Mor una xiqueta de 19 mesos després de caure a una piscina a Xàbia

 

Una xiqueta de 19 mesos ha mort ofegada este migdia després de caure a una piscina d’un xalet a Xàbia.

Els seus pares, holandesos, quan han advertit que la xiqueta estava dins de l’aigua, l’han treta a tot córrer i l’han portada en el seu propi cotxe a una clínica privada.

Els doctors han avisat al 112. Immediatament ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), en la qual anava un metge del centre de salut de Xàbia.

També ha arribat un equip mèdic del SAMU. Els facultatius li han realitzat a la xiqueta maniobres de reanimació, cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització durant més de 50 minuts. No tenia constants vitals,»però no hi ha hagut resposta i ha mort».

També han acudit a la clínica diverses patrulles de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. S’ha arribat a mobilitzar a l’helicòpter medicalitzat per a realitzar una evacuació urgent a un hospital de València o Alacant, però, al final, els metges no han pogut salvar a la xicoteta.

Últimes notícies

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.

El Consell manté congelats els preus universitaris i amplia les ajudes de 500 euros per material escolar per la dana

El Consell ha aprovat mantindre congelats un any més els preus públics universitaris a la Comunitat Valenciana i ha ampliat les ajudes extraordinàries de 500 euros per a material escolar a nous col·lectius d’estudiants afectats per la dana, amb un pressupost màxim de 20 milions d’euros per a 2026.

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats, de 21 a 44 anys, estan investigats per pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública i altres càrrecs.

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.
FILMOTECA D'ESTIU