Un pare i el seu fill detinguts per barallar-se en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a un pare i al seu fill, de 67 i 43 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica, després d’agredir-se mútuament en sa casa.

 

Els fets han passat este diumenge, cap a les 15.30 hores de la vesprada, quan els policies han sigut comissionats per la sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de la localitat a on, pel que pareix, s’estava produint una discussió. Una volta allí, els agents han vist a una dona molt nerviosa i plorant, junt a dos hòmens tirats en el terra del saló, immòbils, i les parets amb sang.

 

Els policies s’han enterat que moments abans els dos hòmens, pare i fill, haurien mantingut una forta discussió, arribant el progenitor a traure una navalla i fer un tall al seu fill en el braç. Davant d’este fet, el fill li ha pegat una punyada en la cara i puntades per tot el cos a son pare, caient finalment els dos a terra.

 

Els dos tenien antecedents policials

Els agents han trobat i confiscat la navalla presumptament usada i han sol·licitat assistència sanitària. Una volta allí, els dos han sigut atesos pels mèdics i després han sigut traslladats a un centre sanitari per a una millor valoració de les lesions patides. Allí, el fill ha rebut punts de sutura i el pare presenta una fractura maxil·lofacial, a demés de fortes contusions en els dos ulls. 

 

Per tot això, els agents han detingut als dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica. Els dos amb antecedents policials, ha passat un d’ells a disposició judicial, mentres que l’altre ha quedat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans advertir-li de l’obligació legal de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.

Mor un jove de 25 anys en bolcar el seu cotxe a Castelló

Un jove de 25 anys ha mort i una dona de 29 ha resultat ferida en eixir-se un turisme de la via a l’avinguda del Castell Vell de Castelló, esta matinada. La Policia Local ha obert una investigació per aclarir les causes del sinistre.