El pare del jove assassinat a la Corunya demana justícia

Al jove, un grup de joves, li propinaren una palissa que li va causar la mort. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant quasi dos hores i va ser traslladat a l’hospital, on van confirmar la seua defunció.

La Policia Nacional continua investigant la mort d’un jove de 24 anys que va rebre una pallissa la matinada d’este dissabte en els voltants d’una discoteca a la Corunya. La batussa va començar en l’avinguda de Buenos Aires, en el passeig marítim, al voltant de les 03.00 hores quan, suposadament, un grup de joves va començar a propinar cops a la víctima.

Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant gairebé dos hores i en estat crític va ser traslladat al Complex Hospitalari Universitari de la Corunya (CHUAC), on van confirmar la seua defunció el dissabte al matí.

‘La Veu de Galícia’ ha parlat amb el seu pare, Maxsoud Luiz, que es troba totalment destrossat. Luiz li preguntaria als pares dels assassins del seu fill que «com se sentirien ells si estigueren en el meu lloc».

Per això, demana justícia i que es trobe als culpables. La Policia ha identificat ja a diversos dels autors i assegura al citat mitjà que «ni un només sortirà impune». Fins al moment no s’han practicat detencions. El jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari.

Les primeres hipòtesis

Tot apunta al fet que l’agressió va poder començar arran d’un conflicte amb un telèfon mòbil. Encara que els amics que estaven allí presents asseguren que la pallissa va ser per ser homosexual.

La Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil i les indagacions se centren en la qüestió del conflicte pel telèfon mòbil, i no en una violència homòfoba, que sí que aprecien els afins de Samu, com era conegut en el seu cercle íntim.

Reten homenatge

Amics i coneguts de Samuel li han rendit homenatge este diumenge a l’església de Sant Antón, en esta ciutat. Andrés promou amb esta iniciativa «el record que volem donar-li», ha traslladat a la premsa, al mateix temps que ha demanat en xarxes socials que la idea s’estenga i es repetisca a les vuit de la tarda en totes les esglésies de Galícia.

Últimes notícies

Pilar Bernabé encapçalarà la llista del PSOE al Congrés per València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha sigut designada cap de llista del PSOE al Congrés per la província de València en les eleccions generals del 29 de novembre i compatibilitzarà aquest paper amb la seua candidatura a l’alcaldia de la capital.

El Valencia Basket es prepara per a una nit especial amb el retorn de Jean Montero

Xavi Albert admet que la visita d'Olympiacos serà especial pel retorn de Jean Montero al Roig Arena, però demana centrar-se en la potent ofensiva grega i en el rebot ofensiu, clau segons el tècnic.

El Valencia Basket vol mantindre el ple de triomfs en l’Eurolliga davant l’Olympiacos de Montero

El Valencia Basket rep este dimarts l’Olympiacos al Roig Arena amb l’objectiu d’aconseguir la cinquena victòria seguida en Eurolliga i en el primer gran retorn de Jean Montero, ídol recent de l’afició taronja.

Vila-real s’agarra a La Ceràmica per estrenar-se en la Champions contra el Nàpols

Villarreal i Nàpols arriben a La Ceràmica obligats a guanyar en la segona jornada de la Champions, encara sense punts al grup. Les baixes condicionen els dos equips en un duel marcat per la necessitat i per un historial europeu equilibrat.

Canvi en l’Eldense de Messi: García Montañés assumix la presidència i Rosas manté el càrrec

L’Eldense, propietat de Leo Messi, ha anunciat el seu nou organigrama: l’advocat Pablo García Montañés és el nou president, mentres que Mario Rosas continuà com a director general i rostre executiu del club.

El PSPV alerta d’un augment del 325 % en ecografies derivades a la sanitat privada

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha denunciat que el Consell ha incrementat un 325 % les ecografies derivades a centres privats entre 2022 i 2025. La diputada acusa el PP de desviar recursos de la sanitat pública a la privada mentre continuen creixent les llistes d’espera.

Dani Raba s’estrena com a golejador amb el Valencia en Lliga any i mig després

Dani Raba ha marcat el seu primer gol amb el Valencia CF en l’empat a El Sardinero contra el Racing, el seu primer en Lliga en any i mig. El tant, al minut 2, és també el més matiner del club en els últims anys.

El València vol fer bo a Mestalla el punt d’El Sardinero

José Luis Gayà i Dani Raba coincidixen que el València ha de fer bo el punt sumat davant el Racing amb dos triomfs seguits a Mestalla contra Athletic i Villarreal.