Detingut per intentar matar a un home clavant-li unes tisores en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla clavar-li unes tisores en el coll a un altre en una discussió.

Els fets van succeir el dissabte al voltant de les onze de la nit quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un establiment de menjar ràpid en el districte de Centre, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells portava una arma blanca.

Els policies es van dirigir immediatament al lloc en el qual van localitzar a un home en el sòl, sent atés per diversos ciutadans, sol·licitant la patrulla assistència sanitària urgent.

Els policies van esbrinar que moments abans els dos homes van començar a discutir acaloradament, moment en el qual un d’ells va traure unes tisores de la seua butxaca i després de diversos intents finalment va aconseguir a la seua víctima en el coll.

Els testimonis van indicar als agents el carrer per la qual havia fugit l’agressor, que va ser interceptat a pocs metres del lloc del fet, mostrant una gran resistència. També els van assenyalar on s’havia desfet d’unes tisores amb les quals presumptament havia ferit a la víctima, que van ser localitzades i custodiades pels agents.

Per tot això els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.