Mor una anciana per coronavirus en el segon brot d’una residència d’Alaquàs

 

Una anciana de 95 anys, interna en la residència de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), ha mort en l’hospital a conseqüència del coronavirus. El seu ingrés es va produir després de detectar-se el segon brot de Covid-19 en el centre, que va deixar 45 positius i 13 persones hospitalitzades.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el contagi de la dona es va produir a través d’una persona que treballa en la residència i que va donar positiu. Esta situació va provocar que un total de 125 persones -residents i sanitaris- es feren les proves PCR per determinar si s’havien contagiat o no.

 

A partir d’eixe moment, el centre de majors de la localitat d’Alaquàs va aïllar als ancians en les seues habitacions i també va seguir totes les restriccions marcades per la Conselleria de Sanitat. Este passat cap de setmana, Sanitat va considerar que era necessari hospitalitzar a les persones de major edat i de major risc. Per esta raó, 13 persones van ser traslladades a l’hospital.

 

Desafortunadament, este diumenge, una de les ancianes que s’havia contagiat, va morir en l’hospital. Esta és la tercera vegada que es detecta el virus en la residència municipal d’Alaquàs i la primera en la que es produïx una defunció per esta causa, des de l’inici de la pandèmia.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.