16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Mor i en la seua esquela avisa dels qui són els únics que poden assistir al seu funeral

Encara que parega una broma o semble d’uns altres temps, no és així, esta esquela és molt actual i en ella la difunta anuncia qui vol i qui no vol que estiguen al seu funeral.

Últimes voluntats a les esqueles

Les esqueles en els periòdics últimament van carregades de missatges advertint d’últimes voluntats on no es permet l’entrada a ningú que en vida no s’haja interessat per ells.

L’última esquela amb missatge és la de Mª Paz Fuentes Fernández, va morir el passat 2 de juny de 2021 a Lugo, i el missatge és el següent:

“Seguint els meus principis i la meua particular manera de dir les coses, dispose que: Ja que fa molt temps que la meua família no és de sang, impose la meua última voluntat perquè només es deixe assistir al meu funeral, en el tanatori, església i cementiri a les persones que esmente a continuació… la resta de gent que mai es va preocupar durant la meua vida, els desitge que seguesquen tan lluny com van estar”

L’esquela, que ha estat compartida en xarxes, ha suscitat centenars de comentaris.

<

>

Alguns dels centenars comentaris a Twitter que hi han suscitat la publicació d’esta esquela han estat així:

 

<

>

Prega una oració per la seua ànima seria una altra última voluntat en una esquela

<

>

 

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.