Mor un treballador en caure-li damunt la càrrega d’un camió d’adob en Sagunt

 

Este matí de dilluns, cap a les 09.30 hores, s’ha produït un greu accident laboral en el polígon industrial del Camí del Mar de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 63 anys ha mort en caure-li damunt la càrrega d’adob d’un camió.

 

El Centre d’Informació i Coordinació de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i, una volta allí, el seu equip mèdic ha fet les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la víctima.

 

No obstant això, i a pesar dels diferents intents per salvar la vida del treballador, els servicis sanitaris del SAMU no han pogut fer res i han confirmat la mort de l’home. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

Accidents laborals durant el 2021

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any anterior i que representa una reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos  representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos  representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

 

Els accidents mortals van ser 53 casos, amb una disminució de 17 casos que representa una reducció del
24,3%.
L’índex d’incidència dels accidents mortals va ser de 2,9 casos per cada cent mil treballadors exposats,
amb una reducció del 22,5%.

 

Dels 53 casos registrats, 19, és a dir, el 35,8% dels casos, van ser patologies no traumàtiques (accidents cardiovasculars), 6 casos, és a dir, l’11,3% van ser accidents associats al trànsit i la resta, és a dir, 28 casos, van ser accidents traumàtics i representen el 52,8%.

 

Quant als accidents greus van ser registrats 361 casos, amb una disminució de 78 casos que representa una reducció del 17,8%. L’índex d’incidència dels accidents greus va ser de 19,7 casos per cada cent mil treballadors exposats, amb una reducció del 15,8%.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.