Mor una anciana per coronavirus en el segon brot d’una residència d’Alaquàs

 

Una anciana de 95 anys, interna en la residència de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), ha mort en l’hospital a conseqüència del coronavirus. El seu ingrés es va produir després de detectar-se el segon brot de Covid-19 en el centre, que va deixar 45 positius i 13 persones hospitalitzades.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el contagi de la dona es va produir a través d’una persona que treballa en la residència i que va donar positiu. Esta situació va provocar que un total de 125 persones -residents i sanitaris- es feren les proves PCR per determinar si s’havien contagiat o no.

 

A partir d’eixe moment, el centre de majors de la localitat d’Alaquàs va aïllar als ancians en les seues habitacions i també va seguir totes les restriccions marcades per la Conselleria de Sanitat. Este passat cap de setmana, Sanitat va considerar que era necessari hospitalitzar a les persones de major edat i de major risc. Per esta raó, 13 persones van ser traslladades a l’hospital.

 

Desafortunadament, este diumenge, una de les ancianes que s’havia contagiat, va morir en l’hospital. Esta és la tercera vegada que es detecta el virus en la residència municipal d’Alaquàs i la primera en la que es produïx una defunció per esta causa, des de l’inici de la pandèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.

La vivenda es va encarir un 13,5% en 2025 en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va pujar un 13,5% en 2025, per damunt de les referències nacionals. La segona mà va liderar les pujades.

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió