Localitzen el cadàver d’una banyista a Torrevieja i busquen a un altre desaparegut

La Guàrdia Civil d’Alacant va desplegar ahir un complex dispositiu de recerca al mar per intentar localitzar els dos desapareguts al migdia d’ahir, un home i una dona, a la Cala la Guineu de Torrevieja. El cos sense vida de la dona va ser trobat a la nit. Este matí continuen les tasques de recerca de l’home.

A les 16.25 hores d’ahir dijous 23 de setembre, els serveis d’emergència van ser alertats per una dona de nacionalitat russa, que afirmava que dos persones havien caigut a la mar i se’ls havia empassat l’onatge.

Des d’este moment un ampli dispositiu de recerca en el qual participen efectius de diferents unitats de la Guàrdia Civil de la Comandància d’Alacant i de la Zona de València (patrulles de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Torrevieja, El Servei Marítim, el Servei Aeri, els bussos i una moto d’aigua del Grup d’Especialistes en Activitats Subaquàtiques) estan treballant de manera activa en la localització dels dos desapareguts.

Ahir a la nit, cap a les 20 hores va ser trobat sense vida el cos de la dona a la platja dels Bojos, que correspon a la jove finlandesa de 24 anys. El dispositiu específic dins l’aigua s’ha représ després alba i continuen a hores d’ara tractant de localitzar l’home de 23 anys de nacionalitat russa.

Tot apunta que va ser un accident, i que tots dos van ser arrossegats pel fort onatge en una zona rocosa i de difícil accés. Segons ha manifestat la testimoni, dona de l’home desaparegut, els tres es trobaven a la cala, quan la seua amiga es va tirar a la mar i va començar a ofegar-se, el seu marit es va llançar tractant, sense èxit, de rescatar-la, avisant ella immediatament als serveis d’emergència.

Les tasques del dispositiu desplegat s’estan veient molt dificultades tant per l’estat de la mar a causa del temporal que castiga les costes de la província d’Alacant, com per la zona en la qual va ser vist amb vida per última vegada.

Últimes notícies

El dèficit comercial valencià supera els 1.100 milions malgrat l’alça exportadora

La Comunitat Valenciana ha registrat fins a juliol un dèficit comercial de 1.117 milions, tot i que les exportacions han crescut un 5,1 % fins als 23.611 milions. El dinamisme exportador se centra sobretot en el sector alimentari i en els béns d’equip, però les importacions han avançat encara més, un 11,2 %.

La valenciana Carmen Amoraga guanya el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026

La novel·la 'En ese silencio', de l’autora valenciana Carmen Amoraga, ha guanyat el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026, dotat amb 20.000 euros, entre 528 manuscrits presentats.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027 al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste tornarà a acollir en 2027 l’últim Gran Premi de MotoGP. El calendari arrancarà en març a Tailàndia.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027

El Circuit Ricardo Tormo acollirà de nou en 2027 l’últim Gran Premi del Mundial de Motociclisme, que en 2026 també es tancarà a Cheste entre el 27 i el 29 de novembre.

Detingut un home per dotze robatoris amb força en negocis de Santa Pola

Un home de 45 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de dotze robatoris amb força en establiments de Santa Pola. El jutge ha decretat la seua llibertat amb càrrecs després de la instrucció de la Guàrdia Civil.

Pérez Llorca carrega contra la comissió de la DANA i parla d’“instrumentalitzar el dolor”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat la comissió d’investigació de la DANA al Congrés d’“instrumentalitzar el dolor” i ha defensat que només el PP ha assumit responsabilitats polítiques. També ha descartat acollir menors migrants de Ceuta i ha qualificat la situació d’“invasió”.

El CGPJ tanca sense sancions les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha ratificat per unanimitat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València, en no vore proves sòlides d’injerències del seu marit en la causa.

L’esquerra d’Alacant responsabilitza Barcala pel cas de les vivendes de la Platja de Sant Joan

PSPV, Compromís i EU-Podem han assenyalat novament l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, com a màxim responsable polític per les possibles irregularitats en les adjudicacions de vivendes públiques de la Platja de Sant Joan i reclamaran un ple extraordinari.