Mor un treballador en caure-li damunt la càrrega d’un camió d’adob en Sagunt

 

Este matí de dilluns, cap a les 09.30 hores, s’ha produït un greu accident laboral en el polígon industrial del Camí del Mar de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 63 anys ha mort en caure-li damunt la càrrega d’adob d’un camió.

 

El Centre d’Informació i Coordinació de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i, una volta allí, el seu equip mèdic ha fet les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la víctima.

 

No obstant això, i a pesar dels diferents intents per salvar la vida del treballador, els servicis sanitaris del SAMU no han pogut fer res i han confirmat la mort de l’home. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

Accidents laborals durant el 2021

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any anterior i que representa una reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos  representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos  representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

 

Els accidents mortals van ser 53 casos, amb una disminució de 17 casos que representa una reducció del
24,3%.
L’índex d’incidència dels accidents mortals va ser de 2,9 casos per cada cent mil treballadors exposats,
amb una reducció del 22,5%.

 

Dels 53 casos registrats, 19, és a dir, el 35,8% dels casos, van ser patologies no traumàtiques (accidents cardiovasculars), 6 casos, és a dir, l’11,3% van ser accidents associats al trànsit i la resta, és a dir, 28 casos, van ser accidents traumàtics i representen el 52,8%.

 

Quant als accidents greus van ser registrats 361 casos, amb una disminució de 78 casos que representa una reducció del 17,8%. L’índex d’incidència dels accidents greus va ser de 19,7 casos per cada cent mil treballadors exposats, amb una reducció del 15,8%.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.