Mor una xiqueta després de colpejar-se amb el ferro d’una ombrel·la

Una xiqueta de quatre anys ha mort després de rebre l’impacte del ferro d’una ombrel·la al cap, a Vigo, va informar el 112 Galícia.

Els fets van succeir en una finca particular en A Baixada do Castelo, en la parròquia de Bembrive, al fil de les sis menys quart. A aqueixa hora, una persona particular va contactar amb el 112 Galícia per a alertar d’una menor que estava ferida al cap.

De manera immediata, des del CIAE 112 Galícia es va requerir la intervenció de la Policia Nacional i Local i d’Urxencias Sanitàries de Galícia-061, que res van poder fer per salvar-li la vida a la xiqueta.

Una dura pèrdua

El succés s’ha posat en coneixement del Grup d’Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce) perquè la família de la menor puga disposar d’ajuda en cas de necessitar-la perquè és una tràgica i complicada situació que ha posat fi a la vida de la xicoteta de manera sobtada.

De moment, no es coneixen més dades sobre aquest accident en la qual xiqueta de quatre anys ha mort en una finca particular del municipi de Vigo.

Últimes notícies

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.