Arriba la 4a pastera en dos dies a la costa valenciana

Un immigrant atés per la Creu Roja

Els immigrants que han arribat en pastera a les costes valencianes són atesos per la Creu Roja | Agències
 

ACTUALITZAT 21.30 hores. Cap a les 20.30 hores d’este dijous, Creu Roja Alacant rescatava la quarta pastera que arriba a la costa valenciana en dos dies. Es tracta de deu persones que viatjaven en una pastera en front de la platja de la Mata en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Abans de què arribaren a terra ferma, una llanxa de salvament marítim ha localitzat a l’embarcació i, a estes hores, està sent traslladada «a port i segura», segons ha explicat la mateixa Creu Roja en la xarxa social Twitter.

 

 

La tercera pastera en dos dies

Una pastera amb deu migrants, tots ells hòmens i majors d’edat i en bon estat, ha arribat esta matinada a la platja alacantina de l’Albufereta. Es tracta de la tercera embarcació en dos dies que ha arribat a les costes valencianes, segons ha confirmat Creu Roja.

 

La Policia Local va trobar l’embarcació en la platja cap a les 04.15 hores amb quatre ocupants, que van ser traslladats a dependències de la Policia Nacional. Posteriorment, passades les 5.00 hores de la matinada, van localitzar a altres sis migrants que havien arribat en la mateixa embarcació i que van ser portats a les mateixes dependències policials.

 

Creu Roja ha mobilitzat un Equip de Resposta Immediata en Emergències (ERIE) especialitzat en l’atenció a persones nouvingudes en la costa que ha atés als deu migrants en les dependències policials. Tots ells són hòmens, majors d’edat, de nacionalitat marroquina i estaven en bon estat. Només un d’ells va requerir una atenció en el lloc per unes contusions, però de caràcter lleu.

 

Es tracta de la tercera pastera que ha arribat a les costes valencianes en dos dies. La primera, amb 10 migrants, va arribar cap a les 08.30 hores a la cala del Moraig del Poble Nou de Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta i, posteriorment, se’n va vore una altra amb 12 persones enfront del Far de l’Albir, en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.