Lucia Vivar hauria mort una hora abans de ser atropellada, segons un especialista

 

El cas de Lucía Vivar, la xiqueta de tres anys que el juliol passat apareixia morta sobre les vies del tren entre les localitats de Álora i Pissarra torna a donar un gir. La xicoteta podria haver mort una hora abans que fóra atropellada pel tren. De ser certa està nova hipòtesi, es revelarien més incògnites, que no respostes sobre el cas que ha commocionat a Màlaga.

 

En este sentit, el catedràtic de Medicina Legal, Luis Frontela, ha elaborat un nou estudi per la petició de la família per a analitzar esta possibilitat. Segons informa ‘El Español’, l’especialista establix l’hora de la mort de la xicoteta Lucía a les 5.53 hores del matí, que concordaria amb l’informe toxicològic de les restes on s’explicava que la xiqueta hauria mort entre les 5 i les 7 del matí. 

  

  

No obstant açò, la Guàrdia Civil va informar que el causant de la mort va ser un tren de rodalies, però este no va passar pel lloc on estava la xiqueta fins a les 6.45 hores. Quasi una hora després del moment que fixa Frontela. Els familiars de la xicoteta seguixen pensant que pot existir altres possibilitats sobre la causa de la mort de Lucía. Segons relata el citat mitjà, no creuen possible que la seua filla caminara quatre quilòmetres en plena foscor i totalment sola.

Una primera hipòtesi descarta les agressions sexuals

 

L’informe sobre les restes biològiques de Lucía, fets per l’Institut de Toxicologia de Sevilla, van descartar la possibilitat d’una agressió sexual, ja que el cos no presentava restes d’estos ni residus de drogues o altres substàncies. Açò va reforçar la teoria que la tragèdia va ser un desgraciat accident i no un crim.  

  

Un pot de cloroform planteja noves incògnites

 

Un jove va trobar un pot de cloroform a uns 700 metres de l’estació de Pissarra, on va desaparéixer la xiqueta. Esta troballa planteja noves incògnites sobre el cas de Lucía Vivar. Després que els investigadors descartaren la relació de l’objecte amb el cas, la família va formular una petició perquè s’investigara. El citat mitjà informa que la magistrada ha accedit a la seua sol·licitud i pot suposar un acostament a la veritat sobre el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.