Se li va morir un xiquet: la carta anònima sobre la guarderia on “maltractaven” als bebés

 

‘Espejo Público’ ha accedit a una carta anònima, l’autor de la qual detallava les pràctiques de maltractaments en les quals incorria la directora de la guarderia de Fuenlabrada (Madrid) que novament ha sigut acusada de tracte vexatori als bebés.

Segons aquesta missiva la directora espentava als bebés amb la cama cap a la paret i aquests es colpejaven el cap, els lligava i castigava pel que ella considerava mal comportament.

Segons la carta en una ocasió aquesta dona va castigar una setmana sencera a una de les xicotetes en la cuina i, després de tirar-se una botella de vinagre damunt, li va llavar ella mateixa la roba i els va dir als pares que s’havia vomitat damunt.

Es detalla a més que la dona no té en regla el servei d’extintors del centre i que només posava la calefacció quan els pares dels xiquets arribaven a recollir-los. 

 

Si un xiquet no menjava, li donava la seua ració a un altre per a estalviar

 

Però les greus acusacions no acaben així, perquè segons la carta anònima la dona preparava el menjar en la seua pròpia casa i la rebaixava amb aigua i, amb la finalitat d’estalviar al màxim, si un xiquet no es menjava el seu propi menjar, li la donava a un altre.

La missiva també l’acusa de preparar els iogurts amb iogurtera quan està prohibit.

Cal recordar en tot moment que totes aquestes acusacions formen part de la carta anònima que es va difondre a Fuenlabrada i que ha de prevaldre, sempre i fins que no es demostre el contrari, la presumpció d’innocència de la dona acusada, perquè ella nega tots els fets.

 

La mort d’un bebé

 

La missiva relata també que aquesta dona va viure la mort d’un bebé en l’anterior guarderia que va regentar a Getafe. ‘Espejo Público’ ha parlat amb l’actual direcció del centre d’aquesta escola infantil i no els consta que es produïra aquesta mort.

Tal com apunta Nacho Abad, encara que en un primer moment la major part dels pares dels xicotets que acudeixen a la guarderia no donaven crèdit a les acusacions sobre la directora hui dia alguns d’ells ja han tret als seus fills del centre.

La denúncia es fa ara pública després que s’hagen presentat diversos àudios en els quals quedaria patent el suposat maltractament.

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.