11.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Rescaten a tres persones després de què se’ls avarie la barca i s’estampen contra les roques en Xàbia

 

Tres persones han sigut rescatades este dijous de vesprada en Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de què la barca en la que navegaven patira una avaria en el motor. Les fortes ones han acabat espentat l’embarcació contra les roques del Cap de la Nau.

 

Un equip de socorristes de la Creu Roja ha rebut un avís i ha mobilitzat una moto aquàtica i una embarcacó de rescat per a salvar als tres tripulants, que estaven en eixe moment dins d’una de les coves del Cap de la Nau, en la Cova del Òrguens, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

L’equip de salvament ha portat la barca trencada a una zona més segura i, quan ha arribat l’embarcació de Salvament Marítim Salvamar Dphida, l’ha remolcat fins al port. Cap dels tripulants ha patit cap lesió ni ha hagut de ser atés pels servicis mèdics. 

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.