Localitzen el cadàver d’una banyista a Torrevieja i busquen a un altre desaparegut

La Guàrdia Civil d’Alacant va desplegar ahir un complex dispositiu de recerca al mar per intentar localitzar els dos desapareguts al migdia d’ahir, un home i una dona, a la Cala la Guineu de Torrevieja. El cos sense vida de la dona va ser trobat a la nit. Este matí continuen les tasques de recerca de l’home.

A les 16.25 hores d’ahir dijous 23 de setembre, els serveis d’emergència van ser alertats per una dona de nacionalitat russa, que afirmava que dos persones havien caigut a la mar i se’ls havia empassat l’onatge.

Des d’este moment un ampli dispositiu de recerca en el qual participen efectius de diferents unitats de la Guàrdia Civil de la Comandància d’Alacant i de la Zona de València (patrulles de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Torrevieja, El Servei Marítim, el Servei Aeri, els bussos i una moto d’aigua del Grup d’Especialistes en Activitats Subaquàtiques) estan treballant de manera activa en la localització dels dos desapareguts.

Ahir a la nit, cap a les 20 hores va ser trobat sense vida el cos de la dona a la platja dels Bojos, que correspon a la jove finlandesa de 24 anys. El dispositiu específic dins l’aigua s’ha représ després alba i continuen a hores d’ara tractant de localitzar l’home de 23 anys de nacionalitat russa.

Tot apunta que va ser un accident, i que tots dos van ser arrossegats pel fort onatge en una zona rocosa i de difícil accés. Segons ha manifestat la testimoni, dona de l’home desaparegut, els tres es trobaven a la cala, quan la seua amiga es va tirar a la mar i va començar a ofegar-se, el seu marit es va llançar tractant, sense èxit, de rescatar-la, avisant ella immediatament als serveis d’emergència.

Les tasques del dispositiu desplegat s’estan veient molt dificultades tant per l’estat de la mar a causa del temporal que castiga les costes de la província d’Alacant, com per la zona en la qual va ser vist amb vida per última vegada.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.