Macrobotelló amb més de 50 jóvens sense mascareta en l’Alcora

 

Este dissabte, s’ha celebrat un macrobotelló il·legal en el recinte festiu de la Pista Jardí de la localitat d’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). Segons alguns testimonis, hi havia més de 50 jòvens, tots sense mascareta, que es van amagar en els lavabos del recinte públic per a consumir begudes alcohòliques.

 

L’alcalde del municipi, Samuel Falomir, ha denunciat els fets este diumenge a través d’una publicació amb fotos del resultat de la festa clandestina en el seu compte de Facebook: «Pels vídeos i fotos penjats en la xarxes socials este dissabte un grup d’adolescents s’ho van passar en gran en els lavabos de la Pista Jardí. Evidentment sense mascareta, sense guardar cap distància de seguretat i incomplint totes les normatives sobre este tema. Vull deixar clar que totes les imatges les posarem en mans de la policia local, i s’actuarà com cal».

Falomir, que també és el responsable de l’àrea de Policia Local, assegura que no es poden tolerar estos comportaments en este moment de pandèmia: «No podem permetre aquests comportaments. La seua actitud incívica i insolidària provoca que l’hostaleria, l’esport, els xiquets, paguen per la seua irresponsabilitat. Vull deixar clar que per sort és un número reduït d’adolescents, la majoria són responsables amb la situació i per tant no es pot posar a tota la joventut en el mateix sac».

 

Els fets han obert el debat de perquè els banys de la Pista Jardí estan oberts les 24 hores del dia. De la mateixa manera, molts veïns han criticat que moltes nits es queden les llums enceses. A demés, han denunciat el comportament d’este grup de jòvens, que han actuat de forma irresponsable enmig d’esta crisi sanitària.

 

?La semana pasada os informé que habíamos puesto en marcha un nuevo servicio para poder prevenir la expansión del…

Publicada por Samuel Falomir en Domingo, 14 de marzo de 2021

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.