22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Mor una xiqueta de 19 mesos després de caure a una piscina a Xàbia

 

Una xiqueta de 19 mesos ha mort ofegada este migdia després de caure a una piscina d’un xalet a Xàbia.

Els seus pares, holandesos, quan han advertit que la xiqueta estava dins de l’aigua, l’han treta a tot córrer i l’han portada en el seu propi cotxe a una clínica privada.

Els doctors han avisat al 112. Immediatament ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), en la qual anava un metge del centre de salut de Xàbia.

També ha arribat un equip mèdic del SAMU. Els facultatius li han realitzat a la xiqueta maniobres de reanimació, cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització durant més de 50 minuts. No tenia constants vitals,”però no hi ha hagut resposta i ha mort”.

També han acudit a la clínica diverses patrulles de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. S’ha arribat a mobilitzar a l’helicòpter medicalitzat per a realitzar una evacuació urgent a un hospital de València o Alacant, però, al final, els metges no han pogut salvar a la xicoteta.

Últimes notícies

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.

Baldoví lliga Aragó a l’avanç de l’esquerra arrelada i obri la porta a aliances en la Comunitat

El síndic de Compromís ha vinculat el resultat a Aragó amb la força de les esquerres pegades al territori i ha obert a aliances si prioritzen problemes valencians.

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.

Una dona dona a llum a València amb assistència telefònica del CICU

Una embarassada de 37 setmanes ha donat a llum en el seu domicili de València guiada per una metge del CICU per telèfon. Mare i bebé estan en bon estat.

L’Ajuntament d’Alacant anuncia que exclourà a regidors, càrrecs i assessors dels processos de VPP

L'equip de govern ha comunicat que restringirà a regidors, càrrecs i personal de confiança concórrer a les VPP. La decisió arriba després de la crisi dels Naus.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

L'Executiu ha aprovat un decret llei que limita pujades en béns i servicis durant emergències. La mesura fixa referències de 30 dies i obliga a informar.

Dimarts amb pluges febles, mínimes a l’alça i vent molt fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts amb cels nuvolosos, pluges febles ocasionals i un ascens notable de les mínimes. El vent d'oest bufarà fort amb ratxes molt fortes a l'interior.