13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Un jove ferit en un accident entre un cotxe i una moto en una gran avinguda de València

 

Este migdia s’ha produït un accident que ha acabat amb un jove ferit en una gran avinguda de València. L’accident ha ocorregut en l’avinguda Ausiàs March al voltant de les 13.15 hores que és quan s’ha avisat a Emergències. Es desconeixen les causes que han portat al xoc dels dos vehicles, però en aquest cas, la moto ha sofrit la pitjor part, ja que ha sofrit diversos colps per l’impacte, en canvi la persona que conduïa el cotxe ha resultat il·lesa. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències s’ha desplaçat fins el lloc una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent, l’equip mèdic del qual ha assistit al motorista, un jove de 21 anys que ha patit policontusions per la caiguda. En arribar, l’equip mèdic ha estabilitzat el jove, i a continuació ha sigut traslladat a l’Hospital Doctor Peset. 

Una ambulància queda avariada després d’un accident a València mentre traslladava un pacient

Un accident de trànsit lleu entre una ambulància i cotxe en la Gran Via Marqués del Túria de València ha deixat inutilitzat el vehicle sanitari, que traslladava aquest dilluns a un pacient d’un hospital a un altre de la ciutat. L’accident s’ha produït este passat dilluns sobre les deu del matí quan una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) ha col·lisionat contra un altre vehicle sense que s’haja produït cap ferit, segons ha informat a EFE el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). A causa de la col·lisió l’ambulància ha quedat inoperativa i des del CICU s’ha enviat una altra unitat del SAMU per a efectuar el servei que estava realitzant la unitat accidentada, que era traslladar a un pacient d’un hospital a un altre.

 

Últimes notícies

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.