Lucia Vivar hauria mort una hora abans de ser atropellada, segons un especialista

 

El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no respostes sobre el cas que ha commocionat a Màlaga.

 

En este sentit, el catedràtic de Medicina Legal, Luis Frontela, ha elaborat un nou estudi per la petició de la família per a analitzar esta possibilitat. Segons informa ‘El Español’, l’especialista establix l’hora de la mort de la xicoteta Lucía a les 5.53 hores del matí, que concordaria amb l’informe toxicològic de les restes on s’explicava que la xiqueta hauria mort entre les 5 i les 7 del matí. 

  

  

No obstant açò, la Guàrdia Civil va informar que el causant de la mort va ser un tren de rodalies, però este no va passar pel lloc on estava la xiqueta fins a les 6.45 hores. Quasi una hora després del moment que fixa Frontela. Els familiars de la xicoteta seguixen pensant que pot existir altres possibilitats sobre la causa de la mort de Lucía. Segons relata el citat mitjà, no creuen possible que la seua filla caminara quatre quilòmetres en plena foscor i totalment sola.

Una primera hipòtesi descarta les agressions sexuals

 

L’informe sobre les restes biològiques de Lucía, fets per l’Institut de Toxicologia de Sevilla, van descartar la possibilitat d’una agressió sexual, ja que el cos no presentava restes d’estos ni residus de drogues o altres substàncies. Açò va reforçar la teoria que la tragèdia va ser un desgraciat accident i no un crim.  

  

Un pot de cloroform planteja noves incògnites

 

Un jove va trobar un pot de cloroform a uns 700 metres de l’estació de Pissarra, on va desaparéixer la xiqueta. Esta troballa planteja noves incògnites sobre el cas de Lucía Vivar. Després que els investigadors descartaren la relació de l’objecte amb el cas, la família va formular una petició perquè s’investigara. El citat mitjà informa que la magistrada ha accedit a la seua sol·licitud i pot suposar un acostament a la veritat sobre el cas.

Últimes notícies

Mazón esgrime que cinc jutges del TSJCV l’han exonerat per la DANA

Carlos Mazón ha apel·lat en el Congrés a cinc resolucions del TSJCV que, segons ha remarcat, han descartat la seua responsabilitat en la DANA del 29 d’octubre de 2024, en una compareixença tensa marcada per les crítiques de l’oposició i les protestes de les víctimes a les portes de la Cambra.

Morán defensa que renovar els mapes de zones inundables després de la DANA és un procés lent i complex

El secretari d’Estat de Medi Ambient, Hugo Morán, ha explicat al Senat que la revisió dels mapes de zones inundables després de la DANA de València exigix, com a mínim, dos anys de tràmits per la seua complexitat i pels interessos afectats, i ha defensat l’actuació del Govern i dels organismes tècnics.

Sis de cada deu adults volen oposicions més pràctiques i menys memorístiques

Un estudi d’Adams i IO Investigació mostra que la majoria d’adults veuen les oposicions com la millor via cap a un treball estable, però reclamen més proves pràctiques, menys memòria i una modernització del model actual.

Morant insta Feijóo a llevar-li l’acta de diputat a Mazón per la gestió de la DANA

Diana Morant ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que faça deixar l’escó a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA de 2024 i l’ha acusat d’impunitat mentre les víctimes li reclamen presó. L’ex president ha defensat al Congrés que el TSJ de la Comunitat Valenciana l’ha exonerat, una afirmació que Morant qualifica de mentida.

Tardor més càlida del normal després d’un estiu rècord de calor

Aemet preveu una tardor climàtica més càlida del normal a Espanya després d’un estiu que ha sigut el més càlid en, com a mínim, un segle i mig. En la Comunitat Valenciana, la temperatura molt alta de la mar pot afavorir episodis intensos si es dona una configuració atmosfèrica de dana.

Les altes temperatures cremen l’alvocat valencià i deixen danys generalitzats

La Unió Llauradora alerta de danys generalitzats per cremada solar en cultius d’alvocat de diverses comarques valencianes i reclama canvis en els assegurances agraris.

Vox acusa el PSPV de organitzar circs per a tapar una màfia orquestrada per Sánchez

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha carregat contra la Conferència política del PSPV-PSOE a Alacant i ha acusat els socialistes valencians de muntar circs per a ocultar que, segons ell, són una màfia orquestrada per Pedro Sánchez.

Vigilància policial al nou hospital d’Alzira després del tiroteig mortal entre dos clans

La Policia Nacional manté la presència al nou hospital d’Alzira, on continua ingressat un dels tres ferits en el tiroteig entre dos clans familiars que ha deixat un mort. Quatre membres d’una mateixa família han sigut detinguts i passaran a disposició judicial dimarts.