15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Acusen un home de matar a la seua exparella, que estava embarassada

 

Les autoritats de Melbourne, a Austràlia, han trobat el cos sense vida d’una dona embarassada de 32 anys.

La jove, que era a més mare de dos fills, va ser trobada morta al costat de la seua exparella, Ben Coman, un home de 29 anys que estava ferit i que es troba ingressat a l’hospital en estat crític.

La dona, Michelle Darragh, s’havia separat només dos setmanes abans del tràgic crim. La policia va trobar el seu cadàver a l’interior de la casa de la seua exparella, a uns 28 quilòmetres del centre de la ciutat.

Se sap que la jove va acudir al domicili de la seua exparella el dissabte a la vesprada, i ja no va tornar. Les autoritats han confirmat que no busquen a ningú més relacionat amb este crim.

Michelle era treballadora social i tenia dos fills amb Ben, al qual les autoritats apunten com a autor de l’assassinat. A més, tots dos esperaven un tercer fill junts.

La policia continua la investigació per a determinar les causes exactes de la mort de la jove, que va ser trobada sobre una pila de samarretes ensangonades, segons recull Daily Mail.

L’home continua ingressat de les ferides en el Royal Melbourne Hospital en estat crític, on roman sota

en tot moment.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.