12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Més de 2.000 ‘gamers’ es donaran cita a Paterna en el Game Over Videogames Festival

Més de 2.000 'gamers' es donaran cita a Paterna, a la comarca de l'Horta Oest, en el Game Over Festival, un espectacle multidisciplinari gratuït que se celebrarà el 2 i 3 de desembre en la Ciutat Esportiva Municipal, on els campionats de videojocs s'intercalaran amb zones de joc lliure i xarrades, segons ha informat l'organització en un comunicat. Jocs com 'League Of Legends', 'Overwatch', 'FIFA 2018', 'Call of Duty', 'Clash Royale', 'Hearthstone' o 'Rocket League' seran els protagonistes de campionats en un esdeveniment que comptarà també amb comentaristes professionals, així com un servei de streaming per als qui vulguen seguir els tornejos des de les seues cases.

Últimes notícies

València invertix 3,4 milions a renovar voreres, un 160% més que en 2021-2023

L'Ajuntament ha destinat 3,4 milions a renovar voreres des del segon trimestre de 2023, un 160% més que en 2021-2023, amb 29.000 m² ja intervinguts.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia valoren el reforç de l’operatiu de busca

En la quinta jornada de busca després del naufragi, les famílies han valorat el reforç amb bussejadors, sonar i drons. L'operatiu es prolongarà entre tres i sis dies més, encara que este dimarts no hi ha hagut resultats rellevants.

Compromís acusa el PP de pagar el silenci de l’excap de gabinet de Mazón amb un altre càrrec

Compromís ha denunciat el nomenament de José Manuel Cuenca com a assessor en l'oficina del expresident i ha acusat el PP de pagar el seu silenci. La formació ha assenyalat el salari, superior a 58.000 euros, i ha advertit sobre la seua pròxima declaració en la comissió de la dana.

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.