Se li va morir un xiquet: la carta anònima sobre la guarderia on “maltractaven” als bebés

 

‘Espejo Público’ ha accedit a una carta anònima, l’autor de la qual detallava les pràctiques de maltractaments en les quals incorria la directora de la guarderia de Fuenlabrada (Madrid) que novament ha sigut acusada de tracte vexatori als bebés.

Segons aquesta missiva la directora espentava als bebés amb la cama cap a la paret i aquests es colpejaven el cap, els lligava i castigava pel que ella considerava mal comportament.

Segons la carta en una ocasió aquesta dona va castigar una setmana sencera a una de les xicotetes en la cuina i, després de tirar-se una botella de vinagre damunt, li va llavar ella mateixa la roba i els va dir als pares que s’havia vomitat damunt.

Es detalla a més que la dona no té en regla el servei d’extintors del centre i que només posava la calefacció quan els pares dels xiquets arribaven a recollir-los. 

 

Si un xiquet no menjava, li donava la seua ració a un altre per a estalviar

 

Però les greus acusacions no acaben així, perquè segons la carta anònima la dona preparava el menjar en la seua pròpia casa i la rebaixava amb aigua i, amb la finalitat d’estalviar al màxim, si un xiquet no es menjava el seu propi menjar, li la donava a un altre.

La missiva també l’acusa de preparar els iogurts amb iogurtera quan està prohibit.

Cal recordar en tot moment que totes aquestes acusacions formen part de la carta anònima que es va difondre a Fuenlabrada i que ha de prevaldre, sempre i fins que no es demostre el contrari, la presumpció d’innocència de la dona acusada, perquè ella nega tots els fets.

 

La mort d’un bebé

 

La missiva relata també que aquesta dona va viure la mort d’un bebé en l’anterior guarderia que va regentar a Getafe. ‘Espejo Público’ ha parlat amb l’actual direcció del centre d’aquesta escola infantil i no els consta que es produïra aquesta mort.

Tal com apunta Nacho Abad, encara que en un primer moment la major part dels pares dels xicotets que acudeixen a la guarderia no donaven crèdit a les acusacions sobre la directora hui dia alguns d’ells ja han tret als seus fills del centre.

La denúncia es fa ara pública després que s’hagen presentat diversos àudios en els quals quedaria patent el suposat maltractament.

Últimes notícies

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.