13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Un mort en l’A7 a l’altura d’Alginet

Accident d'Alginet

D’esta manera ha quedat el furgó de l’operari | Cedida

 

ACTUALITZAT. Este dimecres a migdia, cap a les 14.55 hores, hi ha hagut un accident mortal en l’A-7, en el punt quilomètric 365, a l’altura del municipi d’Alginet (la Ribera, València). Segons pareix, un camió ha xocat contra un furgó de manteniment de l’autovia. Tot i que en un primer moment pareixia que el conductor del camió era qui havia mort, finalment, informació posterior ha revelat que qui ha perdut la vida ha sigut l’operari de manteniment, de 45 anys.

 

L’operari, d’origen marroquí, estava fent faenes de manteniment damunt del camió i portava pocs dies treballant en la zona. Per motius que encara no es coneixen, el camió frigorífic ha xocat contra la furgoneta. Hi ha hagut una fuita de gasoil, però els bombers l’han tapada. Cap dels altres dos operaris, ni el conductor del camió, han patit cap lesió.

 

Autovia A-7 a l'altura d'Alginet

El trànsit està congestionat a causa de l’accident | DGT

 

Com a conseqüència de l’accident, el trànsit en este tram de l’autovia en direcció a Alacant ha estat congestionat durant hores, havent-se produït cues quilomètriques, amb el tall del carril dret entre el km 365 i el km 362. Una patrulla de la Guàrdia Civil, dels Bombers i del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

 

Tal com es pot vore en el vídeo, el camió ha eixit de la carretera i el furgó ha destrossat en un lateral.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.