17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Mor una xiqueta després de colpejar-se amb el ferro d’una ombrel·la

Una xiqueta de quatre anys ha mort després de rebre l’impacte del ferro d’una ombrel·la al cap, a Vigo, va informar el 112 Galícia.

Els fets van succeir en una finca particular en A Baixada do Castelo, en la parròquia de Bembrive, al fil de les sis menys quart. A aqueixa hora, una persona particular va contactar amb el 112 Galícia per a alertar d’una menor que estava ferida al cap.

De manera immediata, des del CIAE 112 Galícia es va requerir la intervenció de la Policia Nacional i Local i d’Urxencias Sanitàries de Galícia-061, que res van poder fer per salvar-li la vida a la xiqueta.

Una dura pèrdua

El succés s’ha posat en coneixement del Grup d’Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències (Gipce) perquè la família de la menor puga disposar d’ajuda en cas de necessitar-la perquè és una tràgica i complicada situació que ha posat fi a la vida de la xicoteta de manera sobtada.

De moment, no es coneixen més dades sobre aquest accident en la qual xiqueta de quatre anys ha mort en una finca particular del municipi de Vigo.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell substituïx a Salvador Navarro per Carlos Prades com a vocal del Port de València

El Consell ha aprovat el cessament de Salvador Navarro com a vocal de l'Autoritat Portuària de València i ha nomenat a Carlos Prades en el seu lloc. També s'ha incorporat a Marián Cano i queda per cobrir una quarta vocalia.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet 2026 en el Roig Arena de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer amb huit equips en lliça.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei 2026 en el Roig Arena de València, la seua primera presència en 11 anys. Huit equips pugnaran pel títol.

El Suprem inadmet el recurs de la UMH i queda ferma el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal ha inadmés el recurs de la UMH i confirma la sentència del TSJCV que va avalar Medicina en la UA. La resolució és ferma i imposa costes.

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente