Mor Luis Montesinos, fill adoptiu de Manises

Luis Montesinos, fill adoptiu de Manises, en l'Horta (València)

Luis ha mort als 99 anys | Ajuntament de Manises

 

Este dimecres ha mort, als 99 anys, Luis Montesinos García  (29 de maig de 1921, Alcázar de San Juan, Ciudad Real – 1 de juliol de 2020, Manises, en l’Horta, València), fill adoptiu de la localitat de Manises des de l’any 2006.

 

Des de l’Ajuntament de Manises volen donar el seu més sentit condol a familiars i amics en estos difícils moments, i recorden que demà divendres, cap a les 11.00 hores, se celebrarà una missa en l’església Sant Joan Baptista de Manises.

 

Luis Montesinos García va arribar a Manises després de què el destinaren a una sucursal bancària de la localitat, a on va conéixer a la que seria la seua dona, Amparo, i junts tindrien 5 fills. Luis era molt conegut i volgut en el municipi, ja que sempre estava disposat a ajudar i participar en qualsevol acte o festa popular.

Últimes notícies

Fracassa la primera sessió sobre el robatori del Tresor de Villena: només compareix un citat

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena al MUVI ha celebrat la seua primera sessió amb només una de les sis persones citades, el director de l’obra de la fase 2 i de la museïtzació, Ángel Luis Rocamora Ruiz. El portaveu municipal, Javier Martínez, ha lamentat l’absència de la resta de compareixents, entre ells diversos càrrecs de Cultura de la Generalitat.

Consum crearà 150 llocs de treball amb una nova plataforma logística a la Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 100 milions d’euros en una nova plataforma logística de frescos, refrigerats i congelats a la Zona Franca de Barcelona, amb la qual reforçarà la seua capacitat a Catalunya i crearà 150 llocs de treball prioritzant la plantilla de Vidreria Rovira.

Catalá defensa mantindre la mascletà i tots els actes del 9 d’Octubre a la plaça

L’alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja traslladar la mascletà i la resta d’actes del 9 d’Octubre de la plaça de l’Ajuntament i demana empatia i esforç tant a les persones acampades per la vivenda com a la ciutadania per a poder celebrar íntegrament la Processó Cívica i la resta de celebracions.

Aparat el ple sobre l’estat d’Alacant per la convocatòria electoral del 29 de novembre

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha desconvocat el ple sobre l’estat de la ciutat previst per a dijous per mantindre la neutralitat institucional davant les eleccions generals del 29 de novembre, encara que es manté un altre ple extraordinari a les 13.00 hores pel cas de Les Naus.

El port d’Alacant lamenta perdre l’eixida de The Ocean Race a partir de 2027

El president del port d’Alacant, Luis Rodríguez, admet que no és una bona notícia que l’eixida de The Ocean Race de 2027 siga l’última des de la ciutat, tot i que confia a mantindre la relació amb la regata amb fórmules alternatives.

Una avaria elèctrica obliga a aturar automàticament el reactor de la nuclear de Cofrents

La central nuclear de Cofrents ha patit una parada automàtica del reactor per una avaria en una font d’alimentació elèctrica situada a la sala de control. El CSN assegura que no hi ha hagut impacte per als treballadors, la població ni el medi ambient.

La Diputació Permanent del Congrés votarà el 16 d’octubre el decret de la dana

La Diputació Permanent del Congrés ha fixat per al 16 d’octubre el debat i la votació del decret llei amb mesures per a pal·liar els danys de la dana i del tercer paquet per la crisi d’Oriente Medio.

The Ocean Race decidirà abans de gener com continuarà vinculada a Alacant

The Ocean Race ha anunciat que concretarà abans del 17 de gener de 2027 el nou marc de relació amb Alacant, port d’eixida de les últimes sis edicions i que serà substituït per Porto com a inici de la volta al món a vela.