El pare del jove assassinat a la Corunya demana justícia

Al jove, un grup de joves, li propinaren una palissa que li va causar la mort. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant quasi dos hores i va ser traslladat a l’hospital, on van confirmar la seua defunció.

La Policia Nacional continua investigant la mort d’un jove de 24 anys que va rebre una pallissa la matinada d’este dissabte en els voltants d’una discoteca a la Corunya. La batussa va començar en l’avinguda de Buenos Aires, en el passeig marítim, al voltant de les 03.00 hores quan, suposadament, un grup de joves va començar a propinar cops a la víctima.

Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant gairebé dos hores i en estat crític va ser traslladat al Complex Hospitalari Universitari de la Corunya (CHUAC), on van confirmar la seua defunció el dissabte al matí.

‘La Veu de Galícia’ ha parlat amb el seu pare, Maxsoud Luiz, que es troba totalment destrossat. Luiz li preguntaria als pares dels assassins del seu fill que «com se sentirien ells si estigueren en el meu lloc».

Per això, demana justícia i que es trobe als culpables. La Policia ha identificat ja a diversos dels autors i assegura al citat mitjà que «ni un només sortirà impune». Fins al moment no s’han practicat detencions. El jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari.

Les primeres hipòtesis

Tot apunta al fet que l’agressió va poder començar arran d’un conflicte amb un telèfon mòbil. Encara que els amics que estaven allí presents asseguren que la pallissa va ser per ser homosexual.

La Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil i les indagacions se centren en la qüestió del conflicte pel telèfon mòbil, i no en una violència homòfoba, que sí que aprecien els afins de Samu, com era conegut en el seu cercle íntim.

Reten homenatge

Amics i coneguts de Samuel li han rendit homenatge este diumenge a l’església de Sant Antón, en esta ciutat. Andrés promou amb esta iniciativa «el record que volem donar-li», ha traslladat a la premsa, al mateix temps que ha demanat en xarxes socials que la idea s’estenga i es repetisca a les vuit de la tarda en totes les esglésies de Galícia.

Últimes notícies

Cel nubolós i ruixats de vesprada en l’interior de València i Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dilluns de cel nuvolós, descens lleu de les màximes i ruixats amb tronada, més intensos a l’interior de València i Castelló. Dimarts l’oratge continuarà inestable, tot i que amb tendència a millorar al matí.

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.