8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mor i en la seua esquela avisa dels qui són els únics que poden assistir al seu funeral

Encara que parega una broma o semble d’uns altres temps, no és així, esta esquela és molt actual i en ella la difunta anuncia qui vol i qui no vol que estiguen al seu funeral.

Últimes voluntats a les esqueles

Les esqueles en els periòdics últimament van carregades de missatges advertint d’últimes voluntats on no es permet l’entrada a ningú que en vida no s’haja interessat per ells.

L’última esquela amb missatge és la de Mª Paz Fuentes Fernández, va morir el passat 2 de juny de 2021 a Lugo, i el missatge és el següent:

“Seguint els meus principis i la meua particular manera de dir les coses, dispose que: Ja que fa molt temps que la meua família no és de sang, impose la meua última voluntat perquè només es deixe assistir al meu funeral, en el tanatori, església i cementiri a les persones que esmente a continuació… la resta de gent que mai es va preocupar durant la meua vida, els desitge que seguesquen tan lluny com van estar”

L’esquela, que ha estat compartida en xarxes, ha suscitat centenars de comentaris.

<

>

Alguns dels centenars comentaris a Twitter que hi han suscitat la publicació d’esta esquela han estat així:

 

<

>

Prega una oració per la seua ànima seria una altra última voluntat en una esquela

<

>

 

<

>

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.