13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Se li va morir un xiquet: la carta anònima sobre la guarderia on “maltractaven” als bebés

 

‘Espejo Público’ ha accedit a una carta anònima, l’autor de la qual detallava les pràctiques de maltractaments en les quals incorria la directora de la guarderia de Fuenlabrada (Madrid) que novament ha sigut acusada de tracte vexatori als bebés.

Segons aquesta missiva la directora espentava als bebés amb la cama cap a la paret i aquests es colpejaven el cap, els lligava i castigava pel que ella considerava mal comportament.

Segons la carta en una ocasió aquesta dona va castigar una setmana sencera a una de les xicotetes en la cuina i, després de tirar-se una botella de vinagre damunt, li va llavar ella mateixa la roba i els va dir als pares que s’havia vomitat damunt.

Es detalla a més que la dona no té en regla el servei d’extintors del centre i que només posava la calefacció quan els pares dels xiquets arribaven a recollir-los. 

 

Si un xiquet no menjava, li donava la seua ració a un altre per a estalviar

 

Però les greus acusacions no acaben així, perquè segons la carta anònima la dona preparava el menjar en la seua pròpia casa i la rebaixava amb aigua i, amb la finalitat d’estalviar al màxim, si un xiquet no es menjava el seu propi menjar, li la donava a un altre.

La missiva també l’acusa de preparar els iogurts amb iogurtera quan està prohibit.

Cal recordar en tot moment que totes aquestes acusacions formen part de la carta anònima que es va difondre a Fuenlabrada i que ha de prevaldre, sempre i fins que no es demostre el contrari, la presumpció d’innocència de la dona acusada, perquè ella nega tots els fets.

 

La mort d’un bebé

 

La missiva relata també que aquesta dona va viure la mort d’un bebé en l’anterior guarderia que va regentar a Getafe. ‘Espejo Público’ ha parlat amb l’actual direcció del centre d’aquesta escola infantil i no els consta que es produïra aquesta mort.

Tal com apunta Nacho Abad, encara que en un primer moment la major part dels pares dels xicotets que acudeixen a la guarderia no donaven crèdit a les acusacions sobre la directora hui dia alguns d’ells ja han tret als seus fills del centre.

La denúncia es fa ara pública després que s’hagen presentat diversos àudios en els quals quedaria patent el suposat maltractament.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.