17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut per intentar matar a un home clavant-li unes tisores en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla clavar-li unes tisores en el coll a un altre en una discussió.

Els fets van succeir el dissabte al voltant de les onze de la nit quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un establiment de menjar ràpid en el districte de Centre, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells portava una arma blanca.

Els policies es van dirigir immediatament al lloc en el qual van localitzar a un home en el sòl, sent atés per diversos ciutadans, sol·licitant la patrulla assistència sanitària urgent.

Els policies van esbrinar que moments abans els dos homes van començar a discutir acaloradament, moment en el qual un d’ells va traure unes tisores de la seua butxaca i després de diversos intents finalment va aconseguir a la seua víctima en el coll.

Els testimonis van indicar als agents el carrer per la qual havia fugit l’agressor, que va ser interceptat a pocs metres del lloc del fet, mostrant una gran resistència. També els van assenyalar on s’havia desfet d’unes tisores amb les quals presumptament havia ferit a la víctima, que van ser localitzades i custodiades pels agents.

Per tot això els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.