Multen a una parella en Dénia per incomplir el confinament i mantindre relacions sexuals en el cotxe

Un cotxe híbrid

La parella ha afirmat que anava a un lloc pròxim a tindre sexe | Pixabay

 

A pesar del decret d’estat d’alarma des de fa més d’una setmana, i que s’allargarà, com a mínim, fins al 12 d’abril, encara hi ha molta gent que continua incomplint el confinament i ix de casa per a més coses menys importants que anar a comprar productes bàsics o a la farmàcia.

 

És el cas d’una parella, tal com ha avançat el digital ‘Dénia.com’, que ha sigut denunciada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després d’afirmar que es dirigien a un lloc pròxim per a mantindre relacions sexuals. En un principi, la parella havia afirmat als agents que anava a la farmàcia, però finalment va dir la veritat.

 

Per esta raó, els agents de la Policia, que han pillat a la parella en l’Assagador del Palmar, els han interposat una denúncia per incomplir el confinament i obviar l’estat d’alarma.

 

Però no són els únics als qui se’ls ha imposat una multa per este motiu. En esta localitat de la Marina, només entre les 9 i les 21 hores d’este dissabte, la Policia ha identificat a 67 persones i ha parat a 84 vehicles. En esta línia, dos adolescents han sigut localitzats consumint marihuana en el carrer o un veí ha sigut multat per eixir a córrer, una sanció recurrent.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.