El jutge creu que la menor d’Igualada haguera mort de no ser trobada

El jutge creu que la víctima de la brutal agressió d’Igualada, «de no haver sigut assistida amb celeritat i promptitud, el resultat no haguera sigut un altre que la seua mort«. El presumpte violador està detingut a la presó de Brians després de trobar a la seua casa restes d’ADN de la víctima.

La menor, després de patir una brutal agressió durant 20 minuts, va ser trobada per un camioner que passava per la zona i que va poder avisar als serveis d’emergències.

El jutge, que ja ha obert el secret de sumari, considera que la causa ja té els indicis suficients per a seguir avant. Segons l’ordre d’empresonament, altres indicis incriminatoris demostrarien que el presumpte agressor, B.R, va actuar en solitari i seria l’únic implicat en la brutal violació d’Igualada.

El presumpte violador va agredir a la jove després de seguir-la durant uns minuts

Les càmeres de seguretat del polígon on va succeir l’agressió van gravar el passat 1 de novembre, al presumpte violador.

En l’acte, el jutge assenyala que les càmeres de seguretat en els voltants del lloc en el qual va tindre lloc l’agressió, així com els telèfons mòbils connectats en l’antena d’aqueixa zona, confirmen que el detingut va ser l’única persona que va coincidir amb la víctima, a la qual va perseguir durant tres minuts fins que es va quedar només amb ella.

L’acte amb els arguments del jutge per a enviar a l’acusat a presó preventiva, deixa clar que la investigació dels Mossos va permetre reconstruir tot el recorregut que va fer el detingut la nit dels fets i com aquest va seguir a la víctima.

Unes càmeres de seguretat d’una empresa de la zona van captar poc abans de les 6.15 del matí de l’1 de novembre a la menor i a l’investigat caminant darrere d’ella.

Presó preventiva per l’alta perillositat del detingut

Al seu torn, el jutge li atribueix un possible delicte d’assassinat en grau de temptativa i agressió sexual, ja que l’investigat, després de seguir a la menor de 16 anys, «la va atacar sorprenentment, amb intenció de satisfer el seu ànim libidinós«. Durant l’escomesa, que «es produeix en un interval d’uns 20 minuts (entre les 6.15 i les 6.40 del matí)«, l’investigat «va atacar brutalment a la menor, propinant-li forts colps al cap i agredint-la sexualment«.

Després de l’agressió, el sospitós hauria deixat a la menor «abandonada en el sòl, inconscient, nua, en un lloc fred, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions«, indica el jutge, per la qual cosa, les càmeres de seguretat del polígon industrial no sols van captar a l’investigat després de la víctima, sinó també el detall de com aquest anava vestit i tot això coincideix, diu el jutge, amb la geolocalització dels telèfons del presumpte agressor i de la víctima.

En els registres del domicili de l’acusat va ser trobat el telèfon geolocalitzat i la vestimenta amb la qual va ser captat per les càmeres de seguretat. L’acte del jutge a més destaca que l’alta perillositat del detingut per causes anteriors d’abusos sexuals i també maltractaments contra una exparella, justifica la presó preventiva.

Després de cometre la violació, el presumpte agressor hauria deixat a la víctima tirada en el sòl, semi nua i inconscient, i es va emportar l’abric, el vestit i les bragues de la jove.

Els investigadors reconstrueixen pas a pas la violació d’Igualada

La menor va quedar abandonada en un lloc va fred, inhòspit, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions, conseqüència dels colps patits i coetanis a l’agressió sexual perpetrada”, diu l’acte del jutge sobre el cas de la violació d’Igualada.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.