Propinen una pallissa a una mare per defensar al seu fill amb Autisme al parc Warner

 

El passat 2 de maig, la mare de Jimy, un xiquet d’11 anys amb autisme va rebre una brutal pallissa quan va tractar de protegir el seu fill d’un home que es burlava de la discapacitat del menor.

Els fets van ocórrer en la cua d’una de les atraccions de Parc Warner, a San Martín de la Vega. L’home la va prendre amb Jimy quan este va accedir a una muntanya russa a través de les cues ràpides amb les quals compta el parc per a persones amb discapacitat. Gelós que el xiquet tinguera prioritat per entrar a les atraccions, ell i els seus amics van començar a riure’s del xicotet, utilitzant insults com “mongolito”. Quan la mare va anar a demanar-li que parara perquè el seu fill estava “terroritzat per les seues burles”, en eixir de l’atracció i tornar-lo a veure, el xiquet no podia deixar de cridar.

Immediatament l’agressor, es va acostar a ella i li va dir,“Eres la mare del ‘mongo’?”, li va recriminar.
Tot seguit, la va agarrar del pèl i la va estampar contra el sòl. Encara que ella es va regirar, es va posar dret i es va encarar a ell, de nou, va acabar contra el ciment i va perdre el coneixement. Llavi partit, nas ensangonat, ulls morats i una profunda ferida en el front poden veure’s en les fotografies que li van prendre a l’hospital. En el comunicat mèdic, consta a més que li van detectar una lesió cervical. La magnitud de les lesions ha motivat que el cas siga jutjat pel penal com a delicte greu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.