‘La Manada’, vetada en una piscina de Sevilla per «alarma social»

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres de ‘La Manada’, en arxiu  | València Diari

 

‘La Manada’ ha estat vetada en una piscina de Sevilla. El grup de joves andalusos, incriminats per la justícia per haver abusat sexualment d’una jove madrilenya durant les festes de Sant Fermín el 2016, van acudir en una piscina municipal de Palomares del Río el passat dissabte. La seua sorpresa, així mateix, va tindre lloc quan estos van ser increpats i expulsats de l’espai.  

 

«Des de l’equip de govern no permetrem que persones que han estat declarades ‘non grates’ per part del ple d’este ajuntament vinguen al nostre poble a utilitzar els nostres espais públics per provocar alarma social, ni permetrem que un operari municipal utilitze les dependències municipals per a ús personal, dels seus familiars o amics», diu el comunicat de l’Ajuntament.  

 

Obriran un expedient informatiu a l’operari que els va deixar entrar    

L’ajuntament de Palomares del Río ha sigut molt contundent en mostrar la seua repulsa cap als membres de ‘La Manada’ i ha declarat la seua intenció de què «Palomares del Río no es convertisca en refugi de violadors ni de delinqüents, ni tolerarem que la nostra ciutadania s’alarme per la visita d’este tipus de visitants indesitjables.»

 

Un dels operaris, que té algun vincle amb algun dels joves, els va permetre entrar a la piscina tot i que després de ser increpats van ser acompanyats fins a un camp de futbol annex. Els tres joves van estar allà fins al tancament de les instal·lacions. 

 

A l’operari en qüestió, segons ha informat el consistori, se li obrirà un expedient informatiu per tal de depurar totes les responsabilitats «que puga tindre respecte a l’ús indegut d’unes instal·lacions públiques en benefici d’uns violadors».    

 

Imagen de los miembros de 'La Manada'

Els membres del grup sevillà de ‘La Manada’ | València Diari

 

Tres membres de ‘La Manada’ sol·liciten una ajuda de 430 euros 

Tres dels integrants de ‘La Manada’, José Ángel Prenda, Ángel Boza i Jesús Escudero, haurien reclamat un dels drets que tenen després d’haver sigut posar en llibertat i trobar-se a l’atur. Concretament, han sol·licitat la prestació de 430,27 euros al mes que coincidix el Ministeri de Treball als alliberats de la presó. Si al setembre obtenen una resposta afirmativa, els tres joves sevillans podran cobrar esta quantitat mensual durant 1 any i mig. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.