Anuncios

Localitzen el cadàver d’una banyista a Torrevieja i busquen a un altre desaparegut

La Guàrdia Civil d’Alacant va desplegar ahir un complex dispositiu de recerca al mar per intentar localitzar els dos desapareguts al migdia d’ahir, un home i una dona, a la Cala la Guineu de Torrevieja. El cos sense vida de la dona va ser trobat a la nit. Este matí continuen les tasques de recerca de l’home.

A les 16.25 hores d’ahir dijous 23 de setembre, els serveis d’emergència van ser alertats per una dona de nacionalitat russa, que afirmava que dos persones havien caigut a la mar i se’ls havia empassat l’onatge.

Anuncios

Des d’este moment un ampli dispositiu de recerca en el qual participen efectius de diferents unitats de la Guàrdia Civil de la Comandància d’Alacant i de la Zona de València (patrulles de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Torrevieja, El Servei Marítim, el Servei Aeri, els bussos i una moto d’aigua del Grup d’Especialistes en Activitats Subaquàtiques) estan treballant de manera activa en la localització dels dos desapareguts.

Ahir a la nit, cap a les 20 hores va ser trobat sense vida el cos de la dona a la platja dels Bojos, que correspon a la jove finlandesa de 24 anys. El dispositiu específic dins l’aigua s’ha représ després alba i continuen a hores d’ara tractant de localitzar l’home de 23 anys de nacionalitat russa.

Tot apunta que va ser un accident, i que tots dos van ser arrossegats pel fort onatge en una zona rocosa i de difícil accés. Segons ha manifestat la testimoni, dona de l’home desaparegut, els tres es trobaven a la cala, quan la seua amiga es va tirar a la mar i va començar a ofegar-se, el seu marit es va llançar tractant, sense èxit, de rescatar-la, avisant ella immediatament als serveis d’emergència.

Les tasques del dispositiu desplegat s’estan veient molt dificultades tant per l’estat de la mar a causa del temporal que castiga les costes de la província d’Alacant, com per la zona en la qual va ser vist amb vida per última vegada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios