12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Mor una xiqueta de 19 mesos després de caure a una piscina a Xàbia

 

Una xiqueta de 19 mesos ha mort ofegada este migdia després de caure a una piscina d’un xalet a Xàbia.

Els seus pares, holandesos, quan han advertit que la xiqueta estava dins de l’aigua, l’han treta a tot córrer i l’han portada en el seu propi cotxe a una clínica privada.

Els doctors han avisat al 112. Immediatament ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), en la qual anava un metge del centre de salut de Xàbia.

També ha arribat un equip mèdic del SAMU. Els facultatius li han realitzat a la xiqueta maniobres de reanimació, cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització durant més de 50 minuts. No tenia constants vitals,”però no hi ha hagut resposta i ha mort”.

També han acudit a la clínica diverses patrulles de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. S’ha arribat a mobilitzar a l’helicòpter medicalitzat per a realitzar una evacuació urgent a un hospital de València o Alacant, però, al final, els metges no han pogut salvar a la xicoteta.

Últimes notícies

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.