Un jove ferit en un accident entre un cotxe i una moto en una gran avinguda de València

 

Este migdia s’ha produït un accident que ha acabat amb un jove ferit en una gran avinguda de València. L’accident ha ocorregut en l’avinguda Ausiàs March al voltant de les 13.15 hores que és quan s’ha avisat a Emergències. Es desconeixen les causes que han portat al xoc dels dos vehicles, però en aquest cas, la moto ha sofrit la pitjor part, ja que ha sofrit diversos colps per l’impacte, en canvi la persona que conduïa el cotxe ha resultat il·lesa. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències s’ha desplaçat fins el lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent, l’equip mèdic del qual ha assistit al motorista, un jove de 21 anys que ha patit policontusions per la caiguda. En arribar, l’equip mèdic ha estabilitzat el jove, i a continuació ha sigut traslladat a l’Hospital Doctor Peset. 

Una ambulància queda avariada després d’un accident a València mentre traslladava un pacient

Un accident de trànsit lleu entre una ambulància i cotxe en la Gran Via Marqués del Túria de València ha deixat inutilitzat el vehicle sanitari, que traslladava aquest dilluns a un pacient d’un hospital a un altre de la ciutat. L’accident s’ha produït este passat dilluns sobre les deu del matí quan una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) ha col·lisionat contra un altre vehicle sense que s’haja produït cap ferit, segons ha informat a EFE el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). A causa de la col·lisió l’ambulància ha quedat inoperativa i des del CICU s’ha enviat una altra unitat del SAMU per a efectuar el servei que estava realitzant la unitat accidentada, que era traslladar a un pacient d’un hospital a un altre.

 

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.