Un pare i el seu fill detinguts per barallar-se en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a un pare i al seu fill, de 67 i 43 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica, després d’agredir-se mútuament en sa casa.

 

Els fets han passat este diumenge, cap a les 15.30 hores de la vesprada, quan els policies han sigut comissionats per la sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de la localitat a on, pel que pareix, s’estava produint una discussió. Una volta allí, els agents han vist a una dona molt nerviosa i plorant, junt a dos hòmens tirats en el terra del saló, immòbils, i les parets amb sang.

 

Els policies s’han enterat que moments abans els dos hòmens, pare i fill, haurien mantingut una forta discussió, arribant el progenitor a traure una navalla i fer un tall al seu fill en el braç. Davant d’este fet, el fill li ha pegat una punyada en la cara i puntades per tot el cos a son pare, caient finalment els dos a terra.

 

Els dos tenien antecedents policials

Els agents han trobat i confiscat la navalla presumptament usada i han sol·licitat assistència sanitària. Una volta allí, els dos han sigut atesos pels mèdics i després han sigut traslladats a un centre sanitari per a una millor valoració de les lesions patides. Allí, el fill ha rebut punts de sutura i el pare presenta una fractura maxil·lofacial, a demés de fortes contusions en els dos ulls. 

 

Per tot això, els agents han detingut als dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica. Els dos amb antecedents policials, ha passat un d’ells a disposició judicial, mentres que l’altre ha quedat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans advertir-li de l’obligació legal de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.