Un pare i el seu fill detinguts per barallar-se en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a un pare i al seu fill, de 67 i 43 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica, després d’agredir-se mútuament en sa casa.

 

Els fets han passat este diumenge, cap a les 15.30 hores de la vesprada, quan els policies han sigut comissionats per la sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de la localitat a on, pel que pareix, s’estava produint una discussió. Una volta allí, els agents han vist a una dona molt nerviosa i plorant, junt a dos hòmens tirats en el terra del saló, immòbils, i les parets amb sang.

 

Els policies s’han enterat que moments abans els dos hòmens, pare i fill, haurien mantingut una forta discussió, arribant el progenitor a traure una navalla i fer un tall al seu fill en el braç. Davant d’este fet, el fill li ha pegat una punyada en la cara i puntades per tot el cos a son pare, caient finalment els dos a terra.

 

Els dos tenien antecedents policials

Els agents han trobat i confiscat la navalla presumptament usada i han sol·licitat assistència sanitària. Una volta allí, els dos han sigut atesos pels mèdics i després han sigut traslladats a un centre sanitari per a una millor valoració de les lesions patides. Allí, el fill ha rebut punts de sutura i el pare presenta una fractura maxil·lofacial, a demés de fortes contusions en els dos ulls. 

 

Per tot això, els agents han detingut als dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica. Els dos amb antecedents policials, ha passat un d’ells a disposició judicial, mentres que l’altre ha quedat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans advertir-li de l’obligació legal de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU