Mor atropellat un home de 84 anys quan caminava per la A-7 a Elx

 

Un home de 84 anys ha mort aquest diumenge atropellat per un turisme quan caminava pel voral de l’autovia A-7 en sentit a Alacant, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit. L’atropellament es va produir al voltant de les 19.50 hores en el punt quilomètric 518,500, en el terme municipal d’Elx.

 

En el turisme viatjaven el conductor i un acompanyant que van resultar ferits lleus. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SVB i una altra del SAMU els equips mèdics del qual només van poder confirmar la defunció de l’home, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els efectius van assistir a una dona de 33 anys amb contusió en nina, ferida en una mà i crisi d’ansietat, i a un home de 34 anys amb contusió múltiple i crisi d’ansietat. Tots dos van ser traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Atropellament mortal d’un home a l’A-7 a Calicanto

En la matinada del dimecres 16 de gener es produïa un atropellament mortal a l’autovia A-7, a l’altura de Calicanto, a L’Horta. La víctima, un home de 44 anys, va ser atropellat per diversos camions mentre caminava sense rumb pel voral d’aquesta autovia.

 

Els fets van ocórrer al voltant de la 1.20 hores de la matinada, en el punt quilomètric 342 de l’A-7, sentit Barcelona. La baixa il·luminació de la zona fa pensar que el primer vehicle que va atropellar la víctima no es va adonar de la seua presència. Posteriorment, van ser altres camions qui van xocar amb el cos, i van avisar al telèfon d’Emergències 112, pensant que es tractava d’un gos o altre animal mort a la via.

 

En personar-se al lloc dels fets, els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Torrent van observar que era un home i no un gos qui havia sigut atropellat, i havia mort a l’acte.

 

Ja de matí, el primer conductor que presumptament va atropellar la víctima amb el seu camió va confessar la situació, i va transmetre el seu penediment per haver abandonat el lloc dels fets. La Guàrdia Civil el va detindre per un presumpte delicte d’omissió de socors. Posteriorment va quedar en llibertat a l’espera de ser citat pel Jutjat encarregat del cas, el número 3 de Torrent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.