Mor el menut de 4 anys que va quedar inconscient en una piscina d’Alginet

 

Este divendres moria en l’Hospital Clínic de València el menor de 4 anys rescatat el passat diumenge d’una piscina privada d’Alginet (la Ribera Alta). El menut, tot i ser reanimat en un primer moment, patia símptomes d’ofegament i finalment no ha pogut superar les lesions patides, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El menut va morir este divendres després de dies ingressat en l’Hospital Clínic, on va arribar en estat greu des de l’Hospital de la Ribera, en Alzira, on havia sigut traslladat inicialment el diumenge passat. Este dissabte es va procedir a realitzar-li l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València. Segons apuntava Levante-EMV, el menor tenia els pulmons plens d’aigua, provocant que no poguera superar les lesions patides, tot i haver sigut reanimat després del succés.

 

El menor va ser reanimat en un primer moment

Els fets van ocórrer el passat diumenge, 2 de juny, en una piscina d’un xalet situat en una urbanització de la localitat d’Alginet. El xiquet estava banyant-se amb altres xiquets, i encara que hi havia un adult vigilant-los, no es va poder evitar el succés. Es pensa que potser es va produir alguna classe de descuit.

 

El menor va ser tret de l’aigua ràpidament, però ja estava inconscient. Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil li van fer unes primeres maniobres de reanimació i efectius dels serveis mèdics van recuperar les seus constants vitals i el van evacuar de forma urgent a l’Hospital de la Ribera. Els greus símptomes d’ofegament que patia van fer que fóra traslladat poc després al Clínic de València, on ha estat tots estos dies, fins a la seua defunció este divendres.

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.