L’Ajuntament d’Alzira adequa els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà

 

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Des de la Regidoria de Gestió Urbanística es realitzaran actuacions en diverses ubicacions de la ciutat per tal d’adequar els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà, amb una inversió de més de 50.000 euros. Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos en la circulació de vehicles, fet que millorarà la seguretat dels vianants i l’ús d’estos passos per a persones amb mobilitat reduïda. Tot açò de conformitat amb les normes d’accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques A hores d’ara ja estan realitzant-se les intervencions als carrers Baríton Palomar, Santa Maria del Bonaire, Trinidad Redal, avinguda Pare Pompili Tortajada, Josefina Fernández i plaça Sant Judes.

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Fernando Pascual, regidor de Gestió Urbanística, ha assegurat al respecte: «La necessitat d’actuar en estos passos elevats és com a conseqüència d’uns pendents massa pronunciats i fer complir la llei que marca l’actual normativa, per la qual cosa quedarà corregida la inclinació d’estos passos elevats sense disminuir el seu propòsit, ja que les actuacions també es realitzen amb l’objectiu de deixar l’entorn lliure de barreres arquitectòniques i millorar l’accessibilitat dels barris».

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.