Mor, Jennie Morell, bellesa de la foguera Gran Via-Garbinet als 25 anys

El món de les Fogueres està de dol per la defunció de Jennie Morell Fernández, bellesa de la foguera Gran Via Garbinet, que hauria optat al càrrec de Bellea del Foc en el pròxim festival d'elecció. 

 

 

Jennie ha mort als 25 anys d'edat al no poder superar una malaltia deixant sumits en la tristesa a la seua família, a la seua comissió i en general al món de la Festa atés que era una actiu foguerer, que va pertànyer a la delegació artística de la Federació de Fogueres formant part de la subcomissió tant sota la presidència de Manuel Jiménez com en l'etapa de l'actual dirigent Toñi Martín-Zarco.

Molt emocionada, la seua mare, Raquel Fernández, actual presidenta de la comissió de Gran Via-Garbinet, ha explicat que Jennie portava en aquesta foguera des dels 10 anys i va ser nomenada bellesa en 2020, encara que amb l'arribada de la pandèmia ha continuat com a tal durant dos anys i esperava cremar la seua foguera com a representant en la pròxima plantà, "però no ha arribat a acomiadar-se".

"És una vida dedicada totalment a les Fogueres. Portava quatre anys i mig lluitant contra el càncer. Anava molt bé però fa un any se li va reproduir", va comptar enmig del xoc i emocionada per les mostres d'afecte de les seues companyes belleses i dels presidents de les altres fogueres. "Demostra la volguda que era i el gran que ha sigut als seus 25 anys".

Jennie era antiga alumna del col·legi Sant Agustí, on continuava col·laborant en activitats escolars. "Era una xiqueta que s'implicava molt en tot, feia classe de teatre i ball a xiquets. La cridaven d'altres fogueres per a fer decorats, per a maquillar, era així".

Amb 25 anys complits al desembre, era copropietària de la botiga d'indumentària de Noelia Rondón, en la qual continuarà la seua família. La jove deixa un gran buit en tot el seu entorn, especialment en les seues dos germanes, una més major i una altra més xicoteta, en la seua mare Raquel i en el seu pare Luis. 

Les xarxes socials s'han bolcat en la seua família i amics.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.