16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un mort en l’A7 a l’altura d’Alginet

Accident d'Alginet

D’esta manera ha quedat el furgó de l’operari | Cedida

 

ACTUALITZAT. Este dimecres a migdia, cap a les 14.55 hores, hi ha hagut un accident mortal en l’A-7, en el punt quilomètric 365, a l’altura del municipi d’Alginet (la Ribera, València). Segons pareix, un camió ha xocat contra un furgó de manteniment de l’autovia. Tot i que en un primer moment pareixia que el conductor del camió era qui havia mort, finalment, informació posterior ha revelat que qui ha perdut la vida ha sigut l’operari de manteniment, de 45 anys.

 

L’operari, d’origen marroquí, estava fent faenes de manteniment damunt del camió i portava pocs dies treballant en la zona. Per motius que encara no es coneixen, el camió frigorífic ha xocat contra la furgoneta. Hi ha hagut una fuita de gasoil, però els bombers l’han tapada. Cap dels altres dos operaris, ni el conductor del camió, han patit cap lesió.

 

Autovia A-7 a l'altura d'Alginet

El trànsit està congestionat a causa de l’accident | DGT

 

Com a conseqüència de l’accident, el trànsit en este tram de l’autovia en direcció a Alacant ha estat congestionat durant hores, havent-se produït cues quilomètriques, amb el tall del carril dret entre el km 365 i el km 362. Una patrulla de la Guàrdia Civil, dels Bombers i del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

 

Tal com es pot vore en el vídeo, el camió ha eixit de la carretera i el furgó ha destrossat en un lateral.

 

Últimes notícies

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.

La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre

La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.