Una mare d’Anglaterra mata accidentalment al seu bebé després fer-se una siesta amb ell

Imagen de la madre que mató a su hijo tras dormise junto a él

Imatge de la mare | Hull Daily mail

 

Una jove de 24 anys a Anglaterra ha matat accidentalment al seu fill després de dormir-se amb ell i deixar-lo sense oxigen. Així la mare de Leo Love, Chealsea Love i el seu pare, Sam Coles, van haver de portar-ho a l’hospital. «Jo vaig despertar a Sam cridant. No podia processar que estava passant».

  

  

El progenitor els va trobar en el sofà i es va adonar que la pell del xicotet s’havia posat d’un altre color. En eixe moment van cridar als parametges que es van portar al xicotet a l’Hospital ‘Hull Royal Infirmary’.

 

Ací, els doctors van intentar, reanimar al nounat. Al mateix temps, es van adonar que el xicotet havia patit un dany irreparable en el cervell —per la falta d’oxigen—i que mai es podria recuperar.

 

El bébé va haver de ser desconnectat

Els pares van haver de prendre la dura decisió d’apagar la màquina que encara mantenia viu al xicotet. La mare va confessar a el ‘Daily Mail’: «L’havia sigut perfecte, estava brillant i era un xicotet estel». 

  

  

  

Segons relata la mare, l’embaràs de Leo havia sigut un període bastant bo. Ella va donar a llum en el ‘Hull Women and Children’s Hospital’ de East Yorkshire (Anglaterra), un dels 47 comtats anglicans.

 

Imagen de los padres de bebé

Imatge dels pares del bebé  | Hull Daily mail

 

No obstant açò, la parella encara té a una xiqueta. Segons explica ‘Mirror’, la xicoteta de dos anys ha suposat una pedra angular per a recuperar-se de la pèrdua del nounat. «Si no tinguera a la meua xicoteta jo no sabria que podria haver fet, ella ens ha ajudat a passar açò», explica la mare.

Últimes notícies

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.