Mor una xiqueta després de colpejar-se amb el ferro d’una ombrel·la

Una xiqueta de quatre anys ha mort després de rebre l’impacte del ferro d’una ombrel·la al cap, a Vigo, va informar el 112 Galícia.

Els fets van succeir en una finca particular en A Baixada do Castelo, en la parròquia de Bembrive, al fil de les sis menys quart. A aqueixa hora, una persona particular va contactar amb el 112 Galícia per a alertar d’una menor que estava ferida al cap.

De manera immediata, des del CIAE 112 Galícia es va requerir la intervenció de la Policia Nacional i Local i d’Urxencias Sanitàries de Galícia-061, que res van poder fer per salvar-li la vida a la xiqueta.

Una dura pèrdua

El succés s’ha posat en coneixement del Grup d’Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce) perquè la família de la menor puga disposar d’ajuda en cas de necessitar-la perquè és una tràgica i complicada situació que ha posat fi a la vida de la xicoteta de manera sobtada.

De moment, no es coneixen més dades sobre aquest accident en la qual xiqueta de quatre anys ha mort en una finca particular del municipi de Vigo.

Últimes notícies

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.