Mor el menut de 4 anys que va quedar inconscient en una piscina d’Alginet

 

Este divendres moria en l’Hospital Clínic de València el menor de 4 anys rescatat el passat diumenge d’una piscina privada d’Alginet (la Ribera Alta). El menut, tot i ser reanimat en un primer moment, patia símptomes d’ofegament i finalment no ha pogut superar les lesions patides, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El menut va morir este divendres després de dies ingressat en l’Hospital Clínic, on va arribar en estat greu des de l’Hospital de la Ribera, en Alzira, on havia sigut traslladat inicialment el diumenge passat. Este dissabte es va procedir a realitzar-li l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València. Segons apuntava Levante-EMV, el menor tenia els pulmons plens d’aigua, provocant que no poguera superar les lesions patides, tot i haver sigut reanimat després del succés.

 

El menor va ser reanimat en un primer moment

Els fets van ocórrer el passat diumenge, 2 de juny, en una piscina d’un xalet situat en una urbanització de la localitat d’Alginet. El xiquet estava banyant-se amb altres xiquets, i encara que hi havia un adult vigilant-los, no es va poder evitar el succés. Es pensa que potser es va produir alguna classe de descuit.

 

El menor va ser tret de l’aigua ràpidament, però ja estava inconscient. Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil li van fer unes primeres maniobres de reanimació i efectius dels serveis mèdics van recuperar les seus constants vitals i el van evacuar de forma urgent a l’Hospital de la Ribera. Els greus símptomes d’ofegament que patia van fer que fóra traslladat poc després al Clínic de València, on ha estat tots estos dies, fins a la seua defunció este divendres.

Últimes notícies

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.

La nova terminal nord del port de València, clau en el pla estatal de ports per a 2027

La nova terminal nord del port de València s’inclou entre els principals projectes d’inversió de Puertos del Estado per a 2027, junt amb les obres per a eòlica marina al port de Castelló, dins d’un pla global de 1.567 milions d’euros.

Quarta onada de calor des de dimecres amb risc extrem d’incendis a Espanya

Espanya encadena des de dimecres i fins diumenge una nova onada de calor, amb temperatures per damunt dels 40 graus i un perill d’incendis molt alt o extrem en quasi tot el país.

Sánchez demana extremar la precaució pels incendis per les hores difícils que venen

Pedro Sánchez ha reclamat als ciutadans que extremen la precaució davant els incendis forestals, sobretot a Castelló, perquè encara s’esperen hores difícils per l’augment de temperatures.

Els supermercats envien productes bàsics als afectats pels incendis

La patronal Asedas ha activat un pla de donacions de productes de primera necessitat per a les més de 100.000 persones confinades o evacuades pels incendis de Madrid, Àvila i Toledo.

El Lucentum tanca la plantilla amb l’escolta nord-americà MaCio Teague

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta nord-americà MaCio Teague, de 29 anys, i completa així les dotze fitxes per a competir en Primera FEB la temporada 2026-27.

Vox culpa el “fanatisme climàtic” de l’augment d’incendis forestals

La diputada de Vox en Les Corts, Teresa Ramírez, responsabilitza el que anomena fanatisme climàtic de la falta de neteja de boscos i camps i reclama més prevenció davant els incendis forestals a Espanya.

La reforma fiscal del Consell ja ha rebaixat 469,8 milions en impostos des de 2023

La reforma fiscal del Consell ha suposat un estalvi de 469,8 milions d’euros per als contribuents valencians des de 2023, principalment en Successions i Donacions i Transmissions Patrimonials, segons la Generalitat.