Lucia Vivar hauria mort una hora abans de ser atropellada, segons un especialista

 

El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no respostes sobre el cas que ha commocionat a Màlaga.

 

En este sentit, el catedràtic de Medicina Legal, Luis Frontela, ha elaborat un nou estudi per la petició de la família per a analitzar esta possibilitat. Segons informa ‘El Español’, l’especialista establix l’hora de la mort de la xicoteta Lucía a les 5.53 hores del matí, que concordaria amb l’informe toxicològic de les restes on s’explicava que la xiqueta hauria mort entre les 5 i les 7 del matí. 

  

  

No obstant açò, la Guàrdia Civil va informar que el causant de la mort va ser un tren de rodalies, però este no va passar pel lloc on estava la xiqueta fins a les 6.45 hores. Quasi una hora després del moment que fixa Frontela. Els familiars de la xicoteta seguixen pensant que pot existir altres possibilitats sobre la causa de la mort de Lucía. Segons relata el citat mitjà, no creuen possible que la seua filla caminara quatre quilòmetres en plena foscor i totalment sola.

Una primera hipòtesi descarta les agressions sexuals

 

L’informe sobre les restes biològiques de Lucía, fets per l’Institut de Toxicologia de Sevilla, van descartar la possibilitat d’una agressió sexual, ja que el cos no presentava restes d’estos ni residus de drogues o altres substàncies. Açò va reforçar la teoria que la tragèdia va ser un desgraciat accident i no un crim.  

  

Un pot de cloroform planteja noves incògnites

 

Un jove va trobar un pot de cloroform a uns 700 metres de l’estació de Pissarra, on va desaparéixer la xiqueta. Esta troballa planteja noves incògnites sobre el cas de Lucía Vivar. Després que els investigadors descartaren la relació de l’objecte amb el cas, la família va formular una petició perquè s’investigara. El citat mitjà informa que la magistrada ha accedit a la seua sol·licitud i pot suposar un acostament a la veritat sobre el cas.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.