Més de 2.000 'gamers' es donaran cita a Paterna, a la comarca de l'Horta Oest, en el Game Over Festival, un espectacle multidisciplinari gratuït que se celebrarà el 2 i 3 de desembre en la Ciutat Esportiva Municipal, on els campionats de videojocs s'intercalaran amb zones de joc lliure i xarrades, segons ha informat l'organització en un comunicat. Jocs com 'League Of Legends', 'Overwatch', 'FIFA 2018', 'Call of Duty', 'Clash Royale', 'Hearthstone' o 'Rocket League' seran els protagonistes de campionats en un esdeveniment que comptarà també amb comentaristes professionals, així com un servei de streaming per als qui vulguen seguir els tornejos des de les seues cases.
Més de 2.000 ‘gamers’ es donaran cita a Paterna en el Game Over Videogames Festival
Últimes notícies
Esports
Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)
El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.
Esports
Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense
Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.
Esports
Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy
Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.
Successos
Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI
La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.
Oratge
Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema
Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.
Successos
L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres
L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.
Successos
Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert
Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.
Successos
Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València
La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.







