11.7 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Una parella detinguda per furtar roba en tres establiments en Castelló

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella, després de furtar peces de roba en tres establiments de la Ciutat del Transport de Castelló. Els agents que van acudir a un establiment, a on els vigilants havien trobat algunes alarmes trencades en els provadors, i havien retingut a una parella per estos fets. A més del furtat en este establiment, els agents han intervingut, en el cotxe de la parella, roba d’altres dos botigues de la zona valorades en més de 240 euros.

 

Cap a les 19.00 hores, els agents han sigut alertats a través del 091 per a que acudiren a un polígon industrial, ja que en un dels establiments, el servici de seguretat havia sorprés dos persones intentant sostraure mercaderia.

 

A l’arribada dels agents, han localitzat ocultes en la motxilla que portava la dona, peces de roba, valorades en 390 euros, a les que havien arrancat els sistemes de seguretat, que es corresponien amb les trobades en el provador, recuperades pels vigilants de seguretat. A l’home, els agents li han trobat les claus d’un cotxe, a pesar d’haver manifestat que van arribar al lloc amb autobús.

 

Més roba en el cotxe

Els policies, han localitzat finalment el cotxe, aparcat en un altre establiment pròxim, en el que han trobat roba d’altres dos establiments de la zona, valorada en més de 240 euros.

 

Davant l’ocorregut, els agents han procedit a la detenció dels dos, com a presumptes autors d’un delicte de robatori. La parella, compta amb antecedents policials i han sigut posats a disposició
judicial.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.