Mor i en la seua esquela avisa dels qui són els únics que poden assistir al seu funeral

Encara que parega una broma o semble d’uns altres temps, no és així, esta esquela és molt actual i en ella la difunta anuncia qui vol i qui no vol que estiguen al seu funeral.

Últimes voluntats a les esqueles

Les esqueles en els periòdics últimament van carregades de missatges advertint d’últimes voluntats on no es permet l’entrada a ningú que en vida no s’haja interessat per ells.

L’última esquela amb missatge és la de Mª Paz Fuentes Fernández, va morir el passat 2 de juny de 2021 a Lugo, i el missatge és el següent:

“Seguint els meus principis i la meua particular manera de dir les coses, dispose que: Ja que fa molt temps que la meua família no és de sang, impose la meua última voluntat perquè només es deixe assistir al meu funeral, en el tanatori, església i cementiri a les persones que esmente a continuació… la resta de gent que mai es va preocupar durant la meua vida, els desitge que seguesquen tan lluny com van estar”

L’esquela, que ha estat compartida en xarxes, ha suscitat centenars de comentaris.

<

>

Alguns dels centenars comentaris a Twitter que hi han suscitat la publicació d’esta esquela han estat així:

 

<

>

Prega una oració per la seua ànima seria una altra última voluntat en una esquela

<

>

 

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.