17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Acusen un home de matar a la seua exparella, que estava embarassada

 

Les autoritats de Melbourne, a Austràlia, han trobat el cos sense vida d’una dona embarassada de 32 anys.

La jove, que era a més mare de dos fills, va ser trobada morta al costat de la seua exparella, Ben Coman, un home de 29 anys que estava ferit i que es troba ingressat a l’hospital en estat crític.

La dona, Michelle Darragh, s’havia separat només dos setmanes abans del tràgic crim. La policia va trobar el seu cadàver a l’interior de la casa de la seua exparella, a uns 28 quilòmetres del centre de la ciutat.

Se sap que la jove va acudir al domicili de la seua exparella el dissabte a la vesprada, i ja no va tornar. Les autoritats han confirmat que no busquen a ningú més relacionat amb este crim.

Michelle era treballadora social i tenia dos fills amb Ben, al qual les autoritats apunten com a autor de l’assassinat. A més, tots dos esperaven un tercer fill junts.

La policia continua la investigació per a determinar les causes exactes de la mort de la jove, que va ser trobada sobre una pila de samarretes ensangonades, segons recull Daily Mail.

L’home continua ingressat de les ferides en el Royal Melbourne Hospital en estat crític, on roman sota

en tot moment.

Últimes notícies

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.