L’Ajuntament d’Alzira adequa els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà

 

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Des de la Regidoria de Gestió Urbanística es realitzaran actuacions en diverses ubicacions de la ciutat per tal d’adequar els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà, amb una inversió de més de 50.000 euros. Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos en la circulació de vehicles, fet que millorarà la seguretat dels vianants i l’ús d’estos passos per a persones amb mobilitat reduïda. Tot açò de conformitat amb les normes d’accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques A hores d’ara ja estan realitzant-se les intervencions als carrers Baríton Palomar, Santa Maria del Bonaire, Trinidad Redal, avinguda Pare Pompili Tortajada, Josefina Fernández i plaça Sant Judes.

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Fernando Pascual, regidor de Gestió Urbanística, ha assegurat al respecte: «La necessitat d’actuar en estos passos elevats és com a conseqüència d’uns pendents massa pronunciats i fer complir la llei que marca l’actual normativa, per la qual cosa quedarà corregida la inclinació d’estos passos elevats sense disminuir el seu propòsit, ja que les actuacions també es realitzen amb l’objectiu de deixar l’entorn lliure de barreres arquitectòniques i millorar l’accessibilitat dels barris».

Últimes notícies

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.