El pare del jove assassinat a la Corunya demana justícia

Al jove, un grup de joves, li propinaren una palissa que li va causar la mort. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant quasi dos hores i va ser traslladat a l’hospital, on van confirmar la seua defunció.

La Policia Nacional continua investigant la mort d’un jove de 24 anys que va rebre una pallissa la matinada d’este dissabte en els voltants d’una discoteca a la Corunya. La batussa va començar en l’avinguda de Buenos Aires, en el passeig marítim, al voltant de les 03.00 hores quan, suposadament, un grup de joves va començar a propinar cops a la víctima.

Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant gairebé dos hores i en estat crític va ser traslladat al Complex Hospitalari Universitari de la Corunya (CHUAC), on van confirmar la seua defunció el dissabte al matí.

‘La Veu de Galícia’ ha parlat amb el seu pare, Maxsoud Luiz, que es troba totalment destrossat. Luiz li preguntaria als pares dels assassins del seu fill que “com se sentirien ells si estigueren en el meu lloc”.

Per això, demana justícia i que es trobe als culpables. La Policia ha identificat ja a diversos dels autors i assegura al citat mitjà que “ni un només sortirà impune”. Fins al moment no s’han practicat detencions. El jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari.

Les primeres hipòtesis

Tot apunta al fet que l’agressió va poder començar arran d’un conflicte amb un telèfon mòbil. Encara que els amics que estaven allí presents asseguren que la pallissa va ser per ser homosexual.

La Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil i les indagacions se centren en la qüestió del conflicte pel telèfon mòbil, i no en una violència homòfoba, que sí que aprecien els afins de Samu, com era conegut en el seu cercle íntim.

Reten homenatge

Amics i coneguts de Samuel li han rendit homenatge este diumenge a l’església de Sant Antón, en esta ciutat. Andrés promou amb esta iniciativa “el record que volem donar-li”, ha traslladat a la premsa, al mateix temps que ha demanat en xarxes socials que la idea s’estenga i es repetisca a les vuit de la tarda en totes les esglésies de Galícia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.