Mor atropellat un home de 84 anys quan caminava per la A-7 a Elx

 

Un home de 84 anys ha mort aquest diumenge atropellat per un turisme quan caminava pel voral de l’autovia A-7 en sentit a Alacant, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit. L’atropellament es va produir al voltant de les 19.50 hores en el punt quilomètric 518,500, en el terme municipal d’Elx.

 

En el turisme viatjaven el conductor i un acompanyant que van resultar ferits lleus. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SVB i una altra del SAMU els equips mèdics del qual només van poder confirmar la defunció de l’home, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els efectius van assistir a una dona de 33 anys amb contusió en nina, ferida en una mà i crisi d’ansietat, i a un home de 34 anys amb contusió múltiple i crisi d’ansietat. Tots dos van ser traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Atropellament mortal d’un home a l’A-7 a Calicanto

En la matinada del dimecres 16 de gener es produïa un atropellament mortal a l’autovia A-7, a l’altura de Calicanto, a L’Horta. La víctima, un home de 44 anys, va ser atropellat per diversos camions mentre caminava sense rumb pel voral d’aquesta autovia.

 

Els fets van ocórrer al voltant de la 1.20 hores de la matinada, en el punt quilomètric 342 de l’A-7, sentit Barcelona. La baixa il·luminació de la zona fa pensar que el primer vehicle que va atropellar la víctima no es va adonar de la seua presència. Posteriorment, van ser altres camions qui van xocar amb el cos, i van avisar al telèfon d’Emergències 112, pensant que es tractava d’un gos o altre animal mort a la via.

 

En personar-se al lloc dels fets, els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Torrent van observar que era un home i no un gos qui havia sigut atropellat, i havia mort a l’acte.

 

Ja de matí, el primer conductor que presumptament va atropellar la víctima amb el seu camió va confessar la situació, i va transmetre el seu penediment per haver abandonat el lloc dels fets. La Guàrdia Civil el va detindre per un presumpte delicte d’omissió de socors. Posteriorment va quedar en llibertat a l’espera de ser citat pel Jutjat encarregat del cas, el número 3 de Torrent.

Últimes notícies

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.