Un mort en l’A7 a l’altura d’Alginet

Accident d'Alginet

D’esta manera ha quedat el furgó de l’operari | Cedida

 

ACTUALITZAT. Este dimecres a migdia, cap a les 14.55 hores, hi ha hagut un accident mortal en l’A-7, en el punt quilomètric 365, a l’altura del municipi d’Alginet (la Ribera, València). Segons pareix, un camió ha xocat contra un furgó de manteniment de l’autovia. Tot i que en un primer moment pareixia que el conductor del camió era qui havia mort, finalment, informació posterior ha revelat que qui ha perdut la vida ha sigut l’operari de manteniment, de 45 anys.

 

L’operari, d’origen marroquí, estava fent faenes de manteniment damunt del camió i portava pocs dies treballant en la zona. Per motius que encara no es coneixen, el camió frigorífic ha xocat contra la furgoneta. Hi ha hagut una fuita de gasoil, però els bombers l’han tapada. Cap dels altres dos operaris, ni el conductor del camió, han patit cap lesió.

 

Autovia A-7 a l'altura d'Alginet

El trànsit està congestionat a causa de l’accident | DGT

 

Com a conseqüència de l’accident, el trànsit en este tram de l’autovia en direcció a Alacant ha estat congestionat durant hores, havent-se produït cues quilomètriques, amb el tall del carril dret entre el km 365 i el km 362. Una patrulla de la Guàrdia Civil, dels Bombers i del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

 

Tal com es pot vore en el vídeo, el camió ha eixit de la carretera i el furgó ha destrossat en un lateral.

 

Últimes notícies

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.

Cel ras i lleu descens de les màximes este dimecres a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’espera cel ras a la Comunitat Valenciana, amb temperatures mínimes sense canvis, màximes en lleuger descens i vent fluix variable que girarà a llevant a migdia.

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.