Mor un treballador en caure-li damunt la càrrega d’un camió d’adob en Sagunt

 

Este matí de dilluns, cap a les 09.30 hores, s’ha produït un greu accident laboral en el polígon industrial del Camí del Mar de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en el que un home de 63 anys ha mort en caure-li damunt la càrrega d’adob d’un camió.

 

El Centre d’Informació i Coordinació de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i, una volta allí, el seu equip mèdic ha fet les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la víctima.

 

No obstant això, i a pesar dels diferents intents per salvar la vida del treballador, els servicis sanitaris del SAMU no han pogut fer res i han confirmat la mort de l’home. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

Accidents laborals durant el 2021

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any anterior i que representa una reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos  representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos  representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

 

Els accidents mortals van ser 53 casos, amb una disminució de 17 casos que representa una reducció del
24,3%.
L’índex d’incidència dels accidents mortals va ser de 2,9 casos per cada cent mil treballadors exposats,
amb una reducció del 22,5%.

 

Dels 53 casos registrats, 19, és a dir, el 35,8% dels casos, van ser patologies no traumàtiques (accidents cardiovasculars), 6 casos, és a dir, l’11,3% van ser accidents associats al trànsit i la resta, és a dir, 28 casos, van ser accidents traumàtics i representen el 52,8%.

 

Quant als accidents greus van ser registrats 361 casos, amb una disminució de 78 casos que representa una reducció del 17,8%. L’índex d’incidència dels accidents greus va ser de 19,7 casos per cada cent mil treballadors exposats, amb una reducció del 15,8%.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.