Novelda avança la Nit de cap d’any a este dissabte

La nit del 31 és un dels moments més esperats de tot l'any. Un moment per a tancar una etapa i començar nous reptes. Però en alguns llocs avancen este comiat tan emotiu. Este és el cas del municipi de Novelda, a la comarca del Vinalopó Mitjà, el qual celebrarà este pròxim dissabte la 'Gala de Nochevieja Anticipada'. Un esdeveniment on les localitats integrades en la Denominació d'Origen (DO) Uva Embolsada del Vinalopó promocionen el seu consum.

 

El regidor de Turisme i Desenvolupament, Francisc Sepulcre, ha convidat a assistir a un acte que «no es limitarà sols a la gala, sinó que durant tota la jornada del dissabte hi haurà activitats per a propiciar la visita i estança a Novelda». En este sentit, Sepulcre ha recordat que la comissió organitzadora ha disposat autobusos gratuïts des de totes les localitats que integren la DO i ha aconsellat «consultar horaris en les xarxes socials (facebook de la Nochevieja Anticipada Vinalopó) perquè s'ha programat un horari ampli de serveis)». 

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.