Mor una anciana per coronavirus en el segon brot d’una residència d’Alaquàs

 

Una anciana de 95 anys, interna en la residència de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), ha mort en l’hospital a conseqüència del coronavirus. El seu ingrés es va produir després de detectar-se el segon brot de Covid-19 en el centre, que va deixar 45 positius i 13 persones hospitalitzades.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el contagi de la dona es va produir a través d’una persona que treballa en la residència i que va donar positiu. Esta situació va provocar que un total de 125 persones -residents i sanitaris- es feren les proves PCR per determinar si s’havien contagiat o no.

 

A partir d’eixe moment, el centre de majors de la localitat d’Alaquàs va aïllar als ancians en les seues habitacions i també va seguir totes les restriccions marcades per la Conselleria de Sanitat. Este passat cap de setmana, Sanitat va considerar que era necessari hospitalitzar a les persones de major edat i de major risc. Per esta raó, 13 persones van ser traslladades a l’hospital.

 

Desafortunadament, este diumenge, una de les ancianes que s’havia contagiat, va morir en l’hospital. Esta és la tercera vegada que es detecta el virus en la residència municipal d’Alaquàs i la primera en la que es produïx una defunció per esta causa, des de l’inici de la pandèmia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.