17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Acusen un home de matar a la seua exparella, que estava embarassada

 

Les autoritats de Melbourne, a Austràlia, han trobat el cos sense vida d’una dona embarassada de 32 anys.

La jove, que era a més mare de dos fills, va ser trobada morta al costat de la seua exparella, Ben Coman, un home de 29 anys que estava ferit i que es troba ingressat a l’hospital en estat crític.

La dona, Michelle Darragh, s’havia separat només dos setmanes abans del tràgic crim. La policia va trobar el seu cadàver a l’interior de la casa de la seua exparella, a uns 28 quilòmetres del centre de la ciutat.

Se sap que la jove va acudir al domicili de la seua exparella el dissabte a la vesprada, i ja no va tornar. Les autoritats han confirmat que no busquen a ningú més relacionat amb este crim.

Michelle era treballadora social i tenia dos fills amb Ben, al qual les autoritats apunten com a autor de l’assassinat. A més, tots dos esperaven un tercer fill junts.

La policia continua la investigació per a determinar les causes exactes de la mort de la jove, que va ser trobada sobre una pila de samarretes ensangonades, segons recull Daily Mail.

L’home continua ingressat de les ferides en el Royal Melbourne Hospital en estat crític, on roman sota

en tot moment.

Últimes notícies

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.