Mor atropellat un home de 84 anys quan caminava per la A-7 a Elx

 

Un home de 84 anys ha mort aquest diumenge atropellat per un turisme quan caminava pel voral de l’autovia A-7 en sentit a Alacant, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit. L’atropellament es va produir al voltant de les 19.50 hores en el punt quilomètric 518,500, en el terme municipal d’Elx.

 

En el turisme viatjaven el conductor i un acompanyant que van resultar ferits lleus. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SVB i una altra del SAMU els equips mèdics del qual només van poder confirmar la defunció de l’home, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els efectius van assistir a una dona de 33 anys amb contusió en nina, ferida en una mà i crisi d’ansietat, i a un home de 34 anys amb contusió múltiple i crisi d’ansietat. Tots dos van ser traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Atropellament mortal d’un home a l’A-7 a Calicanto

En la matinada del dimecres 16 de gener es produïa un atropellament mortal a l’autovia A-7, a l’altura de Calicanto, a L’Horta. La víctima, un home de 44 anys, va ser atropellat per diversos camions mentre caminava sense rumb pel voral d’aquesta autovia.

 

Els fets van ocórrer al voltant de la 1.20 hores de la matinada, en el punt quilomètric 342 de l’A-7, sentit Barcelona. La baixa il·luminació de la zona fa pensar que el primer vehicle que va atropellar la víctima no es va adonar de la seua presència. Posteriorment, van ser altres camions qui van xocar amb el cos, i van avisar al telèfon d’Emergències 112, pensant que es tractava d’un gos o altre animal mort a la via.

 

En personar-se al lloc dels fets, els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Torrent van observar que era un home i no un gos qui havia sigut atropellat, i havia mort a l’acte.

 

Ja de matí, el primer conductor que presumptament va atropellar la víctima amb el seu camió va confessar la situació, i va transmetre el seu penediment per haver abandonat el lloc dels fets. La Guàrdia Civil el va detindre per un presumpte delicte d’omissió de socors. Posteriorment va quedar en llibertat a l’espera de ser citat pel Jutjat encarregat del cas, el número 3 de Torrent.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU