Detingut per intentar matar a un home clavant-li unes tisores en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla clavar-li unes tisores en el coll a un altre en una discussió.

Els fets van succeir el dissabte al voltant de les onze de la nit quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un establiment de menjar ràpid en el districte de Centre, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells portava una arma blanca.

Els policies es van dirigir immediatament al lloc en el qual van localitzar a un home en el sòl, sent atés per diversos ciutadans, sol·licitant la patrulla assistència sanitària urgent.

Els policies van esbrinar que moments abans els dos homes van començar a discutir acaloradament, moment en el qual un d’ells va traure unes tisores de la seua butxaca i després de diversos intents finalment va aconseguir a la seua víctima en el coll.

Els testimonis van indicar als agents el carrer per la qual havia fugit l’agressor, que va ser interceptat a pocs metres del lloc del fet, mostrant una gran resistència. També els van assenyalar on s’havia desfet d’unes tisores amb les quals presumptament havia ferit a la víctima, que van ser localitzades i custodiades pels agents.

Per tot això els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.