El jutge creu que la menor d’Igualada haguera mort de no ser trobada

El jutge creu que la víctima de la brutal agressió d’Igualada, “de no haver sigut assistida amb celeritat i promptitud, el resultat no haguera sigut un altre que la seua mort“. El presumpte violador està detingut a la presó de Brians després de trobar a la seua casa restes d’ADN de la víctima.

La menor, després de patir una brutal agressió durant 20 minuts, va ser trobada per un camioner que passava per la zona i que va poder avisar als serveis d’emergències.

El jutge, que ja ha obert el secret de sumari, considera que la causa ja té els indicis suficients per a seguir avant. Segons l’ordre d’empresonament, altres indicis incriminatoris demostrarien que el presumpte agressor, B.R, va actuar en solitari i seria l’únic implicat en la brutal violació d’Igualada.

El presumpte violador va agredir a la jove després de seguir-la durant uns minuts

Les càmeres de seguretat del polígon on va succeir l’agressió van gravar el passat 1 de novembre, al presumpte violador.

En l’acte, el jutge assenyala que les càmeres de seguretat en els voltants del lloc en el qual va tindre lloc l’agressió, així com els telèfons mòbils connectats en l’antena d’aqueixa zona, confirmen que el detingut va ser l’única persona que va coincidir amb la víctima, a la qual va perseguir durant tres minuts fins que es va quedar només amb ella.

L’acte amb els arguments del jutge per a enviar a l’acusat a presó preventiva, deixa clar que la investigació dels Mossos va permetre reconstruir tot el recorregut que va fer el detingut la nit dels fets i com aquest va seguir a la víctima.

Unes càmeres de seguretat d’una empresa de la zona van captar poc abans de les 6.15 del matí de l’1 de novembre a la menor i a l’investigat caminant darrere d’ella.

Presó preventiva per l’alta perillositat del detingut

Al seu torn, el jutge li atribueix un possible delicte d’assassinat en grau de temptativa i agressió sexual, ja que l’investigat, després de seguir a la menor de 16 anys, “la va atacar sorprenentment, amb intenció de satisfer el seu ànim libidinós“. Durant l’escomesa, que “es produeix en un interval d’uns 20 minuts (entre les 6.15 i les 6.40 del matí)“, l’investigat “va atacar brutalment a la menor, propinant-li forts colps al cap i agredint-la sexualment“.

Després de l’agressió, el sospitós hauria deixat a la menor “abandonada en el sòl, inconscient, nua, en un lloc fred, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions“, indica el jutge, per la qual cosa, les càmeres de seguretat del polígon industrial no sols van captar a l’investigat després de la víctima, sinó també el detall de com aquest anava vestit i tot això coincideix, diu el jutge, amb la geolocalització dels telèfons del presumpte agressor i de la víctima.

En els registres del domicili de l’acusat va ser trobat el telèfon geolocalitzat i la vestimenta amb la qual va ser captat per les càmeres de seguretat. L’acte del jutge a més destaca que l’alta perillositat del detingut per causes anteriors d’abusos sexuals i també maltractaments contra una exparella, justifica la presó preventiva.

Després de cometre la violació, el presumpte agressor hauria deixat a la víctima tirada en el sòl, semi nua i inconscient, i es va emportar l’abric, el vestit i les bragues de la jove.

Els investigadors reconstrueixen pas a pas la violació d’Igualada

La menor va quedar abandonada en un lloc va fred, inhòspit, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions, conseqüència dels colps patits i coetanis a l’agressió sexual perpetrada”, diu l’acte del jutge sobre el cas de la violació d’Igualada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.