Macrobotelló amb més de 50 jóvens sense mascareta en l’Alcora

 

Este dissabte, s’ha celebrat un macrobotelló il·legal en el recinte festiu de la Pista Jardí de la localitat d’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). Segons alguns testimonis, hi havia més de 50 jòvens, tots sense mascareta, que es van amagar en els lavabos del recinte públic per a consumir begudes alcohòliques.

 

L’alcalde del municipi, Samuel Falomir, ha denunciat els fets este diumenge a través d’una publicació amb fotos del resultat de la festa clandestina en el seu compte de Facebook: «Pels vídeos i fotos penjats en la xarxes socials este dissabte un grup d’adolescents s’ho van passar en gran en els lavabos de la Pista Jardí. Evidentment sense mascareta, sense guardar cap distància de seguretat i incomplint totes les normatives sobre este tema. Vull deixar clar que totes les imatges les posarem en mans de la policia local, i s’actuarà com cal».

Falomir, que també és el responsable de l’àrea de Policia Local, assegura que no es poden tolerar estos comportaments en este moment de pandèmia: «No podem permetre aquests comportaments. La seua actitud incívica i insolidària provoca que l’hostaleria, l’esport, els xiquets, paguen per la seua irresponsabilitat. Vull deixar clar que per sort és un número reduït d’adolescents, la majoria són responsables amb la situació i per tant no es pot posar a tota la joventut en el mateix sac».

 

Els fets han obert el debat de perquè els banys de la Pista Jardí estan oberts les 24 hores del dia. De la mateixa manera, molts veïns han criticat que moltes nits es queden les llums enceses. A demés, han denunciat el comportament d’este grup de jòvens, que han actuat de forma irresponsable enmig d’esta crisi sanitària.

 

?La semana pasada os informé que habíamos puesto en marcha un nuevo servicio para poder prevenir la expansión del…

Publicada por Samuel Falomir en Domingo, 14 de marzo de 2021

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.