Mor el menut de 4 anys que va quedar inconscient en una piscina d’Alginet

 

Este divendres moria en l’Hospital Clínic de València el menor de 4 anys rescatat el passat diumenge d’una piscina privada d’Alginet (la Ribera Alta). El menut, tot i ser reanimat en un primer moment, patia símptomes d’ofegament i finalment no ha pogut superar les lesions patides, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El menut va morir este divendres després de dies ingressat en l’Hospital Clínic, on va arribar en estat greu des de l’Hospital de la Ribera, en Alzira, on havia sigut traslladat inicialment el diumenge passat. Este dissabte es va procedir a realitzar-li l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València. Segons apuntava Levante-EMV, el menor tenia els pulmons plens d’aigua, provocant que no poguera superar les lesions patides, tot i haver sigut reanimat després del succés.

 

El menor va ser reanimat en un primer moment

Els fets van ocórrer el passat diumenge, 2 de juny, en una piscina d’un xalet situat en una urbanització de la localitat d’Alginet. El xiquet estava banyant-se amb altres xiquets, i encara que hi havia un adult vigilant-los, no es va poder evitar el succés. Es pensa que potser es va produir alguna classe de descuit.

 

El menor va ser tret de l’aigua ràpidament, però ja estava inconscient. Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil li van fer unes primeres maniobres de reanimació i efectius dels serveis mèdics van recuperar les seus constants vitals i el van evacuar de forma urgent a l’Hospital de la Ribera. Els greus símptomes d’ofegament que patia van fer que fóra traslladat poc després al Clínic de València, on ha estat tots estos dies, fins a la seua defunció este divendres.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.