21.9 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Un motorista ferit en xocar amb un cotxe en València

Motorista

Un motorista en imatge d’arxiu | Pixabay

Un motorista, de 48 anys, ha resultat ferit este dijous després de patir un accident de trànsit en València. La víctima ha xocat amb un cotxe en el carrer Tres Creus de la ciutat, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha sigut alertat cap a les 14 hores d’este dijous i ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Els efectius mèdics han atés a la víctima que, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada a l’Hospital la Fe de València per un traumatisme cranioencefàlic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’AVL alerta d’un moment crític per al valencià i denúncia el terraplanismo lingüístic

La presidenta de l'AVL advertix d'un any d'atac frontal a la llengua i acusa el Consell d'assumir postures contràries a l'Estatut, reobrint debats identitaris.

Díaz celebra el fracàs de l’opa del BBVA al Sabadell i afirma que ha prevalgut el sentit comú

Yolanda Díaz considera que el fracàs de l'opa del BBVA al Sabadell és un pas positiu que evita més concentració bancària, encariment del crèdit i milers d'acomiadaments.

Podemos i Sumar demanen que Mazón no acudisca al funeral d’Estat per respecte a les víctimes

Podemos i Sumar reclamen que Carlos Mazón no assistisca al funeral d'Estat del 29 d'octubre per la DANA i demanen al PP aclarir la seua presència i exigir explicacions.

L’Enforne EÓ busca el seu primer triomf a casa davant el Recol·lectes Valladolid

El debutant Enforne EÓ Alacant perseguix este dissabte la seua primera victòria com a local davant el Recol·lectes Valladolid. Arriba sense baixes i urgit per sumar per a la permanència.

L’Orella de Van Gogh anuncia gira 2026 després del retorn d’Amaia Montero: València, 4 de setembre

La banda anuncia 15 concerts entre maig i novembre de 2026 amb el tour 'Tantes coses que comptar', el primer després del retorn d'Amaia Montero. València acollirà la data del 4 de setembre en el Roig Arena; les entrades ixen el dilluns 20 d'octubre a les 12.00 en la web del grup.

Reporter gazatí denúncia que drons apunten a periodistes amb la paraula press

Kayed Hammad, reporter gazatí, alerta que exercir el periodisme a Gaza és jugar-se la vida i sosté que els drons convertixen a 'press' en objectiu. Aporta xifres de col·legues morts i critica el veto a corresponsals internacionals.

Bolaños acusa el PP d’usar la compareixença de Sánchez per a tapar la gestió de Mazón

Bolaños sosté que el PP va fixar la compareixença de Sánchez al Senat per al 30 d'octubre, un dia després del funeral d'Estat per la DANA, per a desviar el focus de la gestió de Mazón.

Ricardo Ten i Alfonso Cabello aconseguixen l’or en els Mundials de pista paralímpica de Riu

Ricardo Ten (C1) i Alfonso Cabello (C5) es pengen l'or en el quilòmetre i obrin el medaller d'Espanya en els Mundials de pista de Riu. Ten aconseguix el seu títol mundial número 18 i Cabell suma el sèptim.