14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

L’ONCE deixa 525.000€ a Sagunt i Castelló

El cupó de l'ONCE ha repartit 315.000 euros en l'Hospital Provincial de Castelló i altres 210.000 euros a Sagunt, en un lloc proper a un quiosc l'Avinguda Hispanitat. És a dir, un total de 525.000 euros, segons ha informat l'entitat en un comunicat. 

Concepción Jiménez Salines, de 42 anys, ha sigut l'encarregada de repartir en el sorteig d'ahir, 20 de febrer, el premi major en l'Hospital Provincial de Castelló, per un import de 315.000 euros.

Així mateix, el sorteig d'aquest dimarts va repartir la sort a Sagunt, a través de la venedora Elena de la Font Muñoz, discapacitada física, que va vendre sis cupons premiats a les cinc xifres, per un import de 210.000 euros en el seu lloc de venda situat en un kiosco en l'Avinguda Hispanitat, 28. "És una alegria molt gran seguir repartint premis ja que és la quarta vegada en els últims 10 anys que repartisc un premi major", ha declarat Elena, que treballa en ONZE des de fa 17 anys. 

  

 

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.