Macrobotelló amb més de 50 jóvens sense mascareta en l’Alcora

 

Este dissabte, s’ha celebrat un macrobotelló il·legal en el recinte festiu de la Pista Jardí de la localitat d’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). Segons alguns testimonis, hi havia més de 50 jòvens, tots sense mascareta, que es van amagar en els lavabos del recinte públic per a consumir begudes alcohòliques.

 

L’alcalde del municipi, Samuel Falomir, ha denunciat els fets este diumenge a través d’una publicació amb fotos del resultat de la festa clandestina en el seu compte de Facebook: «Pels vídeos i fotos penjats en la xarxes socials este dissabte un grup d’adolescents s’ho van passar en gran en els lavabos de la Pista Jardí. Evidentment sense mascareta, sense guardar cap distància de seguretat i incomplint totes les normatives sobre este tema. Vull deixar clar que totes les imatges les posarem en mans de la policia local, i s’actuarà com cal».

Falomir, que també és el responsable de l’àrea de Policia Local, assegura que no es poden tolerar estos comportaments en este moment de pandèmia: «No podem permetre aquests comportaments. La seua actitud incívica i insolidària provoca que l’hostaleria, l’esport, els xiquets, paguen per la seua irresponsabilitat. Vull deixar clar que per sort és un número reduït d’adolescents, la majoria són responsables amb la situació i per tant no es pot posar a tota la joventut en el mateix sac».

 

Els fets han obert el debat de perquè els banys de la Pista Jardí estan oberts les 24 hores del dia. De la mateixa manera, molts veïns han criticat que moltes nits es queden les llums enceses. A demés, han denunciat el comportament d’este grup de jòvens, que han actuat de forma irresponsable enmig d’esta crisi sanitària.

 

?La semana pasada os informé que habíamos puesto en marcha un nuevo servicio para poder prevenir la expansión del…

Publicada por Samuel Falomir en Domingo, 14 de marzo de 2021

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.