16.8 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Mor Chiquito de la Calzada després de diversos dies ingressat per greus problemes coronaris

Gregorio Esteban Sánchez Fernández, més conegut com Chiquito de la Calzada, ha mort este dissabte als 85 anys després d'estar diversos dies ingressat a l'Hospital Carlos Hagi de Màlaga. L'humorista va ser ingressat el passat 31 d'octubre a causa d'un fort dolor toràcic.

 Li van diagnosticar una angina de pit per la qual dies més tard, el 3 de novembre, va haver de ser sotmès a un cateterisme com a tractament, però van sorgir complicacions que van acabar amb l'humorista en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) amb una greu infecció.

 Després de diversos dies en vigilància, i a pesar que en un moment tot semblava indicar que es recuperava positivament de l'afecció, l'humorista va sofrir un empitjorament del seu estat de salut, i finalment ha mort.

 

Últimes notícies

Màxim Horta rep el Premi de les Lletres de l’Ateneu 2025 en la Nit de les Lletres

L'Ateneu Mercantil ha reconegut la trajectòria de Màxim Horta amb el Premi de les Lletres de l'Ateneu 2025 en la VII Nit Valenciana de les Lletres. La novel·la 'El Cercle Fènix', de Joaquín Ferry, ha guanyat el Premi Nacional de Novel·la, dotat amb 8.000 euros i publicació.

Mazón obri les compareixences per la dana en el Congrés; Camarero i Mompó seguiran el 24 de novembre

La Mesa de la comissió ha aprovat este dimecres el calendari: Mazón compareixerà el dilluns 17 de novembre i, el dia 24, ho faran Susana Camarero i Vicent Mompó amb format de 20 minutos per grup.

Elda abrigalla a Paula Vázquez com a Millor Calçada d’Espanya 2025

Paula Vázquez ha sigut abrigallada a Elda en una gala que ha reivindicat la tradició sabatera local amb el seu nomenament com a Millor Calçada d'Espanya 2025. La vetlada ha reunit representants institucionals, empresarials i del sector per a posar en valor el disseny i l'artesania de la ciutat.

L’Hèrcules incorpora al migcampista Mehdi Puch-Herrantz

L'Hèrcules ha incorporat al migcampista franc algerià Mehdi Puch-Herrantz, de 21 anys, després de deu dies als ordes de Rubén Torrecilla. Arriba lliure de l'AC Ajaccio, ocuparà fitxa sub-23 i firma pel que resta de temporada i una més.

El PP trenca el pacte a l’Alqueria d’Asnar i deixa a l’alcalde en minoria

Els dos regidors del PP ixen del govern local i renuncien a les seues delegacions, la qual cosa deixa a l'alcalde i a una edil no adscrita en minoria. La decisió arriba després de la polèmica per una possible irregularitat comptable i reobri el debat sobre una moció de censura.

Activen el protocol per una fallada en les polseres antimaltractament i asseguren que no va haver-hi desprotecció

Igualtat va activar el protocol de protecció després d'una incidència en el sistema Milotxa. El servici es va estabilitzar a la vesprada i no va deixar víctimes desprotegides.

Hisenda convoca el CPFF el dilluns per a la senda d’estabilitat i la tramitarà el dimarts en el Consell de Ministres

Hisenda ha convocat el CPFF per a presentar la senda d'estabilitat i el Govern la tramitarà l'endemà en el Consell de Ministres. El retard del calendari fa inviable que els comptes de 2026 entren en vigor l'1 de gener i aboca a una nova pròrroga de 2023.

Gómez demana al Ministeri flexibilitzar l’acreditació per a augmentar fins a un 15% les places MIR en la Comunitat Valenciana

El conseller ha urgit a canviar els criteris d'acreditació i a obrir un procediment permanent per a sumar places MIR en la Comunitat Valenciana. El CISNS s'ha compromés a enviar dades de cribratges amb indicadors homogenis mentres s'habilita una plataforma.