Detenen a una mare per tirar a les filles de casa amb violència en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tirar de casa a les seues dos filles, de 13 i 14 anys, en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Quan els policies la van detindre estava assentada al costat del portal amb tota la vidriera trencada i una navaixa al seu costat. També va increpar al pare de les xiquetes i li va trencar l’espill retrovisor quan va anar a arreplegar-les, segons ha precisat la Prefectura Superior de Policia.

 

Els fets han passat cap a la 1.00 de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que una dona volia ‘matar a les seues filles’. Quan van arribar al lloc, els policies van trobar a una dona en evident estat d’ansietat i agressivitat, fora del portal, amb tota la vidriera trencada i una navaixa costat, i que explicava que havia discutit amb la seua parella.

Els agents, després de prendre les mesures oportunes de precaució, van saber que moments abans s’havien sentit sorolls de vidres trencats i, pel que pareix, les seues dos filles, menors, se n’havien anat del lloc amb son pare. La patrulla va verificar que en el domicili no hi havia ningú i, posteriorment, van saber que les xiquetes estaven amb son pare en un vehicle per la zona i els van localitzar poc després.

 

Els agents van parlar amb el pare de les xiquetes, que va explicar que la seua filla major, de 14 anys, li va tocar per a que l’arreplegara a ella i a sa germana, de 13 anys, ja que sa mare estava molt agressiva i l’havia tirat de casa, li havia tirat tota la roba per la finestra i tenia por de què li fera alguna cosa més.

 

L’home es va presentar en el lloc a arreplegar a les filles i la sospitosa el va increpar i el va sacsejar, arribant a trencar-li l’espill retrovisor del cotxe, abans de què ell se n’anara amb les menors. Finalment, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.