Localitzen el cadàver d’una banyista a Torrevieja i busquen a un altre desaparegut

La Guàrdia Civil d’Alacant va desplegar ahir un complex dispositiu de recerca al mar per intentar localitzar els dos desapareguts al migdia d’ahir, un home i una dona, a la Cala la Guineu de Torrevieja. El cos sense vida de la dona va ser trobat a la nit. Este matí continuen les tasques de recerca de l’home.

A les 16.25 hores d’ahir dijous 23 de setembre, els serveis d’emergència van ser alertats per una dona de nacionalitat russa, que afirmava que dos persones havien caigut a la mar i se’ls havia empassat l’onatge.

Des d’este moment un ampli dispositiu de recerca en el qual participen efectius de diferents unitats de la Guàrdia Civil de la Comandància d’Alacant i de la Zona de València (patrulles de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Torrevieja, El Servei Marítim, el Servei Aeri, els bussos i una moto d’aigua del Grup d’Especialistes en Activitats Subaquàtiques) estan treballant de manera activa en la localització dels dos desapareguts.

Ahir a la nit, cap a les 20 hores va ser trobat sense vida el cos de la dona a la platja dels Bojos, que correspon a la jove finlandesa de 24 anys. El dispositiu específic dins l’aigua s’ha représ després alba i continuen a hores d’ara tractant de localitzar l’home de 23 anys de nacionalitat russa.

Tot apunta que va ser un accident, i que tots dos van ser arrossegats pel fort onatge en una zona rocosa i de difícil accés. Segons ha manifestat la testimoni, dona de l’home desaparegut, els tres es trobaven a la cala, quan la seua amiga es va tirar a la mar i va començar a ofegar-se, el seu marit es va llançar tractant, sense èxit, de rescatar-la, avisant ella immediatament als serveis d’emergència.

Les tasques del dispositiu desplegat s’estan veient molt dificultades tant per l’estat de la mar a causa del temporal que castiga les costes de la província d’Alacant, com per la zona en la qual va ser vist amb vida per última vegada.

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.