Anuncios

L’Ajuntament d’Alzira adequa els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà

 

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Des de la Regidoria de Gestió Urbanística es realitzaran actuacions en diverses ubicacions de la ciutat per tal d’adequar els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà, amb una inversió de més de 50.000 euros. Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos en la circulació de vehicles, fet que millorarà la seguretat dels vianants i l’ús d’estos passos per a persones amb mobilitat reduïda. Tot açò de conformitat amb les normes d’accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques A hores d’ara ja estan realitzant-se les intervencions als carrers Baríton Palomar, Santa Maria del Bonaire, Trinidad Redal, avinguda Pare Pompili Tortajada, Josefina Fernández i plaça Sant Judes.

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Anuncios
Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Fernando Pascual, regidor de Gestió Urbanística, ha assegurat al respecte: «La necessitat d’actuar en estos passos elevats és com a conseqüència d’uns pendents massa pronunciats i fer complir la llei que marca l’actual normativa, per la qual cosa quedarà corregida la inclinació d’estos passos elevats sense disminuir el seu propòsit, ja que les actuacions també es realitzen amb l’objectiu de deixar l’entorn lliure de barreres arquitectòniques i millorar l’accessibilitat dels barris».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.
Anuncios