Multen a una parella en Dénia per incomplir el confinament i mantindre relacions sexuals en el cotxe

Un cotxe híbrid

La parella ha afirmat que anava a un lloc pròxim a tindre sexe | Pixabay

 

A pesar del decret d’estat d’alarma des de fa més d’una setmana, i que s’allargarà, com a mínim, fins al 12 d’abril, encara hi ha molta gent que continua incomplint el confinament i ix de casa per a més coses menys importants que anar a comprar productes bàsics o a la farmàcia.

 

És el cas d’una parella, tal com ha avançat el digital ‘Dénia.com’, que ha sigut denunciada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després d’afirmar que es dirigien a un lloc pròxim per a mantindre relacions sexuals. En un principi, la parella havia afirmat als agents que anava a la farmàcia, però finalment va dir la veritat.

 

Per esta raó, els agents de la Policia, que han pillat a la parella en l’Assagador del Palmar, els han interposat una denúncia per incomplir el confinament i obviar l’estat d’alarma.

 

Però no són els únics als qui se’ls ha imposat una multa per este motiu. En esta localitat de la Marina, només entre les 9 i les 21 hores d’este dissabte, la Policia ha identificat a 67 persones i ha parat a 84 vehicles. En esta línia, dos adolescents han sigut localitzats consumint marihuana en el carrer o un veí ha sigut multat per eixir a córrer, una sanció recurrent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.