Un mort i diversos ferits per arma blanca a Maastricht, en el sud d’Holanda

 

Una persona ha mort i vàries han resultat ferides després que es produïra un atac amb arma blanca en la ciutat de Maastricht, en el sud dels Països Baixos. Segons les primeres informacions de mitjans del país, s'ha produït un primer apunyalament en Bots Arch Street, i un segon a centenars de metres de distància d'eixa zona, concretament en Joseph Postmesstraat. 

La policia holandesa ha trobat el cos d'una persona apunyalada en el primer carrer i després s'han trobat diverses persones ferides en una altra dels carrers, per la qual cosa s'apunta al fet que estos atacs estarien connectats. En estos moments, s'han desplegat diversos efectius de la Policia prop d'una de les mesquites pròximes als fets.

  

  

Per la seua banda, el periodista holandés Tom Janssen ha explicat en el seu perfil de Twitter que els atacs amb arma blanca s'han produït en una zona conflictiva on el tràfic de drogues és molt comuna.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.

El Govern aprova la regularització extraordinària per a mig milió de migrants amb requisits estrictes

El Consell de Ministres ha aprovat la regularització extraordinària d'al voltant de mig milió de migrants, amb exigència d'absència d'antecedents penals i un termini de sol·licitud fins al 30 de juny. La mesura, fruit d'una iniciativa legislativa popular, combina tràmits telemàtics i presencials i fixa requisits de temps d'estada i situació administrativa.

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.