Mor una xiqueta de 19 mesos després de caure a una piscina a Xàbia

 

Una xiqueta de 19 mesos ha mort ofegada este migdia després de caure a una piscina d’un xalet a Xàbia.

Els seus pares, holandesos, quan han advertit que la xiqueta estava dins de l’aigua, l’han treta a tot córrer i l’han portada en el seu propi cotxe a una clínica privada.

Els doctors han avisat al 112. Immediatament ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), en la qual anava un metge del centre de salut de Xàbia.

També ha arribat un equip mèdic del SAMU. Els facultatius li han realitzat a la xiqueta maniobres de reanimació, cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització durant més de 50 minuts. No tenia constants vitals,»però no hi ha hagut resposta i ha mort».

També han acudit a la clínica diverses patrulles de la Policia Local i de la Guàrdia Civil. S’ha arribat a mobilitzar a l’helicòpter medicalitzat per a realitzar una evacuació urgent a un hospital de València o Alacant, però, al final, els metges no han pogut salvar a la xicoteta.

Últimes notícies

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.