Una mare d’Anglaterra mata accidentalment al seu bebé després fer-se una siesta amb ell

Imagen de la madre que mató a su hijo tras dormise junto a él

Imatge de la mare | Hull Daily mail

 

Una jove de 24 anys a Anglaterra ha matat accidentalment al seu fill després de dormir-se amb ell i deixar-lo sense oxigen. Així la mare de Leo Love, Chealsea Love i el seu pare, Sam Coles, van haver de portar-ho a l’hospital. «Jo vaig despertar a Sam cridant. No podia processar que estava passant».

  

  

El progenitor els va trobar en el sofà i es va adonar que la pell del xicotet s’havia posat d’un altre color. En eixe moment van cridar als parametges que es van portar al xicotet a l’Hospital ‘Hull Royal Infirmary’.

 

Ací, els doctors van intentar, reanimar al nounat. Al mateix temps, es van adonar que el xicotet havia patit un dany irreparable en el cervell —per la falta d’oxigen—i que mai es podria recuperar.

 

El bébé va haver de ser desconnectat

Els pares van haver de prendre la dura decisió d’apagar la màquina que encara mantenia viu al xicotet. La mare va confessar a el ‘Daily Mail’: «L’havia sigut perfecte, estava brillant i era un xicotet estel». 

  

  

  

Segons relata la mare, l’embaràs de Leo havia sigut un període bastant bo. Ella va donar a llum en el ‘Hull Women and Children’s Hospital’ de East Yorkshire (Anglaterra), un dels 47 comtats anglicans.

 

Imagen de los padres de bebé

Imatge dels pares del bebé  | Hull Daily mail

 

No obstant açò, la parella encara té a una xiqueta. Segons explica ‘Mirror’, la xicoteta de dos anys ha suposat una pedra angular per a recuperar-se de la pèrdua del nounat. «Si no tinguera a la meua xicoteta jo no sabria que podria haver fet, ella ens ha ajudat a passar açò», explica la mare.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.