El pare del jove assassinat a la Corunya demana justícia

Al jove, un grup de joves, li propinaren una palissa que li va causar la mort. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant quasi dos hores i va ser traslladat a l’hospital, on van confirmar la seua defunció.

La Policia Nacional continua investigant la mort d’un jove de 24 anys que va rebre una pallissa la matinada d’este dissabte en els voltants d’una discoteca a la Corunya. La batussa va començar en l’avinguda de Buenos Aires, en el passeig marítim, al voltant de les 03.00 hores quan, suposadament, un grup de joves va començar a propinar cops a la víctima.

Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant gairebé dos hores i en estat crític va ser traslladat al Complex Hospitalari Universitari de la Corunya (CHUAC), on van confirmar la seua defunció el dissabte al matí.

‘La Veu de Galícia’ ha parlat amb el seu pare, Maxsoud Luiz, que es troba totalment destrossat. Luiz li preguntaria als pares dels assassins del seu fill que “com se sentirien ells si estigueren en el meu lloc”.

Per això, demana justícia i que es trobe als culpables. La Policia ha identificat ja a diversos dels autors i assegura al citat mitjà que “ni un només sortirà impune”. Fins al moment no s’han practicat detencions. El jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari.

Les primeres hipòtesis

Tot apunta al fet que l’agressió va poder començar arran d’un conflicte amb un telèfon mòbil. Encara que els amics que estaven allí presents asseguren que la pallissa va ser per ser homosexual.

La Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil i les indagacions se centren en la qüestió del conflicte pel telèfon mòbil, i no en una violència homòfoba, que sí que aprecien els afins de Samu, com era conegut en el seu cercle íntim.

Reten homenatge

Amics i coneguts de Samuel li han rendit homenatge este diumenge a l’església de Sant Antón, en esta ciutat. Andrés promou amb esta iniciativa “el record que volem donar-li”, ha traslladat a la premsa, al mateix temps que ha demanat en xarxes socials que la idea s’estenga i es repetisca a les vuit de la tarda en totes les esglésies de Galícia.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.