‘La Manada’, vetada en una piscina de Sevilla per «alarma social»

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres de ‘La Manada’, en arxiu  | València Diari

 

‘La Manada’ ha estat vetada en una piscina de Sevilla. El grup de joves andalusos, incriminats per la justícia per haver abusat sexualment d’una jove madrilenya durant les festes de Sant Fermín el 2016, van acudir en una piscina municipal de Palomares del Río el passat dissabte. La seua sorpresa, així mateix, va tindre lloc quan estos van ser increpats i expulsats de l’espai.  

 

«Des de l’equip de govern no permetrem que persones que han estat declarades ‘non grates’ per part del ple d’este ajuntament vinguen al nostre poble a utilitzar els nostres espais públics per provocar alarma social, ni permetrem que un operari municipal utilitze les dependències municipals per a ús personal, dels seus familiars o amics», diu el comunicat de l’Ajuntament.  

 

Obriran un expedient informatiu a l’operari que els va deixar entrar    

L’ajuntament de Palomares del Río ha sigut molt contundent en mostrar la seua repulsa cap als membres de ‘La Manada’ i ha declarat la seua intenció de què «Palomares del Río no es convertisca en refugi de violadors ni de delinqüents, ni tolerarem que la nostra ciutadania s’alarme per la visita d’este tipus de visitants indesitjables.»

 

Un dels operaris, que té algun vincle amb algun dels joves, els va permetre entrar a la piscina tot i que després de ser increpats van ser acompanyats fins a un camp de futbol annex. Els tres joves van estar allà fins al tancament de les instal·lacions. 

 

A l’operari en qüestió, segons ha informat el consistori, se li obrirà un expedient informatiu per tal de depurar totes les responsabilitats «que puga tindre respecte a l’ús indegut d’unes instal·lacions públiques en benefici d’uns violadors».    

 

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres del grup sevillà de ‘La Manada’ | València Diari

 

Tres membres de ‘La Manada’ sol·liciten una ajuda de 430 euros 

Tres dels integrants de ‘La Manada’, José Ángel Prenda, Ángel Boza i Jesús Escudero, haurien reclamat un dels drets que tenen després d’haver sigut posar en llibertat i trobar-se a l’atur. Concretament, han sol·licitat la prestació de 430,27 euros al mes que coincidix el Ministeri de Treball als alliberats de la presó. Si al setembre obtenen una resposta afirmativa, els tres joves sevillans podran cobrar esta quantitat mensual durant 1 any i mig. 

 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.