Localitzen el cadàver d’una banyista a Torrevieja i busquen a un altre desaparegut

La Guàrdia Civil d’Alacant va desplegar ahir un complex dispositiu de recerca al mar per intentar localitzar els dos desapareguts al migdia d’ahir, un home i una dona, a la Cala la Guineu de Torrevieja. El cos sense vida de la dona va ser trobat a la nit. Este matí continuen les tasques de recerca de l’home.

A les 16.25 hores d’ahir dijous 23 de setembre, els serveis d’emergència van ser alertats per una dona de nacionalitat russa, que afirmava que dos persones havien caigut a la mar i se’ls havia empassat l’onatge.

Des d’este moment un ampli dispositiu de recerca en el qual participen efectius de diferents unitats de la Guàrdia Civil de la Comandància d’Alacant i de la Zona de València (patrulles de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Torrevieja, El Servei Marítim, el Servei Aeri, els bussos i una moto d’aigua del Grup d’Especialistes en Activitats Subaquàtiques) estan treballant de manera activa en la localització dels dos desapareguts.

Ahir a la nit, cap a les 20 hores va ser trobat sense vida el cos de la dona a la platja dels Bojos, que correspon a la jove finlandesa de 24 anys. El dispositiu específic dins l’aigua s’ha représ després alba i continuen a hores d’ara tractant de localitzar l’home de 23 anys de nacionalitat russa.

Tot apunta que va ser un accident, i que tots dos van ser arrossegats pel fort onatge en una zona rocosa i de difícil accés. Segons ha manifestat la testimoni, dona de l’home desaparegut, els tres es trobaven a la cala, quan la seua amiga es va tirar a la mar i va començar a ofegar-se, el seu marit es va llançar tractant, sense èxit, de rescatar-la, avisant ella immediatament als serveis d’emergència.

Les tasques del dispositiu desplegat s’estan veient molt dificultades tant per l’estat de la mar a causa del temporal que castiga les costes de la província d’Alacant, com per la zona en la qual va ser vist amb vida per última vegada.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.