Mor atropellat un home de 84 anys quan caminava per la A-7 a Elx

 

Un home de 84 anys ha mort aquest diumenge atropellat per un turisme quan caminava pel voral de l’autovia A-7 en sentit a Alacant, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit. L’atropellament es va produir al voltant de les 19.50 hores en el punt quilomètric 518,500, en el terme municipal d’Elx.

 

En el turisme viatjaven el conductor i un acompanyant que van resultar ferits lleus. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SVB i una altra del SAMU els equips mèdics del qual només van poder confirmar la defunció de l’home, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els efectius van assistir a una dona de 33 anys amb contusió en nina, ferida en una mà i crisi d’ansietat, i a un home de 34 anys amb contusió múltiple i crisi d’ansietat. Tots dos van ser traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Atropellament mortal d’un home a l’A-7 a Calicanto

En la matinada del dimecres 16 de gener es produïa un atropellament mortal a l’autovia A-7, a l’altura de Calicanto, a L’Horta. La víctima, un home de 44 anys, va ser atropellat per diversos camions mentre caminava sense rumb pel voral d’aquesta autovia.

 

Els fets van ocórrer al voltant de la 1.20 hores de la matinada, en el punt quilomètric 342 de l’A-7, sentit Barcelona. La baixa il·luminació de la zona fa pensar que el primer vehicle que va atropellar la víctima no es va adonar de la seua presència. Posteriorment, van ser altres camions qui van xocar amb el cos, i van avisar al telèfon d’Emergències 112, pensant que es tractava d’un gos o altre animal mort a la via.

 

En personar-se al lloc dels fets, els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Torrent van observar que era un home i no un gos qui havia sigut atropellat, i havia mort a l’acte.

 

Ja de matí, el primer conductor que presumptament va atropellar la víctima amb el seu camió va confessar la situació, i va transmetre el seu penediment per haver abandonat el lloc dels fets. La Guàrdia Civil el va detindre per un presumpte delicte d’omissió de socors. Posteriorment va quedar en llibertat a l’espera de ser citat pel Jutjat encarregat del cas, el número 3 de Torrent.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.