11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mor i en la seua esquela avisa dels qui són els únics que poden assistir al seu funeral

Encara que parega una broma o semble d’uns altres temps, no és així, esta esquela és molt actual i en ella la difunta anuncia qui vol i qui no vol que estiguen al seu funeral.

Últimes voluntats a les esqueles

Les esqueles en els periòdics últimament van carregades de missatges advertint d’últimes voluntats on no es permet l’entrada a ningú que en vida no s’haja interessat per ells.

L’última esquela amb missatge és la de Mª Paz Fuentes Fernández, va morir el passat 2 de juny de 2021 a Lugo, i el missatge és el següent:

“Seguint els meus principis i la meua particular manera de dir les coses, dispose que: Ja que fa molt temps que la meua família no és de sang, impose la meua última voluntat perquè només es deixe assistir al meu funeral, en el tanatori, església i cementiri a les persones que esmente a continuació… la resta de gent que mai es va preocupar durant la meua vida, els desitge que seguesquen tan lluny com van estar”

L’esquela, que ha estat compartida en xarxes, ha suscitat centenars de comentaris.

<

>

Alguns dels centenars comentaris a Twitter que hi han suscitat la publicació d’esta esquela han estat així:

 

<

>

Prega una oració per la seua ànima seria una altra última voluntat en una esquela

<

>

 

<

>

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.