11.4 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un pare i el seu fill detinguts per barallar-se en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a un pare i al seu fill, de 67 i 43 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica, després d’agredir-se mútuament en sa casa.

 

Els fets han passat este diumenge, cap a les 15.30 hores de la vesprada, quan els policies han sigut comissionats per la sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de la localitat a on, pel que pareix, s’estava produint una discussió. Una volta allí, els agents han vist a una dona molt nerviosa i plorant, junt a dos hòmens tirats en el terra del saló, immòbils, i les parets amb sang.

 

Els policies s’han enterat que moments abans els dos hòmens, pare i fill, haurien mantingut una forta discussió, arribant el progenitor a traure una navalla i fer un tall al seu fill en el braç. Davant d’este fet, el fill li ha pegat una punyada en la cara i puntades per tot el cos a son pare, caient finalment els dos a terra.

 

Els dos tenien antecedents policials

Els agents han trobat i confiscat la navalla presumptament usada i han sol·licitat assistència sanitària. Una volta allí, els dos han sigut atesos pels mèdics i després han sigut traslladats a un centre sanitari per a una millor valoració de les lesions patides. Allí, el fill ha rebut punts de sutura i el pare presenta una fractura maxil·lofacial, a demés de fortes contusions en els dos ulls. 

 

Per tot això, els agents han detingut als dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica. Els dos amb antecedents policials, ha passat un d’ells a disposició judicial, mentres que l’altre ha quedat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans advertir-li de l’obligació legal de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Dos netejadores han sigut condemnades a sis mesos per delicte d’odi contra una companya amb nanisme

L'Audiència d'Alacant ha imposat sis mesos de presó, 6.000 € d'indemnització i tres anys i mig d'allunyament a dos netejadores per vexar a una companya amb acondroplasia. Una tercera treballadora ha sigut absolta per falta de proves de participació.

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.

Desarticulat un punt de venda de droga a Torrent amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat un 'punt negre' de sovintege en el barri del Xenillet de Torrent i ha detingut a un matrimoni i el seu fill. En els registres s'han intervingut 130 plantes de marihuana i 3.660 euros.

Intervingudes 136.000 paquets de tabac de contraban en Benifairó i Riba-roja

La Guàrdia Civil investiga a una persona i ha proposat sanció a una altra després de confiscar 136.000 paquets en dos operatius en Benifairó i Riba-roja de Túria.

Cinc detinguts per tràfic de drogues a Torrevieja i Almoradí després de desarticular una xarxa de cocaïna

Cinc persones han sigut detingudes i s'ha desarticulat un grup que subministrava cocaïna a redistribuïdors de la Vega Baixa. Es van confiscar 4,5 quilos de cocaïna, un quilo de pastilles d'èxtasis i 14.000 euros, i s'ha decretat presó per a tres arrestats.

La UPV desenrotlla una IA que prediu l’evolució de les turbulències i revela les zones clau

Investigadors de la UPV i la Universitat de Michigan han creat una IA que prediu l'evolució de la turbulència i identifica les regions del flux que més influïxen, amb aplicacions en seguretat aèria i indústria.

Els valencians gastaran este any més de 85 euros per habitant en Loteria de Nadal

El gasto mig previst en la Comunitat Valenciana aconseguix 85,17 euros, per damunt de la mitjana nacional de 76,08. La consignació suma 452,8 milions en 2,26 milions de bitllets.