18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un jove ferit en un accident entre un cotxe i una moto en una gran avinguda de València

 

Este migdia s’ha produït un accident que ha acabat amb un jove ferit en una gran avinguda de València. L’accident ha ocorregut en l’avinguda Ausiàs March al voltant de les 13.15 hores que és quan s’ha avisat a Emergències. Es desconeixen les causes que han portat al xoc dels dos vehicles, però en aquest cas, la moto ha sofrit la pitjor part, ja que ha sofrit diversos colps per l’impacte, en canvi la persona que conduïa el cotxe ha resultat il·lesa. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències s’ha desplaçat fins el lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent, l’equip mèdic del qual ha assistit al motorista, un jove de 21 anys que ha patit policontusions per la caiguda. En arribar, l’equip mèdic ha estabilitzat el jove, i a continuació ha sigut traslladat a l’Hospital Doctor Peset. 

Una ambulància queda avariada després d’un accident a València mentre traslladava un pacient

Un accident de trànsit lleu entre una ambulància i cotxe en la Gran Via Marqués del Túria de València ha deixat inutilitzat el vehicle sanitari, que traslladava aquest dilluns a un pacient d’un hospital a un altre de la ciutat. L’accident s’ha produït este passat dilluns sobre les deu del matí quan una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) ha col·lisionat contra un altre vehicle sense que s’haja produït cap ferit, segons ha informat a EFE el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). A causa de la col·lisió l’ambulància ha quedat inoperativa i des del CICU s’ha enviat una altra unitat del SAMU per a efectuar el servei que estava realitzant la unitat accidentada, que era traslladar a un pacient d’un hospital a un altre.

 

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.