‘La Manada’, vetada en una piscina de Sevilla per «alarma social»

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres de ‘La Manada’, en arxiu  | València Diari

 

‘La Manada’ ha estat vetada en una piscina de Sevilla. El grup de joves andalusos, incriminats per la justícia per haver abusat sexualment d’una jove madrilenya durant les festes de Sant Fermín el 2016, van acudir en una piscina municipal de Palomares del Río el passat dissabte. La seua sorpresa, així mateix, va tindre lloc quan estos van ser increpats i expulsats de l’espai.  

 

«Des de l’equip de govern no permetrem que persones que han estat declarades ‘non grates’ per part del ple d’este ajuntament vinguen al nostre poble a utilitzar els nostres espais públics per provocar alarma social, ni permetrem que un operari municipal utilitze les dependències municipals per a ús personal, dels seus familiars o amics», diu el comunicat de l’Ajuntament.  

 

Obriran un expedient informatiu a l’operari que els va deixar entrar    

L’ajuntament de Palomares del Río ha sigut molt contundent en mostrar la seua repulsa cap als membres de ‘La Manada’ i ha declarat la seua intenció de què «Palomares del Río no es convertisca en refugi de violadors ni de delinqüents, ni tolerarem que la nostra ciutadania s’alarme per la visita d’este tipus de visitants indesitjables.»

 

Un dels operaris, que té algun vincle amb algun dels joves, els va permetre entrar a la piscina tot i que després de ser increpats van ser acompanyats fins a un camp de futbol annex. Els tres joves van estar allà fins al tancament de les instal·lacions. 

 

A l’operari en qüestió, segons ha informat el consistori, se li obrirà un expedient informatiu per tal de depurar totes les responsabilitats «que puga tindre respecte a l’ús indegut d’unes instal·lacions públiques en benefici d’uns violadors».    

 

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres del grup sevillà de ‘La Manada’ | València Diari

 

Tres membres de ‘La Manada’ sol·liciten una ajuda de 430 euros 

Tres dels integrants de ‘La Manada’, José Ángel Prenda, Ángel Boza i Jesús Escudero, haurien reclamat un dels drets que tenen després d’haver sigut posar en llibertat i trobar-se a l’atur. Concretament, han sol·licitat la prestació de 430,27 euros al mes que coincidix el Ministeri de Treball als alliberats de la presó. Si al setembre obtenen una resposta afirmativa, els tres joves sevillans podran cobrar esta quantitat mensual durant 1 any i mig. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig