Multen a una parella en Dénia per incomplir el confinament i mantindre relacions sexuals en el cotxe

Un cotxe híbrid

La parella ha afirmat que anava a un lloc pròxim a tindre sexe | Pixabay

 

A pesar del decret d’estat d’alarma des de fa més d’una setmana, i que s’allargarà, com a mínim, fins al 12 d’abril, encara hi ha molta gent que continua incomplint el confinament i ix de casa per a més coses menys importants que anar a comprar productes bàsics o a la farmàcia.

 

És el cas d’una parella, tal com ha avançat el digital ‘Dénia.com’, que ha sigut denunciada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després d’afirmar que es dirigien a un lloc pròxim per a mantindre relacions sexuals. En un principi, la parella havia afirmat als agents que anava a la farmàcia, però finalment va dir la veritat.

 

Per esta raó, els agents de la Policia, que han pillat a la parella en l’Assagador del Palmar, els han interposat una denúncia per incomplir el confinament i obviar l’estat d’alarma.

 

Però no són els únics als qui se’ls ha imposat una multa per este motiu. En esta localitat de la Marina, només entre les 9 i les 21 hores d’este dissabte, la Policia ha identificat a 67 persones i ha parat a 84 vehicles. En esta línia, dos adolescents han sigut localitzats consumint marihuana en el carrer o un veí ha sigut multat per eixir a córrer, una sanció recurrent.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.