14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Propinen una pallissa a una mare per defensar al seu fill amb Autisme al parc Warner

 

El passat 2 de maig, la mare de Jimy, un xiquet d’11 anys amb autisme va rebre una brutal pallissa quan va tractar de protegir el seu fill d’un home que es burlava de la discapacitat del menor.

Els fets van ocórrer en la cua d’una de les atraccions de Parc Warner, a San Martín de la Vega. L’home la va prendre amb Jimy quan este va accedir a una muntanya russa a través de les cues ràpides amb les quals compta el parc per a persones amb discapacitat. Gelós que el xiquet tinguera prioritat per entrar a les atraccions, ell i els seus amics van començar a riure’s del xicotet, utilitzant insults com “mongolito”. Quan la mare va anar a demanar-li que parara perquè el seu fill estava “terroritzat per les seues burles”, en eixir de l’atracció i tornar-lo a veure, el xiquet no podia deixar de cridar.

Immediatament l’agressor, es va acostar a ella i li va dir,“Eres la mare del ‘mongo’?”, li va recriminar.
Tot seguit, la va agarrar del pèl i la va estampar contra el sòl. Encara que ella es va regirar, es va posar dret i es va encarar a ell, de nou, va acabar contra el ciment i va perdre el coneixement. Llavi partit, nas ensangonat, ulls morats i una profunda ferida en el front poden veure’s en les fotografies que li van prendre a l’hospital. En el comunicat mèdic, consta a més que li van detectar una lesió cervical. La magnitud de les lesions ha motivat que el cas siga jutjat pel penal com a delicte greu.

Últimes notícies

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.