Detingut per intentar matar a un home clavant-li unes tisores en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla clavar-li unes tisores en el coll a un altre en una discussió.

Els fets van succeir el dissabte al voltant de les onze de la nit quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un establiment de menjar ràpid en el districte de Centre, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells portava una arma blanca.

Els policies es van dirigir immediatament al lloc en el qual van localitzar a un home en el sòl, sent atés per diversos ciutadans, sol·licitant la patrulla assistència sanitària urgent.

Els policies van esbrinar que moments abans els dos homes van començar a discutir acaloradament, moment en el qual un d’ells va traure unes tisores de la seua butxaca i després de diversos intents finalment va aconseguir a la seua víctima en el coll.

Els testimonis van indicar als agents el carrer per la qual havia fugit l’agressor, que va ser interceptat a pocs metres del lloc del fet, mostrant una gran resistència. També els van assenyalar on s’havia desfet d’unes tisores amb les quals presumptament havia ferit a la víctima, que van ser localitzades i custodiades pels agents.

Per tot això els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.

PSPV i Compromís qüestionen el trasllat de la parella de Pérez Llorca a la Diputació de València

PSPV i Compromís denuncien la contractació en comissió de servicis de la parella del president Juanfran Pérez Llorca per la Diputació de València, mentres PP i Vox defenen la legalitat i normalitat del trasllat.

Awa Fam reivindica l’ambició del València Basket en la Copa de la Reina

Awa Fam reconeix que el València Basket no partix com a gran favorit en la Copa de la Reina de Tarragona, però manté l'ambició de competir al màxim i barallar pel títol.

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.

Rubén Burgos afronta la Copa de la Reina amb il·lusió i sense pressió

Rubén Burgos insistix que el València Basket arriba a la Copa de la Reina amb il·lusió, però sense sentir-se favorit, i avisa del nivell i intensitat del Ensino de Lugo.

La Diputació d’Alacant impulsa una comissió per a aclarir les ajudes dels bons comercie

La Diputació d'Alacant acorda per unanimitat demanar una comissió d'investigació sobre les possibles irregularitats en l'adjudicació dels bons comercie entre 2022 i 2024, després de la detenció del president de la Cambra de Comerç, Carlos Baño.