Mor una xiqueta després de colpejar-se amb el ferro d’una ombrel·la

Una xiqueta de quatre anys ha mort després de rebre l’impacte del ferro d’una ombrel·la al cap, a Vigo, va informar el 112 Galícia.

Els fets van succeir en una finca particular en A Baixada do Castelo, en la parròquia de Bembrive, al fil de les sis menys quart. A aqueixa hora, una persona particular va contactar amb el 112 Galícia per a alertar d’una menor que estava ferida al cap.

De manera immediata, des del CIAE 112 Galícia es va requerir la intervenció de la Policia Nacional i Local i d’Urxencias Sanitàries de Galícia-061, que res van poder fer per salvar-li la vida a la xiqueta.

Una dura pèrdua

El succés s’ha posat en coneixement del Grup d’Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce) perquè la família de la menor puga disposar d’ajuda en cas de necessitar-la perquè és una tràgica i complicada situació que ha posat fi a la vida de la xicoteta de manera sobtada.

De moment, no es coneixen més dades sobre aquest accident en la qual xiqueta de quatre anys ha mort en una finca particular del municipi de Vigo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.