L’Ajuntament d’Alzira adequa els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà

 

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Des de la Regidoria de Gestió Urbanística es realitzaran actuacions en diverses ubicacions de la ciutat per tal d’adequar els passos elevats reductors de velocitat al nucli urbà, amb una inversió de més de 50.000 euros. Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos en la circulació de vehicles, fet que millorarà la seguretat dels vianants i l’ús d’estos passos per a persones amb mobilitat reduïda. Tot açò de conformitat amb les normes d’accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques A hores d’ara ja estan realitzant-se les intervencions als carrers Baríton Palomar, Santa Maria del Bonaire, Trinidad Redal, avinguda Pare Pompili Tortajada, Josefina Fernández i plaça Sant Judes.

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos

Esta adaptació permetrà adequar el nivell dels percentatges d’inclinació a les normes i recomanacions tècniques per tal de reduir danys i riscos | Ajuntament d’Alzira

 

Fernando Pascual, regidor de Gestió Urbanística, ha assegurat al respecte: «La necessitat d’actuar en estos passos elevats és com a conseqüència d’uns pendents massa pronunciats i fer complir la llei que marca l’actual normativa, per la qual cosa quedarà corregida la inclinació d’estos passos elevats sense disminuir el seu propòsit, ja que les actuacions també es realitzen amb l’objectiu de deixar l’entorn lliure de barreres arquitectòniques i millorar l’accessibilitat dels barris».

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.