Multats per reunir-se de matinada i pescar en la platja en Dénia

Pla mitjà d'un agent de la policia local de Sant Carles de la Ràpita demanant la documentació a un conductor en el control d'accés al nucli urbà. Imatge del 9 d'abril de 2020. (horitzontal)

Els agents han hagut de sancionar a un gran nombre de persones | acn

 

La Policia Local de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha dissolt este divendres, de matinada, a un grup de sis persones que s’havien reunit en el carrer sense respectar la distància de seguretat. De la mateixa manera, els agents també han localitzat a quatre persones passejant juntes fora de l’horari permés per a fer deport.

 

A demés de tot açò, segons informa ‘Levante-EMV’, han descobert per segona volta en només 24 hores a un menor reunit en un carrer amb un grup de jóvens, que ha sigut sancionat per desobediència a l’autoritat. Els agents han cridat a la seua mare i l’han multat com a responsable del xiquet. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

També durant este divendres, els agents han hagut de sancionar a un turista que estava passejant per l’escullera amb els seus dos fills menors de 14 anys fora de l’horari establert. D’igual forma, han denunciat a un pescador aficionat que es trobava en la platja de la Punta del Raset sense justificant d’estar federat. I és que encara no està permesa la pesca deportiva. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.