13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut per intentar matar a un home clavant-li unes tisores en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla clavar-li unes tisores en el coll a un altre en una discussió.

Els fets van succeir el dissabte al voltant de les onze de la nit quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un establiment de menjar ràpid en el districte de Centre, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells portava una arma blanca.

Els policies es van dirigir immediatament al lloc en el qual van localitzar a un home en el sòl, sent atés per diversos ciutadans, sol·licitant la patrulla assistència sanitària urgent.

Els policies van esbrinar que moments abans els dos homes van començar a discutir acaloradament, moment en el qual un d’ells va traure unes tisores de la seua butxaca i després de diversos intents finalment va aconseguir a la seua víctima en el coll.

Els testimonis van indicar als agents el carrer per la qual havia fugit l’agressor, que va ser interceptat a pocs metres del lloc del fet, mostrant una gran resistència. També els van assenyalar on s’havia desfet d’unes tisores amb les quals presumptament havia ferit a la víctima, que van ser localitzades i custodiades pels agents.

Per tot això els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.