Lucia Vivar hauria mort una hora abans de ser atropellada, segons un especialista

Ejemplo de shortcode con estilo
  El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no […]

 

El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no respostes sobre el cas que ha commocionat a Màlaga.

 

En este sentit, el catedràtic de Medicina Legal, Luis Frontela, ha elaborat un nou estudi per la petició de la família per a analitzar esta possibilitat. Segons informa ‘El Español’, l’especialista establix l’hora de la mort de la xicoteta Lucía a les 5.53 hores del matí, que concordaria amb l’informe toxicològic de les restes on s’explicava que la xiqueta hauria mort entre les 5 i les 7 del matí. 

  

  

No obstant açò, la Guàrdia Civil va informar que el causant de la mort va ser un tren de rodalies, però este no va passar pel lloc on estava la xiqueta fins a les 6.45 hores. Quasi una hora després del moment que fixa Frontela. Els familiars de la xicoteta seguixen pensant que pot existir altres possibilitats sobre la causa de la mort de Lucía. Segons relata el citat mitjà, no creuen possible que la seua filla caminara quatre quilòmetres en plena foscor i totalment sola.

Una primera hipòtesi descarta les agressions sexuals

 

L’informe sobre les restes biològiques de Lucía, fets per l’Institut de Toxicologia de Sevilla, van descartar la possibilitat d’una agressió sexual, ja que el cos no presentava restes d’estos ni residus de drogues o altres substàncies. Açò va reforçar la teoria que la tragèdia va ser un desgraciat accident i no un crim.  

  

Un pot de cloroform planteja noves incògnites

 

Un jove va trobar un pot de cloroform a uns 700 metres de l’estació de Pissarra, on va desaparéixer la xiqueta. Esta troballa planteja noves incògnites sobre el cas de Lucía Vivar. Després que els investigadors descartaren la relació de l’objecte amb el cas, la família va formular una petició perquè s’investigara. El citat mitjà informa que la magistrada ha accedit a la seua sol·licitud i pot suposar un acostament a la veritat sobre el cas.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana demanen a Feijóo que retire el suport a Mazón

En l’aniversari de la dimissió de Mazón, l’associació de víctimes mortals de la dana ha reclamat a Feijóo que li retire el suport polític.

El Castellón lamenta la mort de Jesús de Miguel

El Castellón ha lamentat la mort de Jesús de Miguel, exfutbolista del club i jugador del Tenerife. Va disputar 88 partits i va marcar 25 gols amb l’equip albinegre.

Jesús de Miguel mor després d’un colp en el Tenerife-Andorra

El davanter del CD Tenerife, de 30 anys i exjugador del Castelló, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria per un colp al pit durant el partit contra el FC Andorra.

Set allotjaments turístics sense llicència a Intempo

La Policia Nacional i la Policia Local han detectat set allotjaments sense llicència a Intempo, a Benidorm. L’Ajuntament tramitarà els expedients sancionadors corresponents.

Rescaten un home d’un incendi en un habitatge de planta baixa a Torrevella

Els bombers han rescatat un home d’un incendi en un habitatge de planta baixa de Torrevella, provocat presumptament per una olla deixada al foc. L’afectat ha sigut traslladat a l’hospital per inhalació de fum.

L’exalcalde de Benijófar afronta una petició de presó

El juí a l’exalcalde de Benijófar per presumptes irregularitats en un conveni urbanístic ha començat a Elx. La Fiscalia demana tres anys de presó.

El sud valencià afronta ruixats intensos i una baixada tèrmica

La Comunitat Valenciana tindrà ruixats forts al sud, amb tempestes possibles a Alacant i a l’extrem sud del litoral de València. Les màximes baixaran notablement en punts de l’interior.

Alerta groga per pluges intenses a Alacant i València

L’avís preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral sud d’Alacant. També afecta l’interior alacantí i el litoral sud de València.