Propinen una pallissa a una mare per defensar al seu fill amb Autisme al parc Warner

 

El passat 2 de maig, la mare de Jimy, un xiquet d’11 anys amb autisme va rebre una brutal pallissa quan va tractar de protegir el seu fill d’un home que es burlava de la discapacitat del menor.

Els fets van ocórrer en la cua d’una de les atraccions de Parc Warner, a San Martín de la Vega. L’home la va prendre amb Jimy quan este va accedir a una muntanya russa a través de les cues ràpides amb les quals compta el parc per a persones amb discapacitat. Gelós que el xiquet tinguera prioritat per entrar a les atraccions, ell i els seus amics van començar a riure’s del xicotet, utilitzant insults com “mongolito”. Quan la mare va anar a demanar-li que parara perquè el seu fill estava “terroritzat per les seues burles”, en eixir de l’atracció i tornar-lo a veure, el xiquet no podia deixar de cridar.

Immediatament l’agressor, es va acostar a ella i li va dir,“Eres la mare del ‘mongo’?”, li va recriminar.
Tot seguit, la va agarrar del pèl i la va estampar contra el sòl. Encara que ella es va regirar, es va posar dret i es va encarar a ell, de nou, va acabar contra el ciment i va perdre el coneixement. Llavi partit, nas ensangonat, ulls morats i una profunda ferida en el front poden veure’s en les fotografies que li van prendre a l’hospital. En el comunicat mèdic, consta a més que li van detectar una lesió cervical. La magnitud de les lesions ha motivat que el cas siga jutjat pel penal com a delicte greu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.