El pare del jove assassinat a la Corunya demana justícia

Al jove, un grup de joves, li propinaren una palissa que li va causar la mort. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant quasi dos hores i va ser traslladat a l’hospital, on van confirmar la seua defunció.

La Policia Nacional continua investigant la mort d’un jove de 24 anys que va rebre una pallissa la matinada d’este dissabte en els voltants d’una discoteca a la Corunya. La batussa va començar en l’avinguda de Buenos Aires, en el passeig marítim, al voltant de les 03.00 hores quan, suposadament, un grup de joves va començar a propinar cops a la víctima.

Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove agredit durant gairebé dos hores i en estat crític va ser traslladat al Complex Hospitalari Universitari de la Corunya (CHUAC), on van confirmar la seua defunció el dissabte al matí.

‘La Veu de Galícia’ ha parlat amb el seu pare, Maxsoud Luiz, que es troba totalment destrossat. Luiz li preguntaria als pares dels assassins del seu fill que «com se sentirien ells si estigueren en el meu lloc».

Per això, demana justícia i que es trobe als culpables. La Policia ha identificat ja a diversos dels autors i assegura al citat mitjà que «ni un només sortirà impune». Fins al moment no s’han practicat detencions. El jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari.

Les primeres hipòtesis

Tot apunta al fet que l’agressió va poder començar arran d’un conflicte amb un telèfon mòbil. Encara que els amics que estaven allí presents asseguren que la pallissa va ser per ser homosexual.

La Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil i les indagacions se centren en la qüestió del conflicte pel telèfon mòbil, i no en una violència homòfoba, que sí que aprecien els afins de Samu, com era conegut en el seu cercle íntim.

Reten homenatge

Amics i coneguts de Samuel li han rendit homenatge este diumenge a l’església de Sant Antón, en esta ciutat. Andrés promou amb esta iniciativa «el record que volem donar-li», ha traslladat a la premsa, al mateix temps que ha demanat en xarxes socials que la idea s’estenga i es repetisca a les vuit de la tarda en totes les esglésies de Galícia.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.