Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detingut per instal·lar una “mini càmera espia” en el bany de la seua veïna

Agents de la Policia Nacional a Dénia han detingut en esta localitat a un home de 42 anys i nacionalitat espanyola acusat dels delictes de descobriment i revelació de secrets, abús sexual a menors i producció de pornografia infantil.

La investigació va tindre el seu inici en la denúncia d’una jove que es va personar en la Comissaria de la Policia Nacional comunicant als agents que havia descobert en el fals sostre del bany del seu habitatge una càmera de vigilància col·locada de manera oculta en un xicotet forat just al costat d’un dels focus de l’estada.

Segons va relatar la víctima, mesos arrere se li havia desbaratat una de les llums d’eixe bany i un dels seus veïns es va oferir per a reparar-li-la. Per a realitzar la reparació la denunciant li va deixar les claus del seu habitatge, moment que presumptament va aprofitar per a instal·lar una mini càmera espia en el fals sostre del bany.

Els agents de la Brigada de Policia Judicial sobre la base del manifestat per la denunciant, van identificar completament al presumpte autor i van sol·licitar al Jutjat la pertinent autorització per a realitzar un registre en el seu domicili.

A tal fi van establir un operatiu policial especial en el qual van col·laborar agents del Grup de Delictes Tecnològics de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant especialistes en l’anàlisi i estudi de dispositius informàtics.

En este registre els policies van localitzar vídeos presumptament relacionats amb la denúncia, igual que també van descobrir abundants arxius de contingut pedòfil, algun dels quals presumptament havien sigut produïts pel mateix investigat.

Després de la detenció, els agents de la Comissaria de Dénia van continuar amb la investigació i van identificar més víctimes, localitzant una altra “mini càmera espia” també col·locada en un bany d’un altre domicili en el qual l’arrestat havia residit anteriorment.

El detingut va ser acusat dels delictes de descobriment i revelació de secrets, abús sexual a menors i pornografia infantil, sent lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Dénia, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.