17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Els pares de Gabriel mostren un collage del seu fill per a «alleujar el dolor» abans de declarar com a testimonis pel seu assassinat

Patricia Ramírez i Ángel Cruz, pares del xicotet Gabriel, han acudit aquest matí a declarar en qualitat de testimonis en el cas del seu fill amb tal d’esclarir la mort violenta del xicotet, assassinat per Ana Julia Quezada, parella sentimental del pare del xiquet. Així ho va anunciar aquesta setmana el jutge Rafael Soriano, qui va citar a declarar als pares del menor perquè prestaren hui testimoni.

  

  

És per aquest motiu que huii ha sigut un dia dur per a ells i així ho preveien ja abans d’acudir a declarar. Tots dos han traslladat un missatge als mitjans de comunicació a través del portaveu de la família. També han volgut mostrar un bonic collage del xiquet que van fer per a l’última felicitació de Nadal, amb açò tenen la intenció de «alleujar el dolor» per la seua mort i tot el dolent que l’envolta.

Últimes notícies

L’efecte Castro mesura el desgast de l’Atlètic

El Llevant arriba revitalitzat per Luís Castro i posa a prova a un Atlètic amb 67 hores i mitja de descans, sense fitxatges i amb problemes de resolució en les àrees.

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.