Se li va morir un xiquet: la carta anònima sobre la guarderia on “maltractaven” als bebés

 

‘Espejo Público’ ha accedit a una carta anònima, l’autor de la qual detallava les pràctiques de maltractaments en les quals incorria la directora de la guarderia de Fuenlabrada (Madrid) que novament ha sigut acusada de tracte vexatori als bebés.

Segons aquesta missiva la directora espentava als bebés amb la cama cap a la paret i aquests es colpejaven el cap, els lligava i castigava pel que ella considerava mal comportament.

Segons la carta en una ocasió aquesta dona va castigar una setmana sencera a una de les xicotetes en la cuina i, després de tirar-se una botella de vinagre damunt, li va llavar ella mateixa la roba i els va dir als pares que s’havia vomitat damunt.

Es detalla a més que la dona no té en regla el servei d’extintors del centre i que només posava la calefacció quan els pares dels xiquets arribaven a recollir-los. 

 

Si un xiquet no menjava, li donava la seua ració a un altre per a estalviar

 

Però les greus acusacions no acaben així, perquè segons la carta anònima la dona preparava el menjar en la seua pròpia casa i la rebaixava amb aigua i, amb la finalitat d’estalviar al màxim, si un xiquet no es menjava el seu propi menjar, li la donava a un altre.

La missiva també l’acusa de preparar els iogurts amb iogurtera quan està prohibit.

Cal recordar en tot moment que totes aquestes acusacions formen part de la carta anònima que es va difondre a Fuenlabrada i que ha de prevaldre, sempre i fins que no es demostre el contrari, la presumpció d’innocència de la dona acusada, perquè ella nega tots els fets.

 

La mort d’un bebé

 

La missiva relata també que aquesta dona va viure la mort d’un bebé en l’anterior guarderia que va regentar a Getafe. ‘Espejo Público’ ha parlat amb l’actual direcció del centre d’aquesta escola infantil i no els consta que es produïra aquesta mort.

Tal com apunta Nacho Abad, encara que en un primer moment la major part dels pares dels xicotets que acudeixen a la guarderia no donaven crèdit a les acusacions sobre la directora hui dia alguns d’ells ja han tret als seus fills del centre.

La denúncia es fa ara pública després que s’hagen presentat diversos àudios en els quals quedaria patent el suposat maltractament.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.