Detenen a una mare per tirar a les filles de casa amb violència en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 51 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tirar de casa a les seues dos filles, de 13 i 14 anys, en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Quan els policies la van detindre estava assentada al costat del portal amb tota la vidriera trencada i una navaixa al seu costat. També va increpar al pare de les xiquetes i li va trencar l’espill retrovisor quan va anar a arreplegar-les, segons ha precisat la Prefectura Superior de Policia.

 

Els fets han passat cap a la 1.00 de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats que una dona volia ‘matar a les seues filles’. Quan van arribar al lloc, els policies van trobar a una dona en evident estat d’ansietat i agressivitat, fora del portal, amb tota la vidriera trencada i una navaixa costat, i que explicava que havia discutit amb la seua parella.

Els agents, després de prendre les mesures oportunes de precaució, van saber que moments abans s’havien sentit sorolls de vidres trencats i, pel que pareix, les seues dos filles, menors, se n’havien anat del lloc amb son pare. La patrulla va verificar que en el domicili no hi havia ningú i, posteriorment, van saber que les xiquetes estaven amb son pare en un vehicle per la zona i els van localitzar poc després.

 

Els agents van parlar amb el pare de les xiquetes, que va explicar que la seua filla major, de 14 anys, li va tocar per a que l’arreplegara a ella i a sa germana, de 13 anys, ja que sa mare estava molt agressiva i l’havia tirat de casa, li havia tirat tota la roba per la finestra i tenia por de què li fera alguna cosa més.

 

L’home es va presentar en el lloc a arreplegar a les filles i la sospitosa el va increpar i el va sacsejar, arribant a trencar-li l’espill retrovisor del cotxe, abans de què ell se n’anara amb les menors. Finalment, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions per a les empreses més afectades per la guerra de l'Iran i convocarà la taula del Diàleg Social per a definir un escut econòmic i social.

Un comandament dubta que Basset no sabera de la retirada dels bombers en la dana

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara davant la jutgessa per la gestió de la dana i posa en qüestió que l'ex inspector cap José Miguel Basset ignorara la desmobilització d'efectius en els rius Magre i Poyo.