Detenen a una mare per tirar a les filles de casa amb violència en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tirar de casa a les seues dos filles, de 13 i 14 anys, en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Quan els policies la van detindre estava assentada al costat del portal amb tota la vidriera trencada i una navaixa al seu costat. També va increpar al pare de les xiquetes i li va trencar l’espill retrovisor quan va anar a arreplegar-les, segons ha precisat la Prefectura Superior de Policia.

 

Els fets han passat cap a la 1.00 de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que una dona volia ‘matar a les seues filles’. Quan van arribar al lloc, els policies van trobar a una dona en evident estat d’ansietat i agressivitat, fora del portal, amb tota la vidriera trencada i una navaixa costat, i que explicava que havia discutit amb la seua parella.

Els agents, després de prendre les mesures oportunes de precaució, van saber que moments abans s’havien sentit sorolls de vidres trencats i, pel que pareix, les seues dos filles, menors, se n’havien anat del lloc amb son pare. La patrulla va verificar que en el domicili no hi havia ningú i, posteriorment, van saber que les xiquetes estaven amb son pare en un vehicle per la zona i els van localitzar poc després.

 

Els agents van parlar amb el pare de les xiquetes, que va explicar que la seua filla major, de 14 anys, li va tocar per a que l’arreplegara a ella i a sa germana, de 13 anys, ja que sa mare estava molt agressiva i l’havia tirat de casa, li havia tirat tota la roba per la finestra i tenia por de què li fera alguna cosa més.

 

L’home es va presentar en el lloc a arreplegar a les filles i la sospitosa el va increpar i el va sacsejar, arribant a trencar-li l’espill retrovisor del cotxe, abans de què ell se n’anara amb les menors. Finalment, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.