Ahir dissabte, 9 de desembre es va produir un accident de trànsit a Vila-real, a la Plana Baixa en el qual van col·lisionar una moto i un turisme. Segons sembla l'incident va tindre lloc a les 13.00 hores per un possible alcanç entre la moto i el turisme. Degut a l'impacte el motorista, de 20 anys va resultar ferit. Fins al lloc de l'accident es va traslladar una ambulància, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, que va traslladar el motorista fins a l'Hospital de la Plana on va ingressar amb policontusions degut a l'impacte però dins del que cap, lleu.
Últimes notícies
Successos
La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant
La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.
Esports
El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife
L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.
Esports
Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo
El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.
Salut
Creu Roja atén quasi 50 lipotímies en la mascletà d’este divendres a València
Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà d'este divendres a València, amb 47 lipotímies, 12 crisi d'ansietat i 11 ferides. Tres persones han sigut evacuades.
Successos
Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció en els bons consum
Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un presumpte frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023. La UDEF registra entitats vinculades i Anticorrupció coordina les diligències.
Successos
Reobri la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la DANA
La Diputació de València obri este divendres la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la seua destrucció per la DANA de 2024, amb una obra integral. La via recupera la connexió amb Utiel-Requena i l'A-3 i reforça drenatges i talussos per a resistir futures pluges intenses
Economia
Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre
Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.
Esports
El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut
El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.



