19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Mor una anciana per coronavirus en el segon brot d’una residència d’Alaquàs

 

Una anciana de 95 anys, interna en la residència de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), ha mort en l’hospital a conseqüència del coronavirus. El seu ingrés es va produir després de detectar-se el segon brot de Covid-19 en el centre, que va deixar 45 positius i 13 persones hospitalitzades.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el contagi de la dona es va produir a través d’una persona que treballa en la residència i que va donar positiu. Esta situació va provocar que un total de 125 persones -residents i sanitaris- es feren les proves PCR per determinar si s’havien contagiat o no.

 

A partir d’eixe moment, el centre de majors de la localitat d’Alaquàs va aïllar als ancians en les seues habitacions i també va seguir totes les restriccions marcades per la Conselleria de Sanitat. Este passat cap de setmana, Sanitat va considerar que era necessari hospitalitzar a les persones de major edat i de major risc. Per esta raó, 13 persones van ser traslladades a l’hospital.

 

Desafortunadament, este diumenge, una de les ancianes que s’havia contagiat, va morir en l’hospital. Esta és la tercera vegada que es detecta el virus en la residència municipal d’Alaquàs i la primera en la que es produïx una defunció per esta causa, des de l’inici de la pandèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.