Mor i en la seua esquela avisa dels qui són els únics que poden assistir al seu funeral

Encara que parega una broma o semble d’uns altres temps, no és així, esta esquela és molt actual i en ella la difunta anuncia qui vol i qui no vol que estiguen al seu funeral.

Últimes voluntats a les esqueles

Les esqueles en els periòdics últimament van carregades de missatges advertint d’últimes voluntats on no es permet l’entrada a ningú que en vida no s’haja interessat per ells.

L’última esquela amb missatge és la de Mª Paz Fuentes Fernández, va morir el passat 2 de juny de 2021 a Lugo, i el missatge és el següent:

«Seguint els meus principis i la meua particular manera de dir les coses, dispose que: Ja que fa molt temps que la meua família no és de sang, impose la meua última voluntat perquè només es deixe assistir al meu funeral, en el tanatori, església i cementiri a les persones que esmente a continuació… la resta de gent que mai es va preocupar durant la meua vida, els desitge que seguesquen tan lluny com van estar»

L’esquela, que ha estat compartida en xarxes, ha suscitat centenars de comentaris.

<

>

Alguns dels centenars comentaris a Twitter que hi han suscitat la publicació d’esta esquela han estat així:

 

<

>

Prega una oració per la seua ànima seria una altra última voluntat en una esquela

<

>

 

<

>

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.