El jutge creu que la menor d’Igualada haguera mort de no ser trobada

El jutge creu que la víctima de la brutal agressió d’Igualada, «de no haver sigut assistida amb celeritat i promptitud, el resultat no haguera sigut un altre que la seua mort«. El presumpte violador està detingut a la presó de Brians després de trobar a la seua casa restes d’ADN de la víctima.

La menor, després de patir una brutal agressió durant 20 minuts, va ser trobada per un camioner que passava per la zona i que va poder avisar als serveis d’emergències.

El jutge, que ja ha obert el secret de sumari, considera que la causa ja té els indicis suficients per a seguir avant. Segons l’ordre d’empresonament, altres indicis incriminatoris demostrarien que el presumpte agressor, B.R, va actuar en solitari i seria l’únic implicat en la brutal violació d’Igualada.

El presumpte violador va agredir a la jove després de seguir-la durant uns minuts

Les càmeres de seguretat del polígon on va succeir l’agressió van gravar el passat 1 de novembre, al presumpte violador.

En l’acte, el jutge assenyala que les càmeres de seguretat en els voltants del lloc en el qual va tindre lloc l’agressió, així com els telèfons mòbils connectats en l’antena d’aqueixa zona, confirmen que el detingut va ser l’única persona que va coincidir amb la víctima, a la qual va perseguir durant tres minuts fins que es va quedar només amb ella.

L’acte amb els arguments del jutge per a enviar a l’acusat a presó preventiva, deixa clar que la investigació dels Mossos va permetre reconstruir tot el recorregut que va fer el detingut la nit dels fets i com aquest va seguir a la víctima.

Unes càmeres de seguretat d’una empresa de la zona van captar poc abans de les 6.15 del matí de l’1 de novembre a la menor i a l’investigat caminant darrere d’ella.

Presó preventiva per l’alta perillositat del detingut

Al seu torn, el jutge li atribueix un possible delicte d’assassinat en grau de temptativa i agressió sexual, ja que l’investigat, després de seguir a la menor de 16 anys, «la va atacar sorprenentment, amb intenció de satisfer el seu ànim libidinós«. Durant l’escomesa, que «es produeix en un interval d’uns 20 minuts (entre les 6.15 i les 6.40 del matí)«, l’investigat «va atacar brutalment a la menor, propinant-li forts colps al cap i agredint-la sexualment«.

Després de l’agressió, el sospitós hauria deixat a la menor «abandonada en el sòl, inconscient, nua, en un lloc fred, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions«, indica el jutge, per la qual cosa, les càmeres de seguretat del polígon industrial no sols van captar a l’investigat després de la víctima, sinó també el detall de com aquest anava vestit i tot això coincideix, diu el jutge, amb la geolocalització dels telèfons del presumpte agressor i de la víctima.

En els registres del domicili de l’acusat va ser trobat el telèfon geolocalitzat i la vestimenta amb la qual va ser captat per les càmeres de seguretat. L’acte del jutge a més destaca que l’alta perillositat del detingut per causes anteriors d’abusos sexuals i també maltractaments contra una exparella, justifica la presó preventiva.

Després de cometre la violació, el presumpte agressor hauria deixat a la víctima tirada en el sòl, semi nua i inconscient, i es va emportar l’abric, el vestit i les bragues de la jove.

Els investigadors reconstrueixen pas a pas la violació d’Igualada

La menor va quedar abandonada en un lloc va fred, inhòspit, sense tot just trànsit de persones i amb importants lesions, conseqüència dels colps patits i coetanis a l’agressió sexual perpetrada”, diu l’acte del jutge sobre el cas de la violació d’Igualada.

Últimes notícies

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.