Se li va morir un xiquet: la carta anònima sobre la guarderia on “maltractaven” als bebés

 

‘Espejo Público’ ha accedit a una carta anònima, l’autor de la qual detallava les pràctiques de maltractaments en les quals incorria la directora de la guarderia de Fuenlabrada (Madrid) que novament ha sigut acusada de tracte vexatori als bebés.

Segons aquesta missiva la directora espentava als bebés amb la cama cap a la paret i aquests es colpejaven el cap, els lligava i castigava pel que ella considerava mal comportament.

Segons la carta en una ocasió aquesta dona va castigar una setmana sencera a una de les xicotetes en la cuina i, després de tirar-se una botella de vinagre damunt, li va llavar ella mateixa la roba i els va dir als pares que s’havia vomitat damunt.

Es detalla a més que la dona no té en regla el servei d’extintors del centre i que només posava la calefacció quan els pares dels xiquets arribaven a recollir-los. 

 

Si un xiquet no menjava, li donava la seua ració a un altre per a estalviar

 

Però les greus acusacions no acaben així, perquè segons la carta anònima la dona preparava el menjar en la seua pròpia casa i la rebaixava amb aigua i, amb la finalitat d’estalviar al màxim, si un xiquet no es menjava el seu propi menjar, li la donava a un altre.

La missiva també l’acusa de preparar els iogurts amb iogurtera quan està prohibit.

Cal recordar en tot moment que totes aquestes acusacions formen part de la carta anònima que es va difondre a Fuenlabrada i que ha de prevaldre, sempre i fins que no es demostre el contrari, la presumpció d’innocència de la dona acusada, perquè ella nega tots els fets.

 

La mort d’un bebé

 

La missiva relata també que aquesta dona va viure la mort d’un bebé en l’anterior guarderia que va regentar a Getafe. ‘Espejo Público’ ha parlat amb l’actual direcció del centre d’aquesta escola infantil i no els consta que es produïra aquesta mort.

Tal com apunta Nacho Abad, encara que en un primer moment la major part dels pares dels xicotets que acudeixen a la guarderia no donaven crèdit a les acusacions sobre la directora hui dia alguns d’ells ja han tret als seus fills del centre.

La denúncia es fa ara pública després que s’hagen presentat diversos àudios en els quals quedaria patent el suposat maltractament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.

La Generalitat obri expedient per infracció molt greu a la promotora de vivenda pública de Sant Joan

La conselleria de Vivenda ha iniciat un expedient sancionador per una possible infracció molt greu en la promoció de 131 vivendes de protecció pública en Nou Nazareth, a Sant Joan d'Alacant.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

Ángel Lluna defén davant Les Corts la independència del Síndic de Greuges, denúncia la deterioració de la bona administració i assenyala greus problemes en servicis socials, vivenda i transparència.

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.