El jutge creu que la menor d’Igualada haguera mort de no ser trobada

El jutge creu que la víctima de la brutal agressió d’Igualada, «de no haver sigut assistida amb celeritat i promptitud, el resultat no haguera sigut un altre que la seua mort«. El presumpte violador està detingut a la presó de Brians després de trobar a la seua casa restes d’ADN de la víctima.

La menor, després de patir una brutal agressió durant 20 minuts, va ser trobada per un camioner que passava per la zona i que va poder avisar als serveis d’emergències.

El jutge, que ja ha obert el secret de sumari, considera que la causa ja té els indicis suficients per a seguir avant. Segons l’ordre d’empresonament, altres indicis incriminatoris demostrarien que el presumpte agressor, B.R, va actuar en solitari i seria l’únic implicat en la brutal violació d’Igualada.

El presumpte violador va agredir a la jove després de seguir-la durant uns minuts

Les càmeres de seguretat del polígon on va succeir l’agressió van gravar el passat 1 de novembre, al presumpte violador.

En l’acte, el jutge assenyala que les càmeres de seguretat en els voltants del lloc en el qual va tindre lloc l’agressió, així com els telèfons mòbils connectats en l’antena d’aqueixa zona, confirmen que el detingut va ser l’única persona que va coincidir amb la víctima, a la qual va perseguir durant tres minuts fins que es va quedar només amb ella.

L’acte amb els arguments del jutge per a enviar a l’acusat a presó preventiva, deixa clar que la investigació dels Mossos va permetre reconstruir tot el recorregut que va fer el detingut la nit dels fets i com aquest va seguir a la víctima.

Unes càmeres de seguretat d’una empresa de la zona van captar poc abans de les 6.15 del matí de l’1 de novembre a la menor i a l’investigat caminant darrere d’ella.

Presó preventiva per l’alta perillositat del detingut

Al seu torn, el jutge li atribueix un possible delicte d’assassinat en grau de temptativa i agressió sexual, ja que l’investigat, després de seguir a la menor de 16 anys, «la va atacar sorprenentment, amb intenció de satisfer el seu ànim libidinós«. Durant l’escomesa, que «es produeix en un interval d’uns 20 minuts (entre les 6.15 i les 6.40 del matí)«, l’investigat «va atacar brutalment a la menor, propinant-li forts colps al cap i agredint-la sexualment«.

Després de l’agressió, el sospitós hauria deixat a la menor «abandonada en el sòl, inconscient, nua, en un lloc fred, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions«, indica el jutge, per la qual cosa, les càmeres de seguretat del polígon industrial no sols van captar a l’investigat després de la víctima, sinó també el detall de com aquest anava vestit i tot això coincideix, diu el jutge, amb la geolocalització dels telèfons del presumpte agressor i de la víctima.

En els registres del domicili de l’acusat va ser trobat el telèfon geolocalitzat i la vestimenta amb la qual va ser captat per les càmeres de seguretat. L’acte del jutge a més destaca que l’alta perillositat del detingut per causes anteriors d’abusos sexuals i també maltractaments contra una exparella, justifica la presó preventiva.

Després de cometre la violació, el presumpte agressor hauria deixat a la víctima tirada en el sòl, semi nua i inconscient, i es va emportar l’abric, el vestit i les bragues de la jove.

Els investigadors reconstrueixen pas a pas la violació d’Igualada

La menor va quedar abandonada en un lloc va fred, inhòspit, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions, conseqüència dels colps patits i coetanis a l’agressió sexual perpetrada”, diu l’acte del jutge sobre el cas de la violació d’Igualada.

Últimes notícies

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.