L’assassí de Llíria li va propinar catorze gabinetades al pit i quatre colps al cap amb un martell a la víctima de 56 anys

La nit del divendres un home mort va ser trobat a les portes de la seua casa per un veí del municipi de Llíria. Durant tot el cap de setmana han anat apareixent peces que conformen este tràgic trencaclosques. Ahir, dissabte 2 de desembre, l'autor de l'assassinat Araldo F., italià de 57 anys va ser detingut com a presumpte autor de la mort de Juan Bautista Palacios, exjugador d'handbol de 56 anys. 

 

El tràgic succés va ser així 

Hui diumenge 3 de desembre, tal com avança 'Levante' ha eixit a la llum com es va cometre este homicidi. Araldo va propinar un total de catorze ganivetades al pit i quatre colps al cap amb un martell. Com a conseqüència el cervell de la víctima va quedar totalment destrossat. A més a més, l'assassí ni tan sols es va molestar en ocultar el cos o netejar les taques de sang propagades pel carrer. 

L'autor de l'assassinat

Poc després de ser detingut vora la una de la matinada va ser conduït de nou a la seua casa juntament amb un advocat d'ofici per a practicar el registre ordenat pel jutge d'Instrucció número 1 de Llíria en funcions de guàrdia. Va ser en eixe precís moment quan els agents d'Homicidis i del laboratori de criminalística de la Comandància de València trobaren el gabinet i el martell utilitzats en l'homicidi. A més a més, foren aïllades restes de sang, possiblement de la víctima encara que caldrà esperar a l'anàlisi d'ADN en punts determinants de la vida.

  

 

Les primeres hipòtesis sobre les raons que motivaren este crim segons el citat mitjà seria l'enemistat que unia des de feia temps a la víctima i a l'assassí. A més els dos havien protagonitzat enfrontaments i s'havien imposat denúncies mútuament però cap d'elles era recent.

  

 

Últimes notícies

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.