18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detingut per instal·lar una “mini càmera espia” en el bany de la seua veïna

Agents de la Policia Nacional a Dénia han detingut en esta localitat a un home de 42 anys i nacionalitat espanyola acusat dels delictes de descobriment i revelació de secrets, abús sexual a menors i producció de pornografia infantil.

La investigació va tindre el seu inici en la denúncia d’una jove que es va personar en la Comissaria de la Policia Nacional comunicant als agents que havia descobert en el fals sostre del bany del seu habitatge una càmera de vigilància col·locada de manera oculta en un xicotet forat just al costat d’un dels focus de l’estada.

Segons va relatar la víctima, mesos arrere se li havia desbaratat una de les llums d’eixe bany i un dels seus veïns es va oferir per a reparar-li-la. Per a realitzar la reparació la denunciant li va deixar les claus del seu habitatge, moment que presumptament va aprofitar per a instal·lar una mini càmera espia en el fals sostre del bany.

Els agents de la Brigada de Policia Judicial sobre la base del manifestat per la denunciant, van identificar completament al presumpte autor i van sol·licitar al Jutjat la pertinent autorització per a realitzar un registre en el seu domicili.

A tal fi van establir un operatiu policial especial en el qual van col·laborar agents del Grup de Delictes Tecnològics de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant especialistes en l’anàlisi i estudi de dispositius informàtics.

En este registre els policies van localitzar vídeos presumptament relacionats amb la denúncia, igual que també van descobrir abundants arxius de contingut pedòfil, algun dels quals presumptament havien sigut produïts pel mateix investigat.

Després de la detenció, els agents de la Comissaria de Dénia van continuar amb la investigació i van identificar més víctimes, localitzant una altra “mini càmera espia” també col·locada en un bany d’un altre domicili en el qual l’arrestat havia residit anteriorment.

El detingut va ser acusat dels delictes de descobriment i revelació de secrets, abús sexual a menors i pornografia infantil, sent lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Dénia, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Barrachina arremet contra el canvi de regles del Tajo-Segura i defén que la dessalació no substituïx al transvasament

El conseller Miguel Barrachina ha defés que la dessalació només pot complementar al transvasament Tajo-Segura i ha criticat les noves regles previstes. Ha reclamat igualtat de tracte, transparència i inversions per a modernitzar regadius i ha advertit d'efectes en ocupació i proveïment urbà.

Vox demana altura de mires al PP per a tancar un acord que permeta investir a Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP i ha confirmat negociacions per a donar suport a la investidura de Juanfran Pérez Llorca. El pacte no s'ha tancat.

Pérez Llorca es presenta a la investidura sense acord amb Vox i confia a tancar-ho

El secretari general del PPCV ha registrat la seua candidatura amb el suport dels 40 diputats del PP i sense un pacte previ amb Vox. Assegura que veu possible l'acord i situa com a prioritats la reconstrucció i les obres hídriques

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.

6 anys i mig de presó per acoltellar al menor que li va perseguir després d’un robatori a Sueca

L'Audiència de València ha condemnat a 6 anys i mig de presó a un home per robatori amb violència i homicidi en grau de temptativa després d'acoltellar a un menor que li va donar abast a Sueca. La sentència inclou indemnització, orde d'allunyament i ha sigut declarada ferm.

El SAMU assistix el naixement d’un bebé en l’ambulància camine de l’hospital a València

Un equip del SAMU ha assistit el naixement d'un bebé en plena ambulància durant el trasllat a l'Hospital La Fe. La mare, de 39 setmanes, i el xiquet han ingressat en bon estat.

València CF prohibix de manera cautelar l’accés a l’abonat expedientat per insults racistes

El club veta temporalment l'entrada a Mestalla a l'aficionat investigat per insults racistes i homòfobs, a l'espera de resoldre l'expedient d'expulsió.

Vox demana altura de mires al PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha confirmat negociacions amb el PP per a recolzar la investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Reclama altura de mires i un pacte previ.