17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

L’Ajuntament d’Alzira adequa els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà

 

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Des de la Regidoria de Gestió Urbanística es realitzaran actuacions en diverses ubicacions de la ciutat per tal d’adequar els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà, amb una inversió de més de 50.000 euros. Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos en la circulació de vehicles, fet que millorarà la seguretat dels vianants i l’ús d’estos passos per a persones amb mobilitat reduïda. Tot açò de conformitat amb les normes d’accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques A hores d’ara ja estan realitzant-se les intervencions als carrers Baríton Palomar, Santa Maria del Bonaire, Trinidad Redal, avinguda Pare Pompili Tortajada, Josefina Fernández i plaça Sant Judes.

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Fernando Pascual, regidor de Gestió Urbanística, ha assegurat al respecte: «La necessitat d’actuar en estos passos elevats és com a conseqüència d’uns pendents massa pronunciats i fer complir la llei que marca l’actual normativa, per la qual cosa quedarà corregida la inclinació d’estos passos elevats sense disminuir el seu propòsit, ja que les actuacions també es realitzen amb l’objectiu de deixar l’entorn lliure de barreres arquitectòniques i millorar l’accessibilitat dels barris».

Últimes notícies

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.