Macrobotelló amb més de 50 jóvens sense mascareta en l’Alcora

 

Este dissabte, s’ha celebrat un macrobotelló il·legal en el recinte festiu de la Pista Jardí de la localitat d’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). Segons alguns testimonis, hi havia més de 50 jòvens, tots sense mascareta, que es van amagar en els lavabos del recinte públic per a consumir begudes alcohòliques.

 

L’alcalde del municipi, Samuel Falomir, ha denunciat els fets este diumenge a través d’una publicació amb fotos del resultat de la festa clandestina en el seu compte de Facebook: «Pels vídeos i fotos penjats en la xarxes socials este dissabte un grup d’adolescents s’ho van passar en gran en els lavabos de la Pista Jardí. Evidentment sense mascareta, sense guardar cap distància de seguretat i incomplint totes les normatives sobre este tema. Vull deixar clar que totes les imatges les posarem en mans de la policia local, i s’actuarà com cal».

Falomir, que també és el responsable de l’àrea de Policia Local, assegura que no es poden tolerar estos comportaments en este moment de pandèmia: «No podem permetre aquests comportaments. La seua actitud incívica i insolidària provoca que l’hostaleria, l’esport, els xiquets, paguen per la seua irresponsabilitat. Vull deixar clar que per sort és un número reduït d’adolescents, la majoria són responsables amb la situació i per tant no es pot posar a tota la joventut en el mateix sac».

 

Els fets han obert el debat de perquè els banys de la Pista Jardí estan oberts les 24 hores del dia. De la mateixa manera, molts veïns han criticat que moltes nits es queden les llums enceses. A demés, han denunciat el comportament d’este grup de jòvens, que han actuat de forma irresponsable enmig d’esta crisi sanitària.

 

?La semana pasada os informé que habíamos puesto en marcha un nuevo servicio para poder prevenir la expansión del…

Publicada por Samuel Falomir en Domingo, 14 de marzo de 2021

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.