L’ONCE deixa 525.000€ a Sagunt i Castelló

El cupó de l'ONCE ha repartit 315.000 euros en l'Hospital Provincial de Castelló i altres 210.000 euros a Sagunt, en un lloc proper a un quiosc l'Avinguda Hispanitat. És a dir, un total de 525.000 euros, segons ha informat l'entitat en un comunicat. 

Concepción Jiménez Salines, de 42 anys, ha sigut l'encarregada de repartir en el sorteig d'ahir, 20 de febrer, el premi major en l'Hospital Provincial de Castelló, per un import de 315.000 euros.

Així mateix, el sorteig d'aquest dimarts va repartir la sort a Sagunt, a través de la venedora Elena de la Font Muñoz, discapacitada física, que va vendre sis cupons premiats a les cinc xifres, per un import de 210.000 euros en el seu lloc de venda situat en un kiosco en l'Avinguda Hispanitat, 28. "És una alegria molt gran seguir repartint premis ja que és la quarta vegada en els últims 10 anys que repartisc un premi major", ha declarat Elena, que treballa en ONZE des de fa 17 anys. 

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.