Anuncios

Mor el menut de 4 anys que va quedar inconscient en una piscina d’Alginet

 

Este divendres moria en l’Hospital Clínic de València el menor de 4 anys rescatat el passat diumenge d’una piscina privada d’Alginet (la Ribera Alta). El menut, tot i ser reanimat en un primer moment, patia símptomes d’ofegament i finalment no ha pogut superar les lesions patides, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El menut va morir este divendres després de dies ingressat en l’Hospital Clínic, on va arribar en estat greu des de l’Hospital de la Ribera, en Alzira, on havia sigut traslladat inicialment el diumenge passat. Este dissabte es va procedir a realitzar-li l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València. Segons apuntava Levante-EMV, el menor tenia els pulmons plens d’aigua, provocant que no poguera superar les lesions patides, tot i haver sigut reanimat després del succés.

Anuncios

 

El menor va ser reanimat en un primer moment

Els fets van ocórrer el passat diumenge, 2 de juny, en una piscina d’un xalet situat en una urbanització de la localitat d’Alginet. El xiquet estava banyant-se amb altres xiquets, i encara que hi havia un adult vigilant-los, no es va poder evitar el succés. Es pensa que potser es va produir alguna classe de descuit.

 

El menor va ser tret de l’aigua ràpidament, però ja estava inconscient. Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil li van fer unes primeres maniobres de reanimació i efectius dels serveis mèdics van recuperar les seus constants vitals i el van evacuar de forma urgent a l’Hospital de la Ribera. Els greus símptomes d’ofegament que patia van fer que fóra traslladat poc després al Clínic de València, on ha estat tots estos dies, fins a la seua defunció este divendres.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.
Anuncios