7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Un pare i el seu fill detinguts per barallar-se en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a un pare i al seu fill, de 67 i 43 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica, després d’agredir-se mútuament en sa casa.

 

Els fets han passat este diumenge, cap a les 15.30 hores de la vesprada, quan els policies han sigut comissionats per la sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de la localitat a on, pel que pareix, s’estava produint una discussió. Una volta allí, els agents han vist a una dona molt nerviosa i plorant, junt a dos hòmens tirats en el terra del saló, immòbils, i les parets amb sang.

 

Els policies s’han enterat que moments abans els dos hòmens, pare i fill, haurien mantingut una forta discussió, arribant el progenitor a traure una navalla i fer un tall al seu fill en el braç. Davant d’este fet, el fill li ha pegat una punyada en la cara i puntades per tot el cos a son pare, caient finalment els dos a terra.

 

Els dos tenien antecedents policials

Els agents han trobat i confiscat la navalla presumptament usada i han sol·licitat assistència sanitària. Una volta allí, els dos han sigut atesos pels mèdics i després han sigut traslladats a un centre sanitari per a una millor valoració de les lesions patides. Allí, el fill ha rebut punts de sutura i el pare presenta una fractura maxil·lofacial, a demés de fortes contusions en els dos ulls. 

 

Per tot això, els agents han detingut als dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte de violència domèstica. Els dos amb antecedents policials, ha passat un d’ells a disposició judicial, mentres que l’altre ha quedat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans advertir-li de l’obligació legal de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.