Macrobotelló amb més de 50 jóvens sense mascareta en l’Alcora

 

Este dissabte, s’ha celebrat un macrobotelló il·legal en el recinte festiu de la Pista Jardí de la localitat d’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). Segons alguns testimonis, hi havia més de 50 jòvens, tots sense mascareta, que es van amagar en els lavabos del recinte públic per a consumir begudes alcohòliques.

 

L’alcalde del municipi, Samuel Falomir, ha denunciat els fets este diumenge a través d’una publicació amb fotos del resultat de la festa clandestina en el seu compte de Facebook: «Pels vídeos i fotos penjats en la xarxes socials este dissabte un grup d’adolescents s’ho van passar en gran en els lavabos de la Pista Jardí. Evidentment sense mascareta, sense guardar cap distància de seguretat i incomplint totes les normatives sobre este tema. Vull deixar clar que totes les imatges les posarem en mans de la policia local, i s’actuarà com cal».

Falomir, que també és el responsable de l’àrea de Policia Local, assegura que no es poden tolerar estos comportaments en este moment de pandèmia: «No podem permetre aquests comportaments. La seua actitud incívica i insolidària provoca que l’hostaleria, l’esport, els xiquets, paguen per la seua irresponsabilitat. Vull deixar clar que per sort és un número reduït d’adolescents, la majoria són responsables amb la situació i per tant no es pot posar a tota la joventut en el mateix sac».

 

Els fets han obert el debat de perquè els banys de la Pista Jardí estan oberts les 24 hores del dia. De la mateixa manera, molts veïns han criticat que moltes nits es queden les llums enceses. A demés, han denunciat el comportament d’este grup de jòvens, que han actuat de forma irresponsable enmig d’esta crisi sanitària.

 

?La semana pasada os informé que habíamos puesto en marcha un nuevo servicio para poder prevenir la expansión del…

Publicada por Samuel Falomir en Domingo, 14 de marzo de 2021

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.