Un mort en l’A7 a l’altura d’Alginet

Accident d'Alginet

D’esta manera ha quedat el furgó de l’operari | Cedida

 

ACTUALITZAT. Este dimecres a migdia, cap a les 14.55 hores, hi ha hagut un accident mortal en l’A-7, en el punt quilomètric 365, a l’altura del municipi d’Alginet (la Ribera, València). Segons pareix, un camió ha xocat contra un furgó de manteniment de l’autovia. Tot i que en un primer moment pareixia que el conductor del camió era qui havia mort, finalment, informació posterior ha revelat que qui ha perdut la vida ha sigut l’operari de manteniment, de 45 anys.

 

L’operari, d’origen marroquí, estava fent faenes de manteniment damunt del camió i portava pocs dies treballant en la zona. Per motius que encara no es coneixen, el camió frigorífic ha xocat contra la furgoneta. Hi ha hagut una fuita de gasoil, però els bombers l’han tapada. Cap dels altres dos operaris, ni el conductor del camió, han patit cap lesió.

 

Autovia A-7 a l'altura d'Alginet

El trànsit està congestionat a causa de l’accident | DGT

 

Com a conseqüència de l’accident, el trànsit en este tram de l’autovia en direcció a Alacant ha estat congestionat durant hores, havent-se produït cues quilomètriques, amb el tall del carril dret entre el km 365 i el km 362. Una patrulla de la Guàrdia Civil, dels Bombers i del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) s’ha desplaçat fins al lloc dels fets.

 

Tal com es pot vore en el vídeo, el camió ha eixit de la carretera i el furgó ha destrossat en un lateral.

 

Últimes notícies

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.