16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Un mort i diversos ferits per arma blanca a Maastricht, en el sud d’Holanda

 

Una persona ha mort i vàries han resultat ferides després que es produïra un atac amb arma blanca en la ciutat de Maastricht, en el sud dels Països Baixos. Segons les primeres informacions de mitjans del país, s'ha produït un primer apunyalament en Bots Arch Street, i un segon a centenars de metres de distància d'eixa zona, concretament en Joseph Postmesstraat. 

La policia holandesa ha trobat el cos d'una persona apunyalada en el primer carrer i després s'han trobat diverses persones ferides en una altra dels carrers, per la qual cosa s'apunta al fet que estos atacs estarien connectats. En estos moments, s'han desplegat diversos efectius de la Policia prop d'una de les mesquites pròximes als fets.

  

  

Per la seua banda, el periodista holandés Tom Janssen ha explicat en el seu perfil de Twitter que els atacs amb arma blanca s'han produït en una zona conflictiva on el tràfic de drogues és molt comuna.

 

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.