Desarticulen una organització criminal dedicada al contraban de tabac en el Port de València

 

Els agents de la Policia Nacional i de Vigilància Duanera han desarticulat una organització criminal dedicada al contraban de tabac. Els contrabandistes introduïen el gènere en el nostre país ocult en contenidors que arribaven al Port comercial de València en vaixells internacionals de mercaderies. Com a principals investigats s’han detingut a un home i una dona establits en la localitat sevillana d’Utrera.

 

Els contenidors es descarregaven en el Port de València

La investigació va començar a mitjans de febrer quan els agents van tindre coneixement de l’existència d’esta organització delictiva. Per això es va establir un dispositiu amb mesures de control i vigilància sobre els contenidors sospitosos que s’estaven descarregant en el Port de València.

  

De la mateixa manera, de les investigacions prèvies constatava que un dels detinguts era treballador de l’empresa la identitat de la que se suplantava, una empresa aliena a l’activitat delictiva però que s’encarregava del trasllat de mercaderies de forma internacional. Com era el seu negoci habitual, açò genera confiança i l’aparta de tota sospita.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Més de dos milions d’euros per el frau d’impostos

De les investigacions fetes s’esclaria la identitat dels responsables de l’organització contrabandista, el principal objectiu, de manera que a finals de maig es van obrir els contenidors controlats en el Port de València, trobant-se ocults dins més de 900.000 paquets de tabac sense declarar. El que suposa un frau d’impostos de més de dos milions d’euros.

 

La investigació ha entrar en una fase operativa amb l’entrada i registre en diferents cases de la localitat d’Utrera el passat 17 de juny, acabant amb la detenció de dos persones per delictes de contraban, falsedat documental i usurpació d’estat civil. De la mateixa forma, s’ha intervingut una gran quantitat de documentació, diners en metàl·lic i diferents dispositius electrònics. 

 

Les persones detingudes i les diligències policials han sigut presentades en un juí, a on s’ha concedit presó per a un dels resonsables. 

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.