10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detingut un home després de trencar l’ordre d’allunyament i agredir la seua parella

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local han detingut a València un home de 32 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments a l’àmbit familiar i trencament d’ordre d’allunyament. Pel que sembla, este va anar fins al domicili de la seua parella, tot i tenir en vigor una ordre d’allunyament, i la va agredir.

Els fets han passat cap a les set del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè anaren a un domicili del districte de Marítim, on sembla que una dona estava sent agredida per la seua parella.

Un cop allà, els policies van sentir crits procedents de la vivenda i van observar una dona molt nerviosa baixant al portal. Esta els va manifestar que la seua parella, que en té una ordre d’allunyament, havia acudit moments abans al seu edifici i hauria llançat un totxo contra la seua finestra, per la qual cosa va decidir avisar la policia.

Seguidament, tal com van poder esbrinar els agents, el sospitós hauria pujat fins al seu domicili, accedint-hi després de fracturar el marc de la porta d’entrada. Ja a l’interior li hauria propinat diversos cops de puny a la cara, alhora que afirmava que el mataria, tot això en presència del bebé d’un any.

Després de conéixer els fets, els policies van pujar ràpidament a la vivenda, localitzant el sospitós molt alterat, amb el bebé als braços. Un cop posada fora de perill la menor, els agents van detenir l’home com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament d’ordre d’allunyament, després de comprovar que efectivament tenia en vigor una prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Així mateix, durant el trasllat a dependències policials, el detingut va manifestar als policies “si arribeu a trigar més a arribar, la mate”, així com “si la meua filla no està amb mi, no estarà amb ningú”.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial, i se n’ha decretat l’ingrés a la presó.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.