Detenen a una mare per tirar a les filles de casa amb violència en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tirar de casa a les seues dos filles, de 13 i 14 anys, en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Quan els policies la van detindre estava assentada al costat del portal amb tota la vidriera trencada i una navaixa al seu costat. També va increpar al pare de les xiquetes i li va trencar l’espill retrovisor quan va anar a arreplegar-les, segons ha precisat la Prefectura Superior de Policia.

 

Els fets han passat cap a la 1.00 de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que una dona volia ‘matar a les seues filles’. Quan van arribar al lloc, els policies van trobar a una dona en evident estat d’ansietat i agressivitat, fora del portal, amb tota la vidriera trencada i una navaixa costat, i que explicava que havia discutit amb la seua parella.

Els agents, després de prendre les mesures oportunes de precaució, van saber que moments abans s’havien sentit sorolls de vidres trencats i, pel que pareix, les seues dos filles, menors, se n’havien anat del lloc amb son pare. La patrulla va verificar que en el domicili no hi havia ningú i, posteriorment, van saber que les xiquetes estaven amb son pare en un vehicle per la zona i els van localitzar poc després.

 

Els agents van parlar amb el pare de les xiquetes, que va explicar que la seua filla major, de 14 anys, li va tocar per a que l’arreplegara a ella i a sa germana, de 13 anys, ja que sa mare estava molt agressiva i l’havia tirat de casa, li havia tirat tota la roba per la finestra i tenia por de què li fera alguna cosa més.

 

L’home es va presentar en el lloc a arreplegar a les filles i la sospitosa el va increpar i el va sacsejar, arribant a trencar-li l’espill retrovisor del cotxe, abans de què ell se n’anara amb les menors. Finalment, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.