14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Mor atropellat un home de 84 anys quan caminava per la A-7 a Elx

 

Un home de 84 anys ha mort aquest diumenge atropellat per un turisme quan caminava pel voral de l’autovia A-7 en sentit a Alacant, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit. L’atropellament es va produir al voltant de les 19.50 hores en el punt quilomètric 518,500, en el terme municipal d’Elx.

 

En el turisme viatjaven el conductor i un acompanyant que van resultar ferits lleus. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SVB i una altra del SAMU els equips mèdics del qual només van poder confirmar la defunció de l’home, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els efectius van assistir a una dona de 33 anys amb contusió en nina, ferida en una mà i crisi d’ansietat, i a un home de 34 anys amb contusió múltiple i crisi d’ansietat. Tots dos van ser traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Atropellament mortal d’un home a l’A-7 a Calicanto

En la matinada del dimecres 16 de gener es produïa un atropellament mortal a l’autovia A-7, a l’altura de Calicanto, a L’Horta. La víctima, un home de 44 anys, va ser atropellat per diversos camions mentre caminava sense rumb pel voral d’aquesta autovia.

 

Els fets van ocórrer al voltant de la 1.20 hores de la matinada, en el punt quilomètric 342 de l’A-7, sentit Barcelona. La baixa il·luminació de la zona fa pensar que el primer vehicle que va atropellar la víctima no es va adonar de la seua presència. Posteriorment, van ser altres camions qui van xocar amb el cos, i van avisar al telèfon d’Emergències 112, pensant que es tractava d’un gos o altre animal mort a la via.

 

En personar-se al lloc dels fets, els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Torrent van observar que era un home i no un gos qui havia sigut atropellat, i havia mort a l’acte.

 

Ja de matí, el primer conductor que presumptament va atropellar la víctima amb el seu camió va confessar la situació, i va transmetre el seu penediment per haver abandonat el lloc dels fets. La Guàrdia Civil el va detindre per un presumpte delicte d’omissió de socors. Posteriorment va quedar en llibertat a l’espera de ser citat pel Jutjat encarregat del cas, el número 3 de Torrent.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.