Un mort en l’A7 a l’altura d’Alginet

Accident d'Alginet

D’esta manera ha quedat el furgó de l’operari | Cedida

 

ACTUALITZAT. Este dimecres a migdia, cap a les 14.55 hores, hi ha hagut un accident mortal en l’A-7, en el punt quilomètric 365, a l’altura del municipi d’Alginet (la Ribera, València). Segons pareix, un camió ha xocat contra un furgó de manteniment de l’autovia. Tot i que en un primer moment pareixia que el conductor del camió era qui havia mort, finalment, informació posterior ha revelat que qui ha perdut la vida ha sigut l’operari de manteniment, de 45 anys.

 

L’operari, d’origen marroquí, estava fent faenes de manteniment damunt del camió i portava pocs dies treballant en la zona. Per motius que encara no es coneixen, el camió frigorífic ha xocat contra la furgoneta. Hi ha hagut una fuita de gasoil, però els bombers l’han tapada. Cap dels altres dos operaris, ni el conductor del camió, han patit cap lesió.

 

Autovia A-7 a l'altura d'Alginet

El trànsit està congestionat a causa de l’accident | DGT

 

Com a conseqüència de l’accident, el trànsit en este tram de l’autovia en direcció a Alacant ha estat congestionat durant hores, havent-se produït cues quilomètriques, amb el tall del carril dret entre el km 365 i el km 362. Una patrulla de la Guàrdia Civil, dels Bombers i del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

 

Tal com es pot vore en el vídeo, el camió ha eixit de la carretera i el furgó ha destrossat en un lateral.

 

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.