Una mare d’Anglaterra mata accidentalment al seu bebé després fer-se una siesta amb ell

Imagen de la madre que mató a su hijo tras dormise junto a él

Imatge de la mare | Hull Daily mail

 

Una jove de 24 anys a Anglaterra ha matat accidentalment al seu fill després de dormir-se amb ell i deixar-lo sense oxigen. Així la mare de Leo Love, Chealsea Love i el seu pare, Sam Coles, van haver de portar-ho a l’hospital. «Jo vaig despertar a Sam cridant. No podia processar que estava passant».

  

  

El progenitor els va trobar en el sofà i es va adonar que la pell del xicotet s’havia posat d’un altre color. En eixe moment van cridar als parametges que es van portar al xicotet a l’Hospital ‘Hull Royal Infirmary’.

 

Ací, els doctors van intentar, reanimar al nounat. Al mateix temps, es van adonar que el xicotet havia patit un dany irreparable en el cervell —per la falta d’oxigen—i que mai es podria recuperar.

 

El bébé va haver de ser desconnectat

Els pares van haver de prendre la dura decisió d’apagar la màquina que encara mantenia viu al xicotet. La mare va confessar a el ‘Daily Mail’: «L’havia sigut perfecte, estava brillant i era un xicotet estel». 

  

  

  

Segons relata la mare, l’embaràs de Leo havia sigut un període bastant bo. Ella va donar a llum en el ‘Hull Women and Children’s Hospital’ de East Yorkshire (Anglaterra), un dels 47 comtats anglicans.

 

Imagen de los padres de bebé

Imatge dels pares del bebé  | Hull Daily mail

 

No obstant açò, la parella encara té a una xiqueta. Segons explica ‘Mirror’, la xicoteta de dos anys ha suposat una pedra angular per a recuperar-se de la pèrdua del nounat. «Si no tinguera a la meua xicoteta jo no sabria que podria haver fet, ella ens ha ajudat a passar açò», explica la mare.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.