11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detenen a una mare per tirar a les filles de casa amb violència en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tirar de casa a les seues dos filles, de 13 i 14 anys, en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Quan els policies la van detindre estava assentada al costat del portal amb tota la vidriera trencada i una navaixa al seu costat. També va increpar al pare de les xiquetes i li va trencar l’espill retrovisor quan va anar a arreplegar-les, segons ha precisat la Prefectura Superior de Policia.

 

Els fets han passat cap a la 1.00 de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que una dona volia ‘matar a les seues filles’. Quan van arribar al lloc, els policies van trobar a una dona en evident estat d’ansietat i agressivitat, fora del portal, amb tota la vidriera trencada i una navaixa costat, i que explicava que havia discutit amb la seua parella.

Els agents, després de prendre les mesures oportunes de precaució, van saber que moments abans s’havien sentit sorolls de vidres trencats i, pel que pareix, les seues dos filles, menors, se n’havien anat del lloc amb son pare. La patrulla va verificar que en el domicili no hi havia ningú i, posteriorment, van saber que les xiquetes estaven amb son pare en un vehicle per la zona i els van localitzar poc després.

 

Els agents van parlar amb el pare de les xiquetes, que va explicar que la seua filla major, de 14 anys, li va tocar per a que l’arreplegara a ella i a sa germana, de 13 anys, ja que sa mare estava molt agressiva i l’havia tirat de casa, li havia tirat tota la roba per la finestra i tenia por de què li fera alguna cosa més.

 

L’home es va presentar en el lloc a arreplegar a les filles i la sospitosa el va increpar i el va sacsejar, arribant a trencar-li l’espill retrovisor del cotxe, abans de què ell se n’anara amb les menors. Finalment, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.