9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Judici contra l’home que va ferir a un metge en Benicarló

 

El pròxim 28 d’abril, un veí de la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’asseurà en el banc dels acusats per tractar d’assassinar presumptament a un metge de 65 anys que no li va donar cita presencial a causa de la pandèmia el mes de juny passat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la Fiscalia demana set anys de presó per un delicte d‘intent d’homicidi i sosté que l’acusat es va presentar en el centre de salut de Benicarló, després que se li avisarà per telèfon que només es podien atendre urgències per l’actual situació sanitària, i ,armat amb un cúter d’uns 25 centímetres, va atacar a l’odontòleg al crit de: «et tallaré el coll».

 

Tal com pareix, el presumpte autor dels fets va dirigir l’arma blanca al coll del metge amb la intenció de posar fi a la seua vida. A conseqüència de l’agressió, el facultatiu va patir una ferida incisa profunda a la mà esquerra amb secció arterial i muscular que va requerir tractament quirúrgic. A demés, va sofrir altres lesions en el coll i una ferida superficial de 32 centímetres en l’abdomen, segons consta en el referit escrit.

 

La víctima patix diferents seqüeles

Actualment, el metge patix, a conseqüència dels fets, simptomatologia d’estrès posttraumàtic i formiguejos i falta de sensibilitat en el dors de la mà seccionada amb el cúter.

 

Per la seua part, l’acusat presenta un diagnòstic compatible amb un trastorn depressiu greu recurrent, trastorn d’adaptació i d’abús de substàncies. En el moment dels fets presentava minvada la seua voluntat, però conservava la seua capacitat cognitiva, segons el Ministeri Públic.

 

A demés de la pena de presó suggerida, el fiscal advoca per dictar una ordre d’allunyament perquè l’acusat no puga aproximar-se a menys de 500 metres del doctor ni comunicar-se amb ell durant deu anys. Així mateix, sol·liciten que l’agressor indemnitze a la víctima en la quantitat de 12.600 euros.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.