànnabis.
Una jove drogada atropella un home a Onda
Últimes notícies
Oratge
Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel
Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.
Societat
Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia
La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.
Oratge
Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València
El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.
Esports
L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030
L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.
Successos
Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia
Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.
Medi ambient
Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real
La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.
Ciència i tecnologia
Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana
La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.
Economia
Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions
Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.












