Més de 60 morts a causa d’un incendi en un centre comercial de Sibèria

Este passat diumenge, 25 de març, s’ha produït un incendi en un centre comercial de la localitat de Kemerovo, a Sibèria, Rússia. L’incendi ha arrasat uns 1.500 metres quadrats i ja ha sigut sufocat.

  

  

  

  

Concretament, s’hauria originat en el quart pis del centre comercial, on es troben les sales de cinema i els espais recreatius infantils. A pesar que dels bombers han aconseguit revisar dues sales de cinema, la tercera encara es troba inaccessible a causa del fum.

  

  

  

  

El ministre d’Emergències rus, Vladimir Puchkov, ha confirmat la xifra de víctimes mortals a un total de 64 morts, entre ells gran parteix xiquets, i ha assenyalat que més persones continuen desaparegudes.

  

  

  

  

Així mateix, ha informat que hi ha dotze ferits, entre ells dos persones en estat greu, que segueixen ingressats en diversos centres de salut propers al lloc dels fets. Altres 36 persones han sigut ateses pels sanitaris i no han necessitat ser hospitalitzades.

Últimes notícies

Quasi 400 regatistes omplin la badia d’Alacant en el TabarcaVela-Trofeu Diputació

Quasi 400 regatistes i 50 embarcacions participen este cap de setmana en la 30a edició de la regata TabarcaVela-Trofeu Diputació d’Alacant, una cita clau de la vela de creuer al Mediterrani.

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.