Una mare d’Anglaterra mata accidentalment al seu bebé després fer-se una siesta amb ell

Imagen de la madre que mató a su hijo tras dormise junto a él

Imatge de la mare | Hull Daily mail

 

Una jove de 24 anys a Anglaterra ha matat accidentalment al seu fill després de dormir-se amb ell i deixar-lo sense oxigen. Així la mare de Leo Love, Chealsea Love i el seu pare, Sam Coles, van haver de portar-ho a l’hospital. «Jo vaig despertar a Sam cridant. No podia processar que estava passant».

  

  

El progenitor els va trobar en el sofà i es va adonar que la pell del xicotet s’havia posat d’un altre color. En eixe moment van cridar als parametges que es van portar al xicotet a l’Hospital ‘Hull Royal Infirmary’.

 

Ací, els doctors van intentar, reanimar al nounat. Al mateix temps, es van adonar que el xicotet havia patit un dany irreparable en el cervell —per la falta d’oxigen—i que mai es podria recuperar.

 

El bébé va haver de ser desconnectat

Els pares van haver de prendre la dura decisió d’apagar la màquina que encara mantenia viu al xicotet. La mare va confessar a el ‘Daily Mail’: «L’havia sigut perfecte, estava brillant i era un xicotet estel». 

  

  

  

Segons relata la mare, l’embaràs de Leo havia sigut un període bastant bo. Ella va donar a llum en el ‘Hull Women and Children’s Hospital’ de East Yorkshire (Anglaterra), un dels 47 comtats anglicans.

 

Imagen de los padres de bebé

Imatge dels pares del bebé  | Hull Daily mail

 

No obstant açò, la parella encara té a una xiqueta. Segons explica ‘Mirror’, la xicoteta de dos anys ha suposat una pedra angular per a recuperar-se de la pèrdua del nounat. «Si no tinguera a la meua xicoteta jo no sabria que podria haver fet, ella ens ha ajudat a passar açò», explica la mare.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.
FILMOTECA D'ESTIU