Multen a una parella en Dénia per incomplir el confinament i mantindre relacions sexuals en el cotxe

Un cotxe híbrid

La parella ha afirmat que anava a un lloc pròxim a tindre sexe | Pixabay

 

A pesar del decret d’estat d’alarma des de fa més d’una setmana, i que s’allargarà, com a mínim, fins al 12 d’abril, encara hi ha molta gent que continua incomplint el confinament i ix de casa per a més coses menys importants que anar a comprar productes bàsics o a la farmàcia.

 

És el cas d’una parella, tal com ha avançat el digital ‘Dénia.com’, que ha sigut denunciada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després d’afirmar que es dirigien a un lloc pròxim per a mantindre relacions sexuals. En un principi, la parella havia afirmat als agents que anava a la farmàcia, però finalment va dir la veritat.

 

Per esta raó, els agents de la Policia, que han pillat a la parella en l’Assagador del Palmar, els han interposat una denúncia per incomplir el confinament i obviar l’estat d’alarma.

 

Però no són els únics als qui se’ls ha imposat una multa per este motiu. En esta localitat de la Marina, només entre les 9 i les 21 hores d’este dissabte, la Policia ha identificat a 67 persones i ha parat a 84 vehicles. En esta línia, dos adolescents han sigut localitzats consumint marihuana en el carrer o un veí ha sigut multat per eixir a córrer, una sanció recurrent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.