Propinen una pallissa a una mare per defensar al seu fill amb Autisme al parc Warner

 

El passat 2 de maig, la mare de Jimy, un xiquet d’11 anys amb autisme va rebre una brutal pallissa quan va tractar de protegir el seu fill d’un home que es burlava de la discapacitat del menor.

Els fets van ocórrer en la cua d’una de les atraccions de Parc Warner, a San Martín de la Vega. L’home la va prendre amb Jimy quan este va accedir a una muntanya russa a través de les cues ràpides amb les quals compta el parc per a persones amb discapacitat. Gelós que el xiquet tinguera prioritat per entrar a les atraccions, ell i els seus amics van començar a riure’s del xicotet, utilitzant insults com “mongolito”. Quan la mare va anar a demanar-li que parara perquè el seu fill estava “terroritzat per les seues burles”, en eixir de l’atracció i tornar-lo a veure, el xiquet no podia deixar de cridar.

Immediatament l’agressor, es va acostar a ella i li va dir,“Eres la mare del ‘mongo’?”, li va recriminar.
Tot seguit, la va agarrar del pèl i la va estampar contra el sòl. Encara que ella es va regirar, es va posar dret i es va encarar a ell, de nou, va acabar contra el ciment i va perdre el coneixement. Llavi partit, nas ensangonat, ulls morats i una profunda ferida en el front poden veure’s en les fotografies que li van prendre a l’hospital. En el comunicat mèdic, consta a més que li van detectar una lesió cervical. La magnitud de les lesions ha motivat que el cas siga jutjat pel penal com a delicte greu.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU