14 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Mor una dona que va patir cremades en l’incendi d’un apartament a Benicàssim

 

Mor la dona ingressada a l’Hospital La Fe de València que va patir cremades en l’incendi d’un apartament a Benicàssim.

Els fets van tindre lloc el passat 19 de setembre en un edifici d’apartaments de Benicàssim.

L’incendi va afectar un habitatge de la sisena planta de l’edifici de deu plantes en l’Avinguda Barcelona de Benicàssim. En l’incendi una altra persona va haver de ser atesa pels serveis sanitaris i fins a 8 persones van haver de ser rescatades.

Tant la dona com l’home van ser rescatats pels bombers i després van ser traslladats a un hospital de la capital de la Plana, i a causa de la gravetat de les cremades van ser traslladats a l’Hospital la Fe, de València.

Cal recordar que el foc es va iniciar en un sisé pis de l’habitatge de Benicàssim i que va afectar totalment el domicili, igual que a la terrassa exterior de la planta superior d’este.

Últimes notícies

L’Hospital General de València aplica radioteràpia estereotàctica contra arrítmies cardíaques

El centre participa des de 2021 en un projecte europeu que avalua la radioablación estereotàctica per a taquicàrdia ventricular. Els primers resultats apunten a menys episodis i millor qualitat de vida.

El Vila-real ix amb Ayoze i Pepe; el Barcelona aposta per de Jong per a suplir a Pedri

El Vila-real tanca l'any en la Ceràmica amb Ayoze i Nicolas Pepe en punta i Sergi Cardona com a novetat. El Barcelona reestructura el mitjà: De Jong entra per la baixa d'última hora de Pedri i Fermín suma arribada.

Un hort de papallones impulsa la biodiversitat en la marjal de Massamagrell

La Conselleria ha creat un hort de papallones en la marjal de Rafalell i Vistabella, a Massamagrell, amb plantacions i refugis per a reforçar la biodiversitat. El pla inclou caixes niu, control d'invasores i futures passarel·les per a ordenar les visites.

Ivace+i Internacional proposa 92 accions de promoció exterior en 2026

Ivace+i Internacional ha publicat l'avanç del Pla de Promoció Exterior 2026 amb 92 accions en 40 mercats. L'objectiu és obrir oportunitats a pimes i reforçar la imatge sectorial.

Educació amplia les ajudes de material escolar per la DANA a 9.000 estudiants més

La Conselleria incorporarà 9.000 estudiants més de centres afectats per la DANA a les ajudes de 500 euros per a material escolar, per 4,5 milions. La convocatòria ascendix a 100.558.500 euros i preveu arribar a prop de 69.000 alumnes.

Renfe recupera des de demà el servici en la C3 entre Loriguilla i Buñol

Renfe recupera des de demà la circulació de trens en la C3 entre Loriguilla i Buñol amb 26 trens diaris. Hi haurà autobusos de reforç i connexions alternatives.

El PSPV demana la destitució del conseller d’Emergències per ocultar dades sobre la dana

El PSPV-PSOE ha acusat el conseller Juan Carlos Valderrama d'ocultar informació sobre la dana i de negar-se a respondre a les Corts malgrat informes interns. La formació demana la seua destitució i emplaça al president Pérez Llorca.

València CF de l’alleujament de la permanència al retorn de l’amenaça del descens

L'equip va passar de segellar la salvació amb marge a tancar l'any amb 16 punts i sensacions d'alerta. La Copa avança, el mercat de gener serà clau.