Lucia Vivar hauria mort una hora abans de ser atropellada, segons un especialista

Ejemplo de shortcode con estilo
  El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no […]

 

El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no respostes sobre el cas que ha commocionat a Màlaga.

 

En este sentit, el catedràtic de Medicina Legal, Luis Frontela, ha elaborat un nou estudi per la petició de la família per a analitzar esta possibilitat. Segons informa ‘El Español’, l’especialista establix l’hora de la mort de la xicoteta Lucía a les 5.53 hores del matí, que concordaria amb l’informe toxicològic de les restes on s’explicava que la xiqueta hauria mort entre les 5 i les 7 del matí. 

  

  

No obstant açò, la Guàrdia Civil va informar que el causant de la mort va ser un tren de rodalies, però este no va passar pel lloc on estava la xiqueta fins a les 6.45 hores. Quasi una hora després del moment que fixa Frontela. Els familiars de la xicoteta seguixen pensant que pot existir altres possibilitats sobre la causa de la mort de Lucía. Segons relata el citat mitjà, no creuen possible que la seua filla caminara quatre quilòmetres en plena foscor i totalment sola.

Una primera hipòtesi descarta les agressions sexuals

 

L’informe sobre les restes biològiques de Lucía, fets per l’Institut de Toxicologia de Sevilla, van descartar la possibilitat d’una agressió sexual, ja que el cos no presentava restes d’estos ni residus de drogues o altres substàncies. Açò va reforçar la teoria que la tragèdia va ser un desgraciat accident i no un crim.  

  

Un pot de cloroform planteja noves incògnites

 

Un jove va trobar un pot de cloroform a uns 700 metres de l’estació de Pissarra, on va desaparéixer la xiqueta. Esta troballa planteja noves incògnites sobre el cas de Lucía Vivar. Després que els investigadors descartaren la relació de l’objecte amb el cas, la família va formular una petició perquè s’investigara. El citat mitjà informa que la magistrada ha accedit a la seua sol·licitud i pot suposar un acostament a la veritat sobre el cas.

Últimes notícies

Presó provisional per a un jove per 16 robatoris en cotxes a Borriana

Un home de 25 anys ha ingressat en presó provisional acusat de 16 robatoris amb força en vehicles i un furt de gasoil comesos a Borriana entre el 3 i el 16 d’octubre.

El Villarreal encadena set derrotes seguides fora de casa en la Champions

La derrota per 4-3 davant el Liverpool a Anfield alça fins a set la ratxa consecutiva de partits perduts pel Villarreal com a visitant en la Lliga de Campions. L’equip d’Íñigo Pérez no guanya fora de La Ceràmica en esta competició des de les semifinals de 2021-2022.

Mestalla acollirà el Tavernes-València de Copa amb entrades des de 10 euros

El duel de Copa del Rei entre la UE Tavernes de la Valldigna i el València es jugarà a Mestalla el 28 d’octubre, amb preus entre 10 i 22 euros i el club blanquinegre figurant com a visitant.

A presó per robar amb violència joies a gent major a Oliva abans de la dana Adam

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 23 anys, d’origen algerià, acusat d’almenys dos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada a Oliva abans de la dana Adam. El jutjat de Gandia ha ordenat el seu ingrés a presó i s’investiga la seua relació amb tres robatoris més.

El PSPV presenta les llistes del 29N a València amb la vivenda i els drets socials com a eix

El PSPV-PSOE ha registrat les candidatures de la província de València per al 29N amb l’objectiu de consolidar avanços en drets i frenar la ultradreta, situant la vivenda i la justícia social en el centre del programa. Pilar Bernabé vincula la campanya al projecte de Pedro Sánchez i a les pròximes autonòmiques i municipals de 2027.

Les víctimes de la dana del 2024 acusen que llavors no es va actuar com ara amb Adam

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 asseguren que la resposta davant la borrasca Adam ha demostrat que fa quasi dos anys no es van aplicar els protocols disponibles ni es va informar bé del risc.

La UPV estrena el documental ‘340.000’ sobre la recuperació de fotos de la DANA de 2024

La Universitat Politècnica de València presenta ‘340.000’, un documental que repassa el projecte Salvem les Fotos UPV, amb què s’han recuperat 340.000 fotografies familiars danyades per la DANA d’octubre de 2024.

Una dona encausada per amenaçar Mazón amb missatges violents en X després de la dana de 2024

Un jutjat de València ha encausat una dona per diversos missatges en X dirigits a l’expresident Carlos Mazón després de la dana de 2024, en què li desitjava atacs violents. La causa continua com a delicte d’amenaces en procediment abreujat.