Els pares de Gabriel mostren un collage del seu fill per a «alleujar el dolor» abans de declarar com a testimonis pel seu assassinat

Patricia Ramírez i Ángel Cruz, pares del xicotet Gabriel, han acudit aquest matí a declarar en qualitat de testimonis en el cas del seu fill amb tal d’esclarir la mort violenta del xicotet, assassinat per Ana Julia Quezada, parella sentimental del pare del xiquet. Així ho va anunciar aquesta setmana el jutge Rafael Soriano, qui va citar a declarar als pares del menor perquè prestaren hui testimoni.

  

  

És per aquest motiu que huii ha sigut un dia dur per a ells i així ho preveien ja abans d’acudir a declarar. Tots dos han traslladat un missatge als mitjans de comunicació a través del portaveu de la família. També han volgut mostrar un bonic collage del xiquet que van fer per a l’última felicitació de Nadal, amb açò tenen la intenció de «alleujar el dolor» per la seua mort i tot el dolent que l’envolta.

Últimes notícies

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.