El jutge creu que la menor d’Igualada haguera mort de no ser trobada

El jutge creu que la víctima de la brutal agressió d’Igualada, «de no haver sigut assistida amb celeritat i promptitud, el resultat no haguera sigut un altre que la seua mort«. El presumpte violador està detingut a la presó de Brians després de trobar a la seua casa restes d’ADN de la víctima.

La menor, després de patir una brutal agressió durant 20 minuts, va ser trobada per un camioner que passava per la zona i que va poder avisar als serveis d’emergències.

El jutge, que ja ha obert el secret de sumari, considera que la causa ja té els indicis suficients per a seguir avant. Segons l’ordre d’empresonament, altres indicis incriminatoris demostrarien que el presumpte agressor, B.R, va actuar en solitari i seria l’únic implicat en la brutal violació d’Igualada.

El presumpte violador va agredir a la jove després de seguir-la durant uns minuts

Les càmeres de seguretat del polígon on va succeir l’agressió van gravar el passat 1 de novembre, al presumpte violador.

En l’acte, el jutge assenyala que les càmeres de seguretat en els voltants del lloc en el qual va tindre lloc l’agressió, així com els telèfons mòbils connectats en l’antena d’aqueixa zona, confirmen que el detingut va ser l’única persona que va coincidir amb la víctima, a la qual va perseguir durant tres minuts fins que es va quedar només amb ella.

L’acte amb els arguments del jutge per a enviar a l’acusat a presó preventiva, deixa clar que la investigació dels Mossos va permetre reconstruir tot el recorregut que va fer el detingut la nit dels fets i com aquest va seguir a la víctima.

Unes càmeres de seguretat d’una empresa de la zona van captar poc abans de les 6.15 del matí de l’1 de novembre a la menor i a l’investigat caminant darrere d’ella.

Presó preventiva per l’alta perillositat del detingut

Al seu torn, el jutge li atribueix un possible delicte d’assassinat en grau de temptativa i agressió sexual, ja que l’investigat, després de seguir a la menor de 16 anys, «la va atacar sorprenentment, amb intenció de satisfer el seu ànim libidinós«. Durant l’escomesa, que «es produeix en un interval d’uns 20 minuts (entre les 6.15 i les 6.40 del matí)«, l’investigat «va atacar brutalment a la menor, propinant-li forts colps al cap i agredint-la sexualment«.

Després de l’agressió, el sospitós hauria deixat a la menor «abandonada en el sòl, inconscient, nua, en un lloc fred, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions«, indica el jutge, per la qual cosa, les càmeres de seguretat del polígon industrial no sols van captar a l’investigat després de la víctima, sinó també el detall de com aquest anava vestit i tot això coincideix, diu el jutge, amb la geolocalització dels telèfons del presumpte agressor i de la víctima.

En els registres del domicili de l’acusat va ser trobat el telèfon geolocalitzat i la vestimenta amb la qual va ser captat per les càmeres de seguretat. L’acte del jutge a més destaca que l’alta perillositat del detingut per causes anteriors d’abusos sexuals i també maltractaments contra una exparella, justifica la presó preventiva.

Després de cometre la violació, el presumpte agressor hauria deixat a la víctima tirada en el sòl, semi nua i inconscient, i es va emportar l’abric, el vestit i les bragues de la jove.

Els investigadors reconstrueixen pas a pas la violació d’Igualada

La menor va quedar abandonada en un lloc va fred, inhòspit, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions, conseqüència dels colps patits i coetanis a l’agressió sexual perpetrada”, diu l’acte del jutge sobre el cas de la violació d’Igualada.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.