Més de 60 morts a causa d’un incendi en un centre comercial de Sibèria

Este passat diumenge, 25 de març, s’ha produït un incendi en un centre comercial de la localitat de Kemerovo, a Sibèria, Rússia. L’incendi ha arrasat uns 1.500 metres quadrats i ja ha sigut sufocat.

  

  

  

  

Concretament, s’hauria originat en el quart pis del centre comercial, on es troben les sales de cinema i els espais recreatius infantils. A pesar que dels bombers han aconseguit revisar dues sales de cinema, la tercera encara es troba inaccessible a causa del fum.

  

  

  

  

El ministre d’Emergències rus, Vladimir Puchkov, ha confirmat la xifra de víctimes mortals a un total de 64 morts, entre ells gran parteix xiquets, i ha assenyalat que més persones continuen desaparegudes.

  

  

  

  

Així mateix, ha informat que hi ha dotze ferits, entre ells dos persones en estat greu, que segueixen ingressats en diversos centres de salut propers al lloc dels fets. Altres 36 persones han sigut ateses pels sanitaris i no han necessitat ser hospitalitzades.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.