Una mare d’Anglaterra mata accidentalment al seu bebé després fer-se una siesta amb ell

Imagen de la madre que mató a su hijo tras dormise junto a él

Imatge de la mare | Hull Daily mail

 

Una jove de 24 anys a Anglaterra ha matat accidentalment al seu fill després de dormir-se amb ell i deixar-lo sense oxigen. Així la mare de Leo Love, Chealsea Love i el seu pare, Sam Coles, van haver de portar-ho a l’hospital. «Jo vaig despertar a Sam cridant. No podia processar que estava passant».

  

  

El progenitor els va trobar en el sofà i es va adonar que la pell del xicotet s’havia posat d’un altre color. En eixe moment van cridar als parametges que es van portar al xicotet a l’Hospital ‘Hull Royal Infirmary’.

 

Ací, els doctors van intentar, reanimar al nounat. Al mateix temps, es van adonar que el xicotet havia patit un dany irreparable en el cervell —per la falta d’oxigen—i que mai es podria recuperar.

 

El bébé va haver de ser desconnectat

Els pares van haver de prendre la dura decisió d’apagar la màquina que encara mantenia viu al xicotet. La mare va confessar a el ‘Daily Mail’: «L’havia sigut perfecte, estava brillant i era un xicotet estel». 

  

  

  

Segons relata la mare, l’embaràs de Leo havia sigut un període bastant bo. Ella va donar a llum en el ‘Hull Women and Children’s Hospital’ de East Yorkshire (Anglaterra), un dels 47 comtats anglicans.

 

Imagen de los padres de bebé

Imatge dels pares del bebé  | Hull Daily mail

 

No obstant açò, la parella encara té a una xiqueta. Segons explica ‘Mirror’, la xicoteta de dos anys ha suposat una pedra angular per a recuperar-se de la pèrdua del nounat. «Si no tinguera a la meua xicoteta jo no sabria que podria haver fet, ella ens ha ajudat a passar açò», explica la mare.

Últimes notícies

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.
FILMOTECA D'ESTIU