Els pares de Gabriel mostren un collage del seu fill per a «alleujar el dolor» abans de declarar com a testimonis pel seu assassinat

Patricia Ramírez i Ángel Cruz, pares del xicotet Gabriel, han acudit aquest matí a declarar en qualitat de testimonis en el cas del seu fill amb tal d’esclarir la mort violenta del xicotet, assassinat per Ana Julia Quezada, parella sentimental del pare del xiquet. Així ho va anunciar aquesta setmana el jutge Rafael Soriano, qui va citar a declarar als pares del menor perquè prestaren hui testimoni.

  

  

És per aquest motiu que huii ha sigut un dia dur per a ells i així ho preveien ja abans d’acudir a declarar. Tots dos han traslladat un missatge als mitjans de comunicació a través del portaveu de la família. També han volgut mostrar un bonic collage del xiquet que van fer per a l’última felicitació de Nadal, amb açò tenen la intenció de «alleujar el dolor» per la seua mort i tot el dolent que l’envolta.

Últimes notícies

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.