Més de 60 morts a causa d’un incendi en un centre comercial de Sibèria

Este passat diumenge, 25 de març, s’ha produït un incendi en un centre comercial de la localitat de Kemerovo, a Sibèria, Rússia. L’incendi ha arrasat uns 1.500 metres quadrats i ja ha sigut sufocat.

  

  

  

  

Concretament, s’hauria originat en el quart pis del centre comercial, on es troben les sales de cinema i els espais recreatius infantils. A pesar que dels bombers han aconseguit revisar dues sales de cinema, la tercera encara es troba inaccessible a causa del fum.

  

  

  

  

El ministre d’Emergències rus, Vladimir Puchkov, ha confirmat la xifra de víctimes mortals a un total de 64 morts, entre ells gran parteix xiquets, i ha assenyalat que més persones continuen desaparegudes.

  

  

  

  

Així mateix, ha informat que hi ha dotze ferits, entre ells dos persones en estat greu, que segueixen ingressats en diversos centres de salut propers al lloc dels fets. Altres 36 persones han sigut ateses pels sanitaris i no han necessitat ser hospitalitzades.

Últimes notícies

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.